daar is zeker wel wat mis meequote:Op maandag 10 februari 2025 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke kennel met buitenren hebt in de tuin is daar niks mis mee hoor. Ik heb het niet over een (te) kleine bench waarin ze hun kont niet kunnen keren he?
Daarover verschillen we dan van mening. Als je van huis bent en de hond alleen thuis is kun je er in ieder geval mee voorkomen dat het beest dingen kapot kauwt zoals kussens of een bank, of dingen omver gooit etc. Ook voor de nacht vind ik dat geen probleem. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat beest 24/7 in dat ding houdtquote:Op maandag 10 februari 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is zeker wel wat mis mee
waarom zou je een hond nemen om hem vervolgens in een kennel te stoppen
mijn honden zitten niet in een bench of kennelquote:Op maandag 10 februari 2025 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening. Als je van huis bent en de hond alleen thuis is kun je er in ieder geval mee voorkomen dat het beest dingen kapot kauwt zoals kussens of een bank, of dingen omver gooit etc. Ook voor de nacht vind ik dat geen probleem. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat beest 24/7 in dat ding houdt
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn honden zitten niet in een bench of kennel
ook niet als ik van huis ben
ook niet in de nacht
ze gaan in het begin toch wat slopenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Je kunt ook gewoon je hond opvoeden zodat ze je huis heel laten als je er niet bent
Dat lijkt me logisch als je een pup hebtquote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan in het begin toch wat slopen
daar moet je rekening mee houden
verstandigquote:Op maandag 10 februari 2025 09:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo wandelen met een groep. Geen zin in maar toch wel gaan.
Dat was het enige onderdeel toen ik opgenomen was waar ik echt plezier aan had. Lekker buiten zijn, frisse lucht snuiven en niet perse hoeven te praten met de rest.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo wandelen met een groep. Geen zin in maar toch wel gaan.
tis best frisjes vandaagquote:Op maandag 10 februari 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Wandelen valt altijd mee als je het uiteindelijk doet
Ditquote:Op maandag 10 februari 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja "lekker een frisse neus halen"
Lieeeevvvvquote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
Het wordt nog kouder, kans op sneeuw en code geel morgen
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
Het wordt nog kouder, kans op sneeuw en code geel morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |