Heb daar ook een pic van van zomer 2023quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
10 jaar geleden had ik met mijn veel beperktere kennis van Photoshop, Jos op De Brink geplakt.
Niet echt een goed resultaat!
lol ik huur sociale woningbouw. dus dat verwacht ik niet zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alles in het leven is een beer op de weg, vent.
Wie weet geven ze dat pand een enorm luxe interieur en verhuren ze het voor > ¤1000 per maand en krijg je elitaire gepensioneerde yuppen daar met een knappe vrijgezelle dochter.
Nou toch niet heel slecht hoor..quote:Op maandag 10 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
10 jaar geleden had ik met mijn veel beperktere kennis van Photoshop, Jos op De Brink geplakt.
Niet echt een goed resultaat!
Gepensioneerde yup is wel tegenstrijdig en bij een beetje stad huur je een studio voor ¤1000 per maand in de vrije sectorquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alles in het leven is een beer op de weg, vent.
Wie weet geven ze dat pand een enorm luxe interieur en verhuren ze het voor > ¤1000 per maand en krijg je elitaire gepensioneerde yuppen daar met een knappe vrijgezelle dochter.
ja wil ook niet te negatief doen. maar aan andere kant Somaliërs nu, niet onaardig btw. maarja heb er zo weinig mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
Gewoon afwachten wat er naast je komt wonen
Werksequote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga even me verdiepen in werk en kom later nog bolken. Fijne ochtend nog
ik hoop eigenlijk wat leukers, kijk ik kon dit nog huren als vrijgezel. maar ze hebben andere regels nu, dus zeker een gezin enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bolk overlast tot midden in de nacht
4 min wachtenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef DJMO het volgende:
Op tijd bij de bushalte, maar nu nog zien of de bus dat zo ook is
Heuujjjjquote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn hele portiek alleenstaand, behalve eentje beneden
Effe snel een gezin regelen en daar gaan huren. Denken in oplossing ipv problemenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk wat leukers, kijk ik kon dit nog huren als vrijgezel. maar ze hebben andere regels nu, dus zeker een gezin enzo.
Soms welquote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
ken je dat dat bussen te vroeg komen? LOL.
tja mijn zorg dusquote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Effe snel een gezin regelen en daar gaan huren. Denken in oplossing ipv problemen
Hij was zowaar stipt op tijdquote:
Of een buurman van jou leeftijd of ouder.. of misschien wel een stelletjequote:Op maandag 10 februari 2025 10:32 schreef kree het volgende:
maar laat ik niet te negatief doen enzo. er komt vast een leuke buurvrouw ofzo gewoon NL ook dus.
Hier ook en allemaal 80+quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn hele portiek alleenstaand, behalve eentje beneden
Misschien jij welquote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een buurman van jou leeftijd of ouder.. of misschien wel een stelletje
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonenquote:
Ernstig.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik ga nog liever in Rotterdam wonen
Ik woon er primaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik woon dichtbijquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Den Haag ?quote:
Buiten of binnen in de stad?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaaahquote:
Ik weet waar je huis woontquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja meer aan de rand van de stad
De horrorquote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |