Warm héquote:
Vergeet er geen taart van te maken ofzoquote:
Nou zo warm is dat nou ook weer nietquote:
Voor de winter? Veel te warmquote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo warm is dat nou ook weer niet
In Rotterdam komt er eentje met alleen mannelijke strippers, ergens dit jaarquote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
Moggellll.
Zeg... die Meet hè.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de winter? Veel te warm
Prima tempratuur..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de winter? Veel te warm
Samen met de zuurpruimen!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergeet er geen taart van te maken ofzo
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam komt er eentje met alleen mannelijke strippers, ergens dit jaar
Jaja.quote:
Vertel ons ALLESquote:Op maandag 10 februari 2025 12:15 schreef kree het volgende:
ik had dus weer ff wat geapped enzo met meid he. hmmmms
Ik weet niet hoe vroeg we beginnen, als het begin avond is kan je paar uurtjes en dan een late trein terug naar huis nemenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.
Sjjjtttt....quote:
@Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ja maar dat is niet de DTS-meet op 31 mei.
Samen met @Sallyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
ik twijfel of ik een hotel moet gaan boeken in Tilburg
Misschien kan hij de potentieel geïnteresseerden eventjes mentionenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?![]()
Gisteravond iets over gelezen.
Ron Brandblusserquote:
Nu al pruimen?!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, die haat ik. Heb nu een lekkere pruim voor me liggen
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.quote:
Sjaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien kan hij de potentieel geïnteresseerden eventjes mentionen
Het staat op zowat elke nieuws sitequote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.
NOS Journaal genoeg?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is overleden lees ik maar nog even meer betrouwbare bron vinden voor ik het geloof.
Vind ik prima, die mensen moeten ook wat verdienenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu al pruimen?!
Heiligschennis.
Die komen van het zuidelijk halfrond deze tijd van het jaar.
Ik zie het nu jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het staat op zowat elke nieuws site
Dus het helaas waar
His Masters Voicequote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
Nou, die vriend kwam er aan. Start 'm en hij slaat gewoon aan___! Uugghhh
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff kijken of er een stickertje opzit
NWS / Ron Brandsteder (74) overledenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
NOS Journaal genoeg?
https://nos.nl/artikel/25(...)dsteder-74-overleden
Elke nieuwssite meldt het..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |