oke bedankt, maar laat me in topic,ik betal eintritt vorquote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heeft niets met poep, stront of drol te maken. Het is een uitdrukking als iemand op een besluit terug komt
gelukkig. Dat is altijd nog beter dan verbrandquote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jawel , ik had alleen teveel rijst in de pan gegooid
Dat heb ik nooitquote:Op maandag 10 februari 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gelukkig. Dat is altijd nog beter dan verbrand
Ik kan er niemand uitzetten en niemand inlaten. En een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 10 februari 2025 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt, maar laat me in topic,ik betal eintritt vor
Ooh dan.. dan pakt vrouwlief de middag en avonddienst. Als ik haar zeg dat ik voor juni thuis ben komt het wel goedquote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
Heb mijn best gedaan om alle Mentions te bekijken maar mocht ik wat vergeten zijn dat is dat een vergissing en zeker niet express
[..]
Dan zet ik je gewoon op groen, de exacte tijden enzo die weet nog niemand maar als je geen datum prikt komt er nooit wat van.
Ergens in de middag verzamelen, kop vol proppen en dan afpilzen zal het wel gaan worden dus dan kun je tzt bekijken wat er mogelijk is
[..]
Deze vraag gooi ik door naar @:Grrrrrrrr want iedereen doet nu net alsof het mijn meeting is maar ik ben nog nooit in de nacht geweest
[..]
Kreng
[..]
Ja om 's ochtends al vroeg te beginnen en dan nog naar een nachtclub dat gaat alleen @:KillemWieft vol houden ben ik bang.
[..]
Ik heb je op niet aanwezig gezetmaar mocht je je bedenken en toch willen komen dan is dat geen enkel probleem hoor.
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef Harrie het volgende:
Hoogste tijd voor een Update en tevens de hoogste tijd @:Paul **PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Proost Pik
Het is maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:17 schreef Sally het volgende:
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17769] Yes! Bijna !
of moest het zijn
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17768] Yes! Bijna maandag! ??
@:Harrie . Schattebout.
Maar eh, IK WEET HET NOG NIET. [[dus] geel?]Harrie, jonge.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent toch al met een geel blokje?
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden
Ik sta nog steeds als PAARS blokkie?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik weet niet zo goed hoe het gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier alles goed. Met jou ook? Leuk je weer eens te zien hier
Geen idee, ik weet nog van een vorige woonplaats dat het niet mocht.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Pffff. Waarom mogen daar geen vleesverpakkingen in?
Ja ik weet niet eens zeker of het nu nog steeds niet mag, maar ik weet vanuit het verleden dat het niet mag.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom mag er geen vleesverpakking in?
nooit eerder gehoord, hier mag het wel en hebben we ook geen pasjesquote:Op maandag 10 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet nog van een vorige woonplaats dat het niet mocht.
Misschien vanwege de sappen die er nog in kunnen zitten?
Ander soort plastic die ze niet kunnen verwerken?
Vanwege die vocht-absorberende sponsjes die onder het vlees zitten?
@ToT heeft daar verstand vanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,van
vannacht is alles verzerrt te horen
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waar moet ik anders de vleesverpakkingen van durex weggooien?
Ja bij paars staan de Mentions uitquote:Op maandag 10 februari 2025 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Harrie, jonge.
Ik sta nog steeds als PAARS blokkie?
Grofvuilquote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien een griepje onder de leden?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het gaat.
Vrijdag buiten geweest en flink lopen bibberen en dezelfde dag bij de sportschool kreeg ik het ook niet warm, een kwartier nadat ik binnen was. Dus maar naar huis gegaan.
Gisteren geprobeerd te wandelen en ik kwam nauwelijks vooruit. Dus ik denk dat ik ziek ben? Of in ieder geval niet helemaal fit.
Vergeten waarmee?quote:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,vanquote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens zeker of het nu nog steeds niet mag, maar ik weet vanuit het verleden dat het niet mag.
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
durex is ola ,zijn kondomequote:Op maandag 10 februari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Dat heet bevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Soms poep je zo lekker dat je het een half uur later nog voelt
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??quote:Op maandag 10 februari 2025 18:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja bij paars staan de Mentions uit
Verkeerde bitrate of zo?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap helemal niet wat met mijn audio bij pc,van
vannacht is alles verzerrt te horen
Lekker poepen in de ochtend nadat je de avond ervoor een ultra pittige wok schotel met 4 dubbele portie ultra hete sambal hebt gegetenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koudquote:Op maandag 10 februari 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een griepje onder de leden?
Hopelijk voel je je snel weer fit.
Moemoequote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koud.
Komt vast goed.
Je kan een willekeurige zaterdag als vergelijk nemen. Die zal niet wijzigen, hooguit werkzaamheden die nu nog niet bekend zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Laatste mogelijkheid met OV moet ik nog uitzoeken (is mss ook nog niet uit te vinden, aangezien die datum nog niet in de planner van NS staat, of die van de busmaatschappij)
ja hoort zich vresselijk anquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkeerde bitrate of zo?
Is het nog steeds allemaal vervormd?
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je toch gewoon komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??
Ik weet het nog niet. iig niet de hele dag/nacht. En vraag me dus af wat er te doen is in de nachtclub.
Dus ik zou zelf aangeven: [Geel]![]()
Laatste mogelijkheid met OV moet ik nog uitzoeken (is mss ook nog niet uit te vinden, aangezien die datum nog niet in de planner van NS staat, of die van de busmaatschappij)
Blote tetten en paaldansenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat ik [Dubbel] NIET zou komen??
Ik weet het nog niet. iig niet de hele dag/nacht. En vraag me dus af wat er te doen is in de nachtclub.
Dus ik zou zelf aangeven: [Geel]![]()
Lekker met een warme kruik vroeg in bed duikenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik heb het in ieder geval koud.
Komt vast goed.
In België wel jaquote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 was kosten die kondome?
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |