Ron In Peace?quote:
Het is geen nieuwsquote:Op maandag 10 februari 2025 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
tja dit is het nieuws. lol kan er ook niks mooiers van maken? of hadden jullie liever drama verhaal gehad dan?
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vraag dit voor een vage kennis
Eh wat?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef kree het volgende:
was best goed idee bikini meet op Katwijkse strand. of voor de meer extravaganten. kunnen we paar km lopen en mag je naakt ook.
2 uur voor jou, voor de rest een stuk korterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha grappenmaker. alsof ik dat niet al geprobeerd had. ipv huppelkutteveen wat 2 uur met ov kost. op zijn minst.
Huppelkutteveen?!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha grappenmaker. alsof ik dat niet al geprobeerd had. ipv huppelkutteveen wat 2 uur met ov kost. op zijn minst.
Of Schubbekutteveeners.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Huppelkutteveen?!
Laat het de Kruikenzeikers maar niet horen![]()
maak maar een geintje van. maar gaf strandtent ofzoi was idee toen. maar werd afgezeken. dus ik doe geen moeite meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eh wat?___! Nee dat is zeker geen goed idee
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 uur voor jou, voor de rest een stuk korter
Je werd afgezeken omdat we toen al met een meet bezig waren.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
maak maar een geintje van. maar gaf strandtent ofzoi was idee toen. maar werd afgezeken. dus ik doe geen moeite meer.
gehehe bij wijze van spreken dusquote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Huppelkutteveen?!
Laat het de Kruikenzeikers maar niet horen![]()
Slim wel gelijk de dames mee naar een naaktstrand om te zien wat ze in huis hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef kree het volgende:
was best goed idee bikini meet op Katwijkse strand. of voor de meer extravaganten. kunnen we paar km lopen en mag je naakt ook.
Ja hoi.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 uur voor jou, voor de rest een stuk korter
Dit. Of pak gewoon de auto, dan ben je er zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.
Voor de limburgers naar Katwijk is iets langer.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.
Ik kom ook wel op ca 1:45 hoor...
Precies.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit. Of pak gewoon de auto, dan ben je er zo.
@Harrie - die is pas bikkel.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.
waar zou die andere meet zijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je werd afgezeken omdat we toen al met een meet bezig waren.
mwah heb dit meerdere malen geprobeerd enzo. over paar jaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je werd afgezeken omdat we toen al met een meet bezig waren.
hij heeft gezelschap van patertjes in de 1e klas, dat scheelt welquote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]
@:Harrie - die is pas bikkel.
Reist 4-5-6 uur met de trein/OV heen voor de FOK!stok om 'm uiteindelijk niet te vinden... en vervolgens maar weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |