Ja ik weet niet eens zeker of het nu nog steeds niet mag, maar ik weet vanuit het verleden dat het niet mag.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom mag er geen vleesverpakking in?
nooit eerder gehoord, hier mag het wel en hebben we ook geen pasjesquote:Op maandag 10 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet nog van een vorige woonplaats dat het niet mocht.
Misschien vanwege de sappen die er nog in kunnen zitten?
Ander soort plastic die ze niet kunnen verwerken?
Vanwege die vocht-absorberende sponsjes die onder het vlees zitten?
@ToT heeft daar verstand vanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,van
vannacht is alles verzerrt te horen
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waar moet ik anders de vleesverpakkingen van durex weggooien?
Ja bij paars staan de Mentions uitquote:Op maandag 10 februari 2025 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Harrie, jonge.
Ik sta nog steeds als PAARS blokkie?
Grofvuilquote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien een griepje onder de leden?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het gaat.
Vrijdag buiten geweest en flink lopen bibberen en dezelfde dag bij de sportschool kreeg ik het ook niet warm, een kwartier nadat ik binnen was. Dus maar naar huis gegaan.
Gisteren geprobeerd te wandelen en ik kwam nauwelijks vooruit. Dus ik denk dat ik ziek ben? Of in ieder geval niet helemaal fit.
Vergeten waarmee?quote:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,vanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens zeker of het nu nog steeds niet mag, maar ik weet vanuit het verleden dat het niet mag.
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
durex is ola ,zijn kondomequote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Dat heet bevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Soms poep je zo lekker dat je het een half uur later nog voelt
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??quote:Op maandag 10 februari 2025 18:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja bij paars staan de Mentions uit
Verkeerde bitrate of zo?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,van
vannacht is alles verzerrt te horen
Lekker poepen in de ochtend nadat je de avond ervoor een ultra pittige wok schotel met 4 dubbele portie ultra hete sambal hebt gegetenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koudquote:Op maandag 10 februari 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een griepje onder de leden?
Hopelijk voel je je snel weer fit.
Moemoequote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koud.
Komt vast goed.
Je kan een willekeurige zaterdag als vergelijk nemen. Die zal niet wijzigen, hooguit werkzaamheden die nu nog niet bekend zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Laatste mogelijkheid met OV moet ik nog uitzoeken (is mss ook nog niet uit te vinden, aangezien die datum nog niet in de planner van NS staat, of die van de busmaatschappij)
ja hoort zich vresselijk anquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkeerde bitrate of zo?
Is het nog steeds allemaal vervormd?
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je toch gewoon komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??
Ik weet het nog niet. iig niet de hele dag/nacht. En vraag me dus af wat er te doen is in de nachtclub.
Dus ik zou zelf aangeven: [Geel]![]()
Laatste mogelijkheid met OV moet ik nog uitzoeken (is mss ook nog niet uit te vinden, aangezien die datum nog niet in de planner van NS staat, of die van de busmaatschappij)
Blote tetten en paaldansenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??
Ik weet het nog niet. iig niet de hele dag/nacht. En vraag me dus af wat er te doen is in de nachtclub.
Dus ik zou zelf aangeven: [Geel]![]()
Lekker met een warme kruik vroeg in bed duikenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koud.
Komt vast goed.
In België wel jaquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 was kosten die kondome?
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |