SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 10:06:21 ]![]()
Meneer mandje echt een lengend tochVorig jaar zijn winkeltje bezocht in Deventer
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
blozen is niet erg enzo. weet ik onderhand. hoewel nog steeds ongemakkelijk. voor groepen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Oh coolquote:Op maandag 10 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Meneer mandje echt een lengend tochVorig jaar zijn winkeltje bezocht in Deventer
![]()
![]()
mijn dochter staat er mee op de fotoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij geeft rondleidingen door zijn kleine winkel. Die man lift echt maximaal op zijn Maxim succesjequote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter staat er mee op de foto![]()
![]()
Geef m eens ongelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hij geeft rondleidingen door zijn kleine winkel. Die man lift echt maximaal op zijn Maxim succesje![]()
![]()
Haha mooiquote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter staat er mee op de fotoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moet nog haast maken ook als ik de bus van 33 wil halen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Deze foto toont overigens precies de sfeer van de binnenstad van Deventer!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Toen deze foto gemaakt als bewijs voor de familie app haha. Was ff zoeken op mijn telefoon maar heb em gevonden.![]()
![]()
Haha jazeker. Wel in mijn top3 steden denk ik. Samen met Haarlem.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze foto toont overigens precies de sfeer van de binnenstad van Deventer!
Sowieso was dit t hoogtepunt van 2024 natuurlijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja smalle straatjes en vooral nog veel leuke winkeltjes ipv grote ketens.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
Een knusse en een gezellige binnenstad?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is wel mooi idd.. Ik hou daar wel van, ook meer van speciale winkeltjes die je dan nog hebtquote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja smalle straatjes en vooral nog veel leuke winkeltjes ipv grote ketens."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vergeten langs mandmeneer tet aan toen ik in Deventer was anderhalf jaar geleden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
vind deventer niet meer zo gezellig![]()
ja de brink is mooi
maar verder
mwehhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toen ik er woonde vond ik het er echt geen zak aan, maar vrijwel direct na mijn verhuizing ging ik het echt missen, en elke keer als ik er weer naar toe ging voor een etentje of zo, was ik wel weer blij om terug te zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha jazeker. Wel in mijn top3 steden denk ik. Samen met Haarlem.
Sowieso was dit t hoogtepunt van 2024 natuurlijk.![]()
![]()
Nog een keer heen gaan dan maarquote:Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef hemarookworst het volgende:
Vergeten langs mandmeneer tet aan toen ik in Deventer was anderhalf jaar geleden![]()
Zeker!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
Een knusse en een gezellige binnenstad?
10 jaar geleden had ik met mijn veel beperktere kennis van Photoshop, Jos op De Brink geplakt.
Niet echt een goed resultaat!![]()
![]()
ik hou mijn hart vast wat me nieuwe buren worden nu het asbest weg is.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
10 jaar geleden had ik met mijn veel beperktere kennis van Photoshop, Jos op De Brink geplakt.
Niet echt een goed resultaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alles in het leven is een beer op de weg, vent.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef kree het volgende:
ik hou mijn hart vast wat me nieuwe buren worden nu het asbest weg is.
Wie weet geven ze dat pand een enorm luxe interieur en verhuren ze het voor > ¤1000 per maand en krijg je elitaire gepensioneerde yuppen daar met een knappe vrijgezelle dochter.![]()
![]()
Heb daar ook een pic van van zomer 2023quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
Niet echt een goed resultaat!Uw ADH vitamine Worst
lol ik huur sociale woningbouw. dus dat verwacht ik niet zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alles in het leven is een beer op de weg, vent.
Wie weet geven ze dat pand een enorm luxe interieur en verhuren ze het voor > ¤1000 per maand en krijg je elitaire gepensioneerde yuppen daar met een knappe vrijgezelle dochter.Do what you love, love what you do!![]()
Nou toch niet heel slecht hoor..quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
Niet echt een goed resultaat!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
mss lief vrouwtje nog met niet al te terror kinderen, dat is mijn beste verwachting.Do what you love, love what you do!![]()
Gepensioneerde yup is wel tegenstrijdig en bij een beetje stad huur je een studio voor ¤1000 per maand in de vrije sectorquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alles in het leven is een beer op de weg, vent.
Wie weet geven ze dat pand een enorm luxe interieur en verhuren ze het voor > ¤1000 per maand en krijg je elitaire gepensioneerde yuppen daar met een knappe vrijgezelle dochter.Uw ADH vitamine Worst
ja wil ook niet te negatief doen. maar aan andere kant Somaliërs nu, niet onaardig btw. maarja heb er zo weinig mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
Gewoon afwachten wat er naast je komt wonenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ga even me verdiepen in werk en kom later nog bolken. Fijne ochtend nog
Mijn hele portiek alleenstaand, behalve eentje beneden
Uw ADH vitamine Worst
Werksequote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga even me verdiepen in werk en kom later nog bolken. Fijne ochtend nog![]()
![]()
Op tijd bij de bushalte, maar nu nog zien of de bus dat zo ook is
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik hoop eigenlijk wat leukers, kijk ik kon dit nog huren als vrijgezel. maar ze hebben andere regels nu, dus zeker een gezin enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bolk overlast tot midden in de nachtDo what you love, love what you do!![]()
4 min wachtenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef DJMO het volgende:
Op tijd bij de bushalte, maar nu nog zien of de bus dat zo ook is![]()
![]()
Heuujjjjquote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn hele portiek alleenstaand, behalve eentje benedenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Effe snel een gezin regelen en daar gaan huren. Denken in oplossing ipv problemenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk wat leukers, kijk ik kon dit nog huren als vrijgezel. maar ze hebben andere regels nu, dus zeker een gezin enzo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Soms welquote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
ken je dat dat bussen te vroeg komen? LOL.![]()
![]()
tja mijn zorg dusquote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Effe snel een gezin regelen en daar gaan huren. Denken in oplossing ipv problemen
Do what you love, love what you do!![]()
maar laat ik niet te negatief doen enzo. er komt vast een leuke buurvrouw ofzo gewoon NL ook dus.Do what you love, love what you do!![]()
Hij was zowaar stipt op tijdquote:
Of een buurman van jou leeftijd of ouder.. of misschien wel een stelletjequote:Op maandag 10 februari 2025 10:32 schreef kree het volgende:
maar laat ik niet te negatief doen enzo. er komt vast een leuke buurvrouw ofzo gewoon NL ook dus.
Hier ook en allemaal 80+quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn hele portiek alleenstaand, behalve eentje beneden![]()
Op naaste buren na.
Het zijn 45+ woningen, mogen geen kinderen in, dus maak me niet echt zorgen als de opaatjes doodgaan.
Naast me zijn statushouders dus verwacht niet dat ze er meer van doen in het portiek.![]()
Misschien jij welquote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een buurman van jou leeftijd of ouder.. of misschien wel een stelletje![]()
![]()
Ernstig.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik woon er primaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonenUw ADH vitamine Worst
Ik woon dichtbijquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonen![]()
![]()
Ik weet waar je huis woontquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja meer aan de rand van de stad![]()
De horrorquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonen
Ach… Ron Brandsteder
Well, life can be a riot
In Nederland is alles relatief dichtbij. Niks is op meer dan +- 2. Uurquote:Well, life can be a riot
Leuk tussen de oudjesquote:
Well, life can be a riot
Joh, ik heb in Australië gewoondquote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In Nederland is alles relatief dichtbij. Niks is op meer dan +- 2. Uur![]()
Succes met Maastricht-Groningen in die tijd.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
In Nederland is alles relatief dichtbij. Niks is op meer dan +- 2. UurI'm surrounded by morons!
Okay M8quote:Op maandag 10 februari 2025 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Joh, ik heb in Australië gewoondWell, life can be a riot
Wat is er met Hilversumquote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Katwijk, Hilversum, Rotterdam, Limburg, allemaal plekken waar ik nog niet dood gevonden wil wordenUw ADH vitamine Worst
Echt hè. Best een leuk stadjequote:Well, life can be a riot
Beetje heel erg jong hequote:Op maandag 10 februari 2025 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
En daar heb ik een ex van wel 3 maandenUw ADH vitamine Worst
Ja mooi gebouw van Dudokquote:Well, life can be a riot
Kwam wel even binnen. Relatief jong en onverwachtquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja RIPquote:Op maandag 10 februari 2025 10:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kwam wel even binnen. Relatief jong en onverwacht
Echt veel te jong:')![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nja hij was al lange tijd ziek..quote:Op maandag 10 februari 2025 10:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kwam wel even binnen. Relatief jong en onverwacht"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel mooie verhalen altijdquote:Well, life can be a riot
Nu al zin in morgen
Mensen vertellen dat ze fout bezig zijn en als ze zo doorgaan, ik uit het project stap.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!sinterklaaskapoentje
![]()
als ze maar aardig zijn enzo hequote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een buurman van jou leeftijd of ouder.. of misschien wel een stelletje
heb me voorgenomen om niet negatief te zijn iig
van die straat 3d tekeningen ben ik wel fan van, ik zie er een begin van?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Deze krijgt nog schaduwen zodat het 3D lijktquote:Op maandag 10 februari 2025 11:22 schreef kree het volgende:
van die straat 3d tekeningen ben ik wel fan van, ik zie er een begin van?:')![]()
Ik heb ook nog een hele afdeling over de zeik gekregen
Zo lekker bezigTrotste mama van Ambar
vond hem al aardig 3d eigenlijk zo ;pquote:Op maandag 10 februari 2025 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze krijgt nog schaduwen zodat het 3D lijkt
maar nice man.Do what you love, love what you do!![]()
GODVER (sorry Kree)
Wil gister naar een vriend karren. Start m'n auto niet meer, raar. Want heb 'm weggezet met een tientje brandstof wat ik vorige week getankt had
Nou ja, moeders bellen. Ik ga naar die en die maar mijn auto start niet "oh dan heb je vast geen benzine meer" eh... Nee, dat heb ik een paar dagen daar voor getankt omdat ik ook weg moest![]()
Naja, vanochtend nóg maar even 10 euro getankt, just to be sure. Start niet. Gaat wel rond, slaat niet aan___!
Kon ik halsoverkop even bellen naar degene waar ik 'm van kocht (gelukkig een bekende) "ja, de auto start niet meer" ... "oke, kom er straks aan"![]()
Zal mij benieuwen wat dit gaat kosten
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
kilo appelsquote:Op maandag 10 februari 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
GODVER (sorry Kree)
Wil gister naar een vriend karren. Start m'n auto niet meer, raar. Want heb 'm weggezet met een tientje brandstof wat ik vorige week getankt had
Nou ja, moeders bellen. Ik ga naar die en die maar mijn auto start niet "oh dan heb je vast geen benzine meer" eh... Nee, dat heb ik een paar dagen daar voor getankt omdat ik ook weg moest![]()
Naja, vanochtend nóg maar even 10 euro getankt, just to be sure. Start niet. Gaat wel rond, slaat niet aan___!
Kon ik halsoverkop even bellen naar degene waar ik 'm van kocht (gelukkig een bekende) "ja, de auto start niet meer" ... "oke, kom er straks aan"![]()
Zal mij benieuwen wat dit gaat kostenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Vind ik nog mee vallen. Dacht aan minimaal 3 fazanten
Well, life can be a riot
Het sneeuwt hier inmiddelsquote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
Het wordt nog kouder, kans op sneeuw en code geel morgen![]()
![]()
Het heeft ook al veel te lang niet geregend, straks krijgen we nog een ernstig neerslagtekortUw ADH vitamine Worst
Ik ga historisch veel gas stoken als ik de voorspellingen zieUw ADH vitamine Worst
accu (te) leeg?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
GODVER (sorry Kree)
Zal mij benieuwen wat dit gaat kostenDo what you love, love what you do!![]()
Heb je het dan niet ontiegelijk warm?quote:Trotste mama van Ambar
Nee valt wel meequote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je het dan niet ontiegelijk warm?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
verder. niet dat ik iets van onwijs auto weet hoor, maar dat dacht ik als eerste ff als elektromonteurDo what you love, love what you do!![]()
zelfs met elektrische auto trouwens op atoombom van lithium accu's. kan je nog een lege accu hebben
Ok die wist ik ook nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Bij verwarming echt boven 18-19 graden in de winter krijg ik het zo warm en benauwd heTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
ohnee Kree. Niet doen. Vrouwen zijn het niet waard.Trotste mama van Ambar
Moggellll.
Zeg... die Meet hè.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vergeet er geen taart van te maken ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Voor de winter? Veel te warmquote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo warm is dat nou ook weer nietTrotste mama van Ambar
In Rotterdam komt er eentje met alleen mannelijke strippers, ergens dit jaarquote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
Moggellll.
Zeg... die Meet hè.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de winter? Veel te warm![]()
![]()
Prima tempratuur..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de winter? Veel te warm"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik twijfel of ik een hotel moet gaan boeken in TilburgUw ADH vitamine Worst
Samen met de zuurpruimen!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet er geen taart van te maken ofzo
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam komt er eentje met alleen mannelijke strippers, ergens dit jaar
Jaja.quote:
Mosselen ook zeker?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vertel ons ALLESquote:Op maandag 10 februari 2025 12:15 schreef kree het volgende:
ik had dus weer ff wat geapped enzo met meid he. hmmmms![]()
![]()
Ik weet niet hoe vroeg we beginnen, als het begin avond is kan je paar uurtjes en dan een late trein terug naar huis nemenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.Uw ADH vitamine Worst
Sjjjtttt....quote:![]()
@Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.![]()
Gisteravond iets over gelezen.![]()
![]()
Ron BrandstederThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Samen met @Sallyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
ik twijfel of ik een hotel moet gaan boeken in Tilburg![]()
![]()
Nou, die vriend kwam er aan. Start 'm en hij slaat gewoon aan___! Uugghhh
Well, life can be a riot
Misschien kan hij de potentieel geïnteresseerden eventjes mentionenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?![]()
Gisteravond iets over gelezen.![]()
Ron Brandblusserquote:Well, life can be a riot
Nu al pruimen?!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, die haat ik. Heb nu een lekkere pruim voor me liggen
Heiligschennis.
Die komen van het zuidelijk halfrond deze tijd van het jaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sjaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien kan hij de potentieel geïnteresseerden eventjes mentionen
Het staat op zowat elke nieuws sitequote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.
Dus het helaas waar
NOS Journaal genoeg?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.
https://nos.nl/artikel/25(...)dsteder-74-overledenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vind ik prima, die mensen moeten ook wat verdienenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu al pruimen?!
Heiligschennis.
Die komen van het zuidelijk halfrond deze tijd van het jaar.![]()
Ik zie het nu jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het staat op zowat elke nieuws site
Dus het helaas waar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
His Masters Voicequote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, die vriend kwam er aan. Start 'm en hij slaat gewoon aan___! Uugghhh
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff kijken of er een stickertje opzit![]()
![]()
NWS / Ron Brandsteder (74) overledenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
NOS Journaal genoeg?
https://nos.nl/artikel/25(...)dsteder-74-overleden![]()
R.i.p RonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elke nieuwssite meldt het..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.Well, life can be a riot
ja echtquote:
Well, life can be a riot
Ja ehm, Mikey geloofde het niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
NWS / Ron Brandsteder (74) overledenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ok prima, volgend onderwerp!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou het was minder erg als gedacht iig.![]()
Boahhhquote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met cokepakketjes@:Killemwieft
![]()
![]()
whah we kwamen er op uit eigenlijk dat we soort van zelfde valkuilen wel hebben/hadden?
Nu weten jullie allemaal van mij want had best wel drama met alcohol. naja zelfde soort valkuil wss zei.
daarom mss vallen we op elkaar. maargoed wat ik weet geloof uit met vriendje. en ff bezig met op nieuwe start.Do what you love, love what you do!![]()
Komen jullie goed wegquote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok prima, volgend onderwerp!![]()
![]()
![]()
Goed verhaal, lekker kort, niets meer aan doenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef kree het volgende:
whah we kwamen er op uit eigenlijk dat we soort van zelfde valkuilen wel hebben/hadden?
Nu weten jullie allemaal van mij want had best wel drama met alcohol. naja zelfde soort valkuil wss zei.
daarom mss vallen we op elkaar. maargoed wat ik weet geloof uit met vriendje. en ff bezig met op nieuwe start.![]()
![]()
Ik zag de eerste melding op Instagram.quote:
Daarom eerst even Facts checken gezien sommige het leuk vinden mensen dood te melden die gewoon nog leven op sommige sociale media.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat roep je al drie jaar. Geen nieuws.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef kree het volgende:
daarom mss vallen we op elkaar. maargoed wat ik weet geloof uit met vriendje. en ff bezig met op nieuwe start.
En dat andere ook trouwens![]()
![]()
zou zo met der op vakantie gaan foto he? lijkt me onwijs leuk. maargoed. mss heeft het allemaal wat tijd nodig.Do what you love, love what you do!![]()
Met dat dametje gebeld?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou het was minder erg als gedacht iig.Well, life can be a riot
Naar Baliquote:Op maandag 10 februari 2025 12:38 schreef kree het volgende:
zou zo met der op vakantie gaan foto he? lijkt me onwijs leuk. maargoed. mss heeft het allemaal wat tijd nodig.![]()
![]()
tja dit is het nieuws. lol kan er ook niks mooiers van maken? of hadden jullie liever drama verhaal gehad dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dat roep je al drie jaar. Geen nieuws.
En dat andere ook trouwens
Misschien schiet cupido wel raak op de meet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef kree het volgende:
daarom mss vallen we op elkaar. maargoed wat ik weet geloof uit met vriendje. en ff bezig met op nieuwe start.
Dat daar een leuke fok! Dame voor je rondloopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
al moeite om met ov ergens heen te gaan in het veilige ordelijke Nederland, laat staan Baliquote:
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon lekker over het Katwijkse strand lopen. Best leuk daarquote:Well, life can be a riot
gehehe. nou ok mss idd.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien schiet cupido wel raak op de meet.
Dat daar een leuke fok! Dame voor je rondloopt.
haha grappenmaker. alsof ik dat niet al geprobeerd had. ipv huppelkutteveen wat 2 uur met ov kost. op zijn minst.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we geen meet in Katwijk doen?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ron In Peace?quote:Well, life can be a riot
Het is geen nieuwsquote:Op maandag 10 februari 2025 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
tja dit is het nieuws. lol kan er ook niks mooiers van maken? of hadden jullie liever drama verhaal gehad dan?![]()
![]()
was best goed idee bikini meet op Katwijkse strand. of voor de meer extravaganten. kunnen we paar km lopen en mag je naakt ook.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vraag dit voor een vage kennis
Eh wat?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef kree het volgende:
was best goed idee bikini meet op Katwijkse strand. of voor de meer extravaganten. kunnen we paar km lopen en mag je naakt ook.___! Nee dat is zeker geen goed idee
Well, life can be a riot
2 uur voor jou, voor de rest een stuk korterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha grappenmaker. alsof ik dat niet al geprobeerd had. ipv huppelkutteveen wat 2 uur met ov kost. op zijn minst.![]()
Huppelkutteveen?!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha grappenmaker. alsof ik dat niet al geprobeerd had. ipv huppelkutteveen wat 2 uur met ov kost. op zijn minst.
Laat het de Kruikenzeikers maar niet horen![]()
Of Schubbekutteveeners.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Huppelkutteveen?!
Laat het de Kruikenzeikers maar niet horen
Well, life can be a riot
maak maar een geintje van. maar gaf strandtent ofzoi was idee toen. maar werd afgezeken. dus ik doe geen moeite meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eh wat?___! Nee dat is zeker geen goed idee
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 uur voor jou, voor de rest een stuk korter
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.Well, life can be a riot
Je werd afgezeken omdat we toen al met een meet bezig waren.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
maak maar een geintje van. maar gaf strandtent ofzoi was idee toen. maar werd afgezeken. dus ik doe geen moeite meer.![]()
gehehe bij wijze van spreken dusquote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Huppelkutteveen?!
Laat het de Kruikenzeikers maar niet horen![]()
Slim wel gelijk de dames mee naar een naaktstrand om te zien wat ze in huis hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef kree het volgende:
was best goed idee bikini meet op Katwijkse strand. of voor de meer extravaganten. kunnen we paar km lopen en mag je naakt ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hoi.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 uur voor jou, voor de rest een stuk korter
Ik kom ook wel op ca 1:45 hoor...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dit. Of pak gewoon de auto, dan ben je er zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.![]()
Voor de limburgers naar Katwijk is iets langer.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.
Ik kom ook wel op ca 1:45 hoor...![]()
Precies.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit. Of pak gewoon de auto, dan ben je er zo.
Katwijk was vanuit waar ik woon 50 Minuten. naar Tilburg is een uur en 30... pooeeeeeeeeeeeeeWell, life can be a riot
@Harrie - die is pas bikkel.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.
Reist 4-5-6 uur met de trein/OV heen voor de FOK!stok om 'm uiteindelijk niet te vinden... en vervolgens maar weer terug.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
waar zou die andere meet zijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je werd afgezeken omdat we toen al met een meet bezig waren.Uw ADH vitamine Worst
mwah heb dit meerdere malen geprobeerd enzo. over paar jaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je werd afgezeken omdat we toen al met een meet bezig waren.
Maar zou eigenlijk eerst niet de Deventer meet in april/mei zijn ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hij heeft gezelschap van patertjes in de 1e klas, dat scheelt welquote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]
@:Harrie - die is pas bikkel.
Reist 4-5-6 uur met de trein/OV heen voor de FOK!stok om 'm uiteindelijk niet te vinden... en vervolgens maar weer terug.Uw ADH vitamine Worst
Utrecht dacht ikquote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar zou die andere meet zijn?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: