SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 10:06:21 ]![]()
Meneer mandje echt een lengend tochVorig jaar zijn winkeltje bezocht in Deventer
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
blozen is niet erg enzo. weet ik onderhand. hoewel nog steeds ongemakkelijk. voor groepen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Oh coolquote:Op maandag 10 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Meneer mandje echt een lengend tochVorig jaar zijn winkeltje bezocht in Deventer
![]()
![]()
mijn dochter staat er mee op de fotoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij geeft rondleidingen door zijn kleine winkel. Die man lift echt maximaal op zijn Maxim succesjequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter staat er mee op de foto![]()
![]()
Geef m eens ongelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hij geeft rondleidingen door zijn kleine winkel. Die man lift echt maximaal op zijn Maxim succesje![]()
![]()
Haha mooiquote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn dochter staat er mee op de fotoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Moet nog haast maken ook als ik de bus van 33 wil halen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Deze foto toont overigens precies de sfeer van de binnenstad van Deventer!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Toen deze foto gemaakt als bewijs voor de familie app haha. Was ff zoeken op mijn telefoon maar heb em gevonden.![]()
![]()
Haha jazeker. Wel in mijn top3 steden denk ik. Samen met Haarlem.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze foto toont overigens precies de sfeer van de binnenstad van Deventer!
Sowieso was dit t hoogtepunt van 2024 natuurlijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja smalle straatjes en vooral nog veel leuke winkeltjes ipv grote ketens.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
Een knusse en een gezellige binnenstad?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is wel mooi idd.. Ik hou daar wel van, ook meer van speciale winkeltjes die je dan nog hebtquote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja smalle straatjes en vooral nog veel leuke winkeltjes ipv grote ketens."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vergeten langs mandmeneer tet aan toen ik in Deventer was anderhalf jaar geleden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
vind deventer niet meer zo gezellig![]()
ja de brink is mooi
maar verder
mwehhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toen ik er woonde vond ik het er echt geen zak aan, maar vrijwel direct na mijn verhuizing ging ik het echt missen, en elke keer als ik er weer naar toe ging voor een etentje of zo, was ik wel weer blij om terug te zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha jazeker. Wel in mijn top3 steden denk ik. Samen met Haarlem.
Sowieso was dit t hoogtepunt van 2024 natuurlijk.![]()
![]()
Nog een keer heen gaan dan maarquote:Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef hemarookworst het volgende:
Vergeten langs mandmeneer tet aan toen ik in Deventer was anderhalf jaar geleden![]()
Zeker!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
Een knusse en een gezellige binnenstad?
10 jaar geleden had ik met mijn veel beperktere kennis van Photoshop, Jos op De Brink geplakt.
Niet echt een goed resultaat!![]()
![]()
ik hou mijn hart vast wat me nieuwe buren worden nu het asbest weg is.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
10 jaar geleden had ik met mijn veel beperktere kennis van Photoshop, Jos op De Brink geplakt.
Niet echt een goed resultaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alles in het leven is een beer op de weg, vent.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef kree het volgende:
ik hou mijn hart vast wat me nieuwe buren worden nu het asbest weg is.
Wie weet geven ze dat pand een enorm luxe interieur en verhuren ze het voor > ¤1000 per maand en krijg je elitaire gepensioneerde yuppen daar met een knappe vrijgezelle dochter.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: