SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ugh. Bijna maandag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bijna maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 110 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
⬛ @Dr.Mikey
🟨 @Rob
🟨 @sp3c
🟨 @_UserName_
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @Homijn
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 @Sally
🟨 @koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw topic![]()
![]()
Nogquote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef Harrie het volgende:
Bijna maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 110 dagen
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:Homijn
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Steeds wil ik liever roze zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw topic
Trust nobody![]()
☑️ Wat een leuk blauw blokje met een vinkje er in staat er bij de FAQ's heb je dat zelf bedacht?
Nee dat is de inbreng van @JustinK die Dat als stille hint heeft gegeven
Het is vanzelfsprekend dat we niet met de vinkjes van JustinK gaan lopen pronken![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Harrie het volgende:
☑️ Wat een leuk blauw blokje met een vinkje er in staat er bij de FAQ's heb je dat zelf bedacht?
Nee dat is de inbreng van @:JustinK die Dat als stille hint heeft gegeven
Het is vanzelfsprekend dat we niet met de vinkjes van JustinK gaan lopen pronken![]()
![]()
Ach, je kan niet alles hebben zeg ik altijd maarquote:Op zondag 9 februari 2025 21:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
die groene gaat het niet halen kan ik alvast melden![]()
![]()
Beter niet altijd 6 gooien dan ze niet alle 24 in het kratje hebben zeg ik altijd maarquote:Op zondag 9 februari 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, je kan niet alles hebben zeg ik altijd maar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
zo denk ik met meetingsquote:Op zondag 9 februari 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het goed doen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Wordt veel te weinig gedraaid.
Altijd maar Blue Monday.
This is Holland he!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Helmin*quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Sintquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1328 / +165 / +99 / 4553 / 4806
2. Harrie / 414 / +26 / +24 / 1363 / 1517
3. KillemWieft / 385 / +63 / +59 / 247 / 372
4. sp3c / 308 / +24 / +2 / 208 / 288
5. Dr.Mikey / 290 / +46 / +114 / 274 / 376
6. mascara-klodder / 264 / +15 / +0 / 328 / 426
7. DJMO / 236 / +78 / +24 / 275 / 376
8. _UserName_ / 138 / +5 / +6 / 281 / 342
9. mario390 / 125 / +0 / +0 / 344 / 420
10. Pinnenmutske / 118 / +13 / +9 / 506 / 613
11. Rob / 115 / +56 / +2 / 61 / 85
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +0 / +0 / 1105 / 1164
14. Lovely / 105 / +13 / +14 / 1017 / 1126
15. HappyCharly / 92 / +3 / +5 / 693 / 774
16. sinterklaaskapoentje / 88 / +2 / +2 / 865 / 974
17. ToT / 82 / +15 / +1 / 1390 / 1473
18. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 64 / 89
19. Sally / 81 / +25 / +32 / 78 / 104
20. MizzezAmy / 80 / +10 / +1 / 519 / 595SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat een mentionsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Over een meetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meet?!
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:53 schreef Harrie het volgende:
Tussendoor even een kleine Update Nu met wat minder Mentions als het goed is
Waar? Tilburg
Wie?
? @:Grrrrrrrr
? @:Hemarookworst
? @:Harrie
? @:Kree
? @:Shii
? @:sinterklaaskapoentje
? @:gebrokenglas
? @:ToT
? @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
? @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
? @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
? @:Dotteke
? @:ieniminimuis
? @:DJMO
? @:pinnenmutske
? @:JustinK
? @:Roos94
? @:Fogel
? @:maily
? @:HappyCharly
? @:Aardappelschotel
? @:Paul
? @:Lovely
? @:Aapje30
? @:Dr.Mikey
? @:Rob
? @:sp3c
? @:_username_
? @:mario390
? @:greysbones
? @:SwJ
? @:Homijn
? @:DerRabbit
? @:KillemWieft
? @:Sally
? @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------? = Komt zeker
? = Komt bijna zeker
..? = Dubbel NIET
? = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
? = komt wel maar niet naar de Meet
Planning:
? FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Als de Nacht broodjes frikandel speciaal heeft denk ik erover na om te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de afmeldingen die zijn goedgekeurd heb ik de tag weggehaald als het goed is
Anders geen van de opties.![]()
Lijkt me oprecht wel gezellig als ik tegen die tijd uberhaupt hier nog post. Anders is't een beetje mosterd na de maaltijdquote:
Well, life can be a riot
Ik zal je naar de "voorlopig niet" en dus paarse rij verplaatsenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:56 schreef Rob het volgende:
[..]
Als de Nacht broodjes frikandel speciaal heeft denk ik erover na om te komen.
Anders geen van de opties.![]()
Frikandellen speciaal is wel altijd +1sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon komen. Ik wil je wel eens irl ontmoetenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel gezellig als ik tegen die tijd uberhaupt hier nog post. Anders is't een beetje mosterd na de maaltijd
:')![]()
daar kunnen we voor zorgen of anders ervoorquote:Op zondag 9 februari 2025 21:56 schreef Rob het volgende:
[..]
Als de Nacht broodjes frikandel speciaal heeft denk ik erover na om te komen.
Anders geen van de opties.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Komt Mario ook ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oprecht in je broekje dusquote:Op zondag 9 februari 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel gezellig als ik tegen die tijd uberhaupt hier nog post. Anders is't een beetje mosterd na de maaltijd![]()
![]()
Ik jou ook wel. Lijkt me een toffe vent.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon komen. Ik wil je wel eens irl ontmoeten
En denk dat heel veel mensen bij mij gaan hebben "oh je valt best mee" lolWell, life can be a riot
Oh nee hoor, ben best wel sociaal geworden de afgelopen paar jaarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het is vooral, post ik hier dan nog. Als ik niet meer op FOK! post dan vind ik 't ook wel gek om te komenTerwijl het mij echt leuk lijkt om mensen van hier te ontmoeten
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ben best wel sociaal geworden de afgelopen paar jaardit is de juiste instellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het is vooral, post ik hier dan nog. Als ik niet meer op FOK! post dan vind ik 't ook wel gek om te komen
Hebben we helaas geen kleur voor![]()
Nee vanVpnfquote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is lunchtijd dat is wel heel vroeg om te starten met een Meet denk ikTrust nobody![]()
Op z'n Roel Driesvinks jaquote:Well, life can be a riot
Heb je nou m'n verjaardagscadeau weggegeven zonder het te overleggen?quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waarom nier?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel gezellig als ik tegen die tijd uberhaupt hier nog post. Anders is't een beetje mosterd na de maaltijdTrust nobody![]()
gele speedo's zijn alleen voor artiestenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je nou m'n verjaardagscadeau weggegeven zonder het te overleggen?sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ben best wel sociaal geworden de afgelopen paar jaarGewoon hier blijven dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het is vooral, post ik hier dan nog. Als ik niet meer op FOK! post dan vind ik 't ook wel gek om te komenTerwijl het mij echt leuk lijkt om mensen van hier te ontmoeten
Elke keer als ik jou zie posten moet ik aan dit liedje denken na die foto van laatstquote:Op zondag 9 februari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven dus
Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"quote:Well, life can be a riot
Ja eens. En dan ein-de-lijk meeten. Je lijkt me echt een lachen kerel op basis van hoe de interacties hier gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven dusWell, life can be a riot
Iedereen kent jou toch, dus dat is niet raarquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"![]()
Je tilt overal veel te zwaar aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"How can I make this topic about me?![]()
Ik ga straks tosti vretenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vreet Bastogne koekjes
Bastogne koekjes tho
Bastogne Duo![]()
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Wat doe je hier nu dan als je nu al weet dat je over 49 dagen toch al weer weg bentquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"Beetje zonde van je tijd toch
![]()
![]()
Glasbolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je ook wel weer een punt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen kent jou toch, dus dat is niet raar
En toegegeven, ik heb ook wel eens met wat mensen gemeet tijdens de Pride in 2019 terwijl ik ook niet meer op FOK! postteEn dat was uiteindelijk echt een fantastische dag.
Ging sowieso al met 3 vrienden van mij naar die Pride, en toen was 't "oh.. Ja die en die en die zijn er ook en willen je ontmoeten" en dat was prima. En zijn daar de hele middag/avond mee op sleeptouw geweest. Of niet @TreinhoerWell, life can be a riot
Beste bolkquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je tilt overal veel te zwaar aan.
Smile, it's free therapy.![]()
Krijg je met overgewichtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je tilt overal veel te zwaar aan.![]()
Well, life can be a riot
Daaromquote:Op zondag 9 februari 2025 22:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer een punt.
En toegegeven, ik heb ook wel eens met wat mensen gemeet tijdens de Pride in 2019 terwijl ik ook niet meer op FOK! postteEn dat was uiteindelijk echt een fantastische dag.
Ging sowieso al met 3 vrienden van mij naar die Pride, en toen was 't "oh.. Ja die en die en die zijn er ook en willen je ontmoeten" en dat was prima. En zijn daar de hele middag/avond mee op sleeptouw geweest. Of niet @:treinhoer![]()
![]()
Bij wijze vanquote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat doe je hier nu dan als je nu al weet dat je over 49 dagen toch al weer weg bentBeetje zonde van je tijd toch
Want ik ken mezelf een beetje
Well, life can be a riot
Kaiserschmarrnquote:Op zondag 9 februari 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neemt ze misschien nog wel een lekkere Oostenrijkse maaltijd meeSmile, it's free therapy.![]()
Ja met dat ik op Invoeren drukte dacht van ah let maar op straks gaat het daar overquote:
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja met dat ik op Invoeren drukte dacht van ah let maar op straks gaat het daar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hahahaha. Te makkelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja met dat ik op Invoeren drukte dacht van ah let maar op straks gaat het daar over
Well, life can be a riot
Ik bedoel meer..quote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"
Waarm zou je weggaat v fokTrust nobody![]()
Maar wat ik bedoel: je hebt overal wel een hele stellige mening over en het zou mijns inziens goed zijn als dat wat luchtiger ging.How can I make this topic about me?![]()
Is niet de eerste keer geweest dat ik dacht "wat doe ik hier eigenlijk"quote:Op zondag 9 februari 2025 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel meer..
Waarm zou je weggaat v fok
Maar then again.. Dat was wel een andere tijd, hing er voor m'n gevoel ook een andere sfeer. Dus denk dat 't deze keer wel uit te houden is
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Gefrustreerd worden omdat hier gebolkt wordt, da's niet gezond.zeker niet gezond
Smile, it's free therapy.![]()
Mee eens. Misschien moet ik 't ook meer accepteren dat dit vooral een spel is.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Gefrustreerd worden omdat hier gebolkt wordt, da's niet gezond.
Al is 't wel lastig soms als je midden in een goed gesprek met iemand zit dat er gebolkt word, wat je echt wel kan begrijpen toch?Maar dat moet ik ook gewoon los laten
Het is hier vooral een spel met SlowChat element.
Well, life can be a riot
Klopt. Dat niet niet makkelijk hoor, dat weet ik. Ik kom er zelf vandaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens. Misschien moet ik 't ook meer accepteren dat dit vooral een spel is.
Al is 't wel lastig soms als je midden in een goed gesprek met iemand zit dat er gebolkt word, wat je echt wel kan begrijpen toch?Maar dat moet ik ook gewoon los laten
Ik bedoel het goed.
How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik aan dit liedje denken na die foto van laatst
Bekijk deze YouTube-video
Maar welke foto?
Weet ik man. En is een fijne gedachtequote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Dat niet niet makkelijk hoor, dat weet ik. Ik kom er zelf vandaan.
Ik bedoel het goed.
Well, life can be a riot
ik moet wat te eten hebben tijdens het drinken dus ervoor gaat niet lukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kunnen we voor zorgen of anders ervoor![]()
je kan het hier beetje zien als een cafe/kroeg, de een heeft wat serieuzere gesprekken de ander speelt spelletjes met elkaarquote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
En soms een slowchat met een spelelementquote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef JustinK het volgende:
En soms is het café even dicht omdat er een vechtpartij is geweest![]()
Een prachtige omschrijving.
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "quote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan het hier beetje zien als een cafe/kroeg, de een heeft wat serieuzere gesprekken de ander speelt spelletjes met elkaar
Well, life can be a riot
Nee juist niet meespelen. Gewoon ff je bek houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @:sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @:JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @:sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @:JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "!
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee juist niet meespelen. Gewoon ff je bek houden
Well, life can be a riot
Mand!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Die hont is zon schatjequote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
mascara-klodder in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17755] Flexbolk
Nee, wij spelen een spel en jullie zitten aan de bar te praten. Heel soms vliegt een dart pijltje tussen jullie door maar we roepen niet van jullie moeten meespelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @:sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @:JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "How can I make this topic about me?![]()
Jeroen, ja, een lieverdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die hont is zon schatje
Zellufquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die hont is zon schatje![]()
![]()
Maar Snap je nu de zak van sinterklaas?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die hont is zon schatje
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar Snap je nu de zak van sinterklaas?
Dan moet je nog maar eens goed naar die foto kijkenquote:
Nee, het is soms dat jij midden op het voetbalveld tijdens een CL-finale over muziek zit te lullen, terwijl @JustinK de winnende goal van de CL-finale wil scoren.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @:sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @:JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ging vanochtend ook al over dildo's....![]()
![]()
Waarop vervolgens een scheldkanonnade volgt dat we moeten stoppen met darten en over één of ander kutonderwerp moeten meepratenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wij spelen een spel en jullie zitten aan de bar te praten. Heel soms vliegt een dart pijltje tussen jullie door maar we roepen niet van jullie moeten meespelen.![]()
Ja, bolkuh!quote:
Ik wil minstens hoger dan greys komen te staan.How can I make this topic about me?![]()
Waarom is greys je referentie?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bolkuh!
Ik wil minstens hoger dan greys komen te staan.![]()
O dat is nog van december, toen probeerde zij boven mij uit te komen....quote:
En het is een easy goal volgens mij. Kijk, jou inhalen is niet te doen.How can I make this topic about me?![]()
Het is het verschil tussen niet of wel onder een spoiler staanquote:
Ah okquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat is nog van december, toen probeerde zij boven mij uit te komen....
En het is een easy goal volgens mij. Kijk, jou inhalen is niet te doen.
Kan wel, maar dan moet je aan de slag![]()
![]()
Vorige nacht had het gekund, toen was het vrij rustig dacht ik?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon s nachts postenHow can I make this topic about me?![]()
Tryin'....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok
Kan wel, maar dan moet je aan de slagHow can I make this topic about me?![]()
Oh is dat het geheim!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon s nachts posten![]()
![]()
En dan het liefst ook nog zorgen dat je echt vlák voor dat de servers even "down" gaan je de laatste post maakt
Deed Mario dat vroeger niet regelmatig? Gewoon echt posten tot de laatste minuut in de hoop punten te scoren?
Well, life can be a riot
Één of andere meet in Kutwijkquote:Op zondag 9 februari 2025 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarop vervolgens een scheldkanonnade volgt dat we moeten stoppen met darten en over één of ander kutonderwerp moeten meepraten![]()
![]()
door die bewerking lijkt het nu meer op een winegumquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Oke Kreequote:Op zondag 9 februari 2025 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Één of andere meet in KutwijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Niet alleen Mario... soms gingen mensen er speciaal voor het bed uit....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
En dan het liefst ook nog zorgen dat je echt vlák voor dat de servers even "down" gaan je de laatste post maakt
Deed Mario dat vroeger niet regelmatig? Gewoon echt posten tot de laatste minuut in de hoop punten te scoren?How can I make this topic about me?![]()
Die servers gaan al een hele tijd niet meer down.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
Deed Mario dat vroeger niet regelmatig? Gewoon echt posten tot de laatste minuut in de hoop punten te scoren?![]()
Dat was dat extra spelelement?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet alleen Mario... soms gingen mensen er speciaal voor het bed uit....![]()
Dat is wel obsessiefquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet alleen Mario... soms gingen mensen er speciaal voor het bed uit....
Well, life can be a riot
Er is geen downtime meer.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
Deed Mario dat vroeger niet regelmatig? Gewoon echt posten tot de laatste minuut in de hoop punten te scoren?Ik heb er één en ik ben er trots op
Serieus?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet alleen Mario... soms gingen mensen er speciaal voor het bed uit....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 22:34:05 ]![]()
Ohquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die servers gaan al een hele tijd niet meer down.Ken je nagaan hoe lang het geleden is dat ik hier postte.
Keren dat ik hiervoor op FOK! was gingen de servers rond half 4 's nachts nog downWell, life can be a riot
Als ik soms een sanitaire stop had om 3:15 uur dan bleef ik ook 'even hangen', zeg maar.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat is al heeeeel lang geleden...quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhKen je nagaan hoe lang het geleden is dat ik hier postte.
Keren dat ik hiervoor op FOK! was gingen de servers rond half 4 's nachts nog downHow can I make this topic about me?![]()
Mijn laatste serieuze stint op FOK! stamt van 2021 schat ikquote:Op zondag 9 februari 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is al heeeeel lang geleden...
Well, life can be a riot
Dat doe ik tegenwoordig ook wel eens. Als ik naar 't toilet moet doe ik daarna soms ff de computer aan om te kijken of er nog wat interessants is gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik soms een sanitaire stop had om 3:15 uur dan bleef ik ook 'even hangen', zeg maar.
Well, life can be a riot
Gast,quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhKen je nagaan hoe lang het geleden is dat ik hier postte.
Keren dat ik hiervoor op FOK! was gingen de servers rond half 4 's nachts nog down
je doet nu net alsof jij al op fok kwam toen de meeste mensen hier nog niet zindelijk waren maar dat is mijn tekst al. Ben wel benieuwd naar een mooie post van jou van zeg maar een jaar of 20 terug of 25 mag ook![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik aan een 40 km wandeling bezig was, en rond twee uur 's nachts was vertrokken. Toen heb ik al wandelende Mario lopen bolken en pakte ik en passant ook nog even de downtime mee.. Pissig dat hij was
Dan ben je toch meteen klaarwakkerquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig ook wel eens. Als ik naar 't toilet moet doe ik daarna soms ff de computer aan om te kijken of er nog wat interessants is gebeurd![]()
Ik heb geen posts meer die te herleiden zijn naar mij, want #anoniem met volgens mij echt al mijn oude accountsquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast,
je doet nu net alsof jij al op fok kwam toen de meeste mensen hier nog niet zindelijk waren maar dat is mijn tekst al. Ben wel benieuwd naar een mooie post van jou van zeg maar een jaar of 20 terug of 25 mag ook
Mijn eerste account stamt uit 2007. En mijn meest gebruikte account volgens mij van 2008 tot 2017 of zo
Well, life can be a riot
En dat is maar een jaar of drie geleden ofzo.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee valt best wel mee. Meestal gaat 't goed als ik 5-10 minuten uittrek om "ff" te FOK!ken. Langer dan dat gaan m'n ogen wel weer verder open jaquote:
Well, life can be a riot
Ik weet nog dat ik 20 jaar geleden op fok wasquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast,
je doet nu net alsof jij al op fok kwam toen de meeste mensen hier nog niet zindelijk waren maar dat is mijn tekst al. Ben wel benieuwd naar een mooie post van jou van zeg maar een jaar of 20 terug of 25 mag ook
Trust nobody![]()
Welke naam had je toen?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 20 jaar geleden op fok was![]()
ik gluur dan ff snel op de foonquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig ook wel eens. Als ik naar 't toilet moet doe ik daarna soms ff de computer aan om te kijken of er nog wat interessants is gebeurdUw ADH vitamine Worst
Ik hoor van @Koen66 dat dit eigenlijk een verkapte SC is dus voel ik de noodzaak om er een keer gepost te hebben. Dus, bij dezen.![]()
Vind 't nog steeds jammer dat FOK! Geen fatsoenlijke app heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik gluur dan ff snel op de foon2025, maar een matige app
Komaan Danny.
Well, life can be a riot
Het hier een SC noemen ligt wel gevoeligquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
Ik hoor van @:Koen66 dat dit eigenlijk een verkapte SC is dus voel ik de noodzaak om er een keer gepost te hebben. Dus, bij dezen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
kom je ook op de meet danquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
Ik hoor van @:Koen66 dat dit eigenlijk een verkapte SC is dus voel ik de noodzaak om er een keer gepost te hebben. Dus, bij dezen.![]()
![]()
Oh, ik ben benieuwdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het hier een SC noemen ligt wel gevoelig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
In de browser werkt toch prima?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't nog steeds jammer dat FOK! Geen fatsoenlijke app heeft2025, maar een matige app
Komaan Danny.
Ja iddquote:Op zondag 9 februari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de browser werkt toch prima?![]()
De nieuwe layout behoeft geen aparte app. Werkt perfect. Wel even een abo aanschaffenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't nog steeds jammer dat FOK! Geen fatsoenlijke app heeft2025, maar een matige app
Komaan Danny.
Heb dat eigenlijk weinig geprobeerdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de browser werkt toch prima?
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: