Ik weet niet hoe vroeg we beginnen, als het begin avond is kan je paar uurtjes en dan een late trein terug naar huis nemenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.
Sjjjtttt....quote:
@Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.
Samen met @Sallyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
ik twijfel of ik een hotel moet gaan boeken in Tilburg
Misschien kan hij de potentieel geïnteresseerden eventjes mentionenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?![]()
Gisteravond iets over gelezen.
Ron Brandblusserquote:
Nu al pruimen?!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, die haat ik. Heb nu een lekkere pruim voor me liggen
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.quote:
Sjaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien kan hij de potentieel geïnteresseerden eventjes mentionen
Het staat op zowat elke nieuws sitequote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.
NOS Journaal genoeg?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.
Vind ik prima, die mensen moeten ook wat verdienenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu al pruimen?!
Heiligschennis.
Die komen van het zuidelijk halfrond deze tijd van het jaar.
Ik zie het nu jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het staat op zowat elke nieuws site
Dus het helaas waar
His Masters Voicequote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, die vriend kwam er aan. Start 'm en hij slaat gewoon aan___! Uugghhh
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff kijken of er een stickertje opzit
NWS / Ron Brandsteder (74) overledenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
NOS Journaal genoeg?
https://nos.nl/artikel/25(...)dsteder-74-overleden
Elke nieuwssite meldt het..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |