Gast,quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhKen je nagaan hoe lang het geleden is dat ik hier postte.
Keren dat ik hiervoor op FOK! was gingen de servers rond half 4 's nachts nog down
Dan ben je toch meteen klaarwakkerquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig ook wel eens. Als ik naar 't toilet moet doe ik daarna soms ff de computer aan om te kijken of er nog wat interessants is gebeurd
Ik heb geen posts meer die te herleiden zijn naar mij, want #anoniem met volgens mij echt al mijn oude accountsquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast,
je doet nu net alsof jij al op fok kwam toen de meeste mensen hier nog niet zindelijk waren maar dat is mijn tekst al. Ben wel benieuwd naar een mooie post van jou van zeg maar een jaar of 20 terug of 25 mag ook
Nee valt best wel mee. Meestal gaat 't goed als ik 5-10 minuten uittrek om "ff" te FOK!ken. Langer dan dat gaan m'n ogen wel weer verder open jaquote:
Ik weet nog dat ik 20 jaar geleden op fok wasquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast,
je doet nu net alsof jij al op fok kwam toen de meeste mensen hier nog niet zindelijk waren maar dat is mijn tekst al. Ben wel benieuwd naar een mooie post van jou van zeg maar een jaar of 20 terug of 25 mag ook
Welke naam had je toen?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 20 jaar geleden op fok was
ik gluur dan ff snel op de foonquote:Op zondag 9 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig ook wel eens. Als ik naar 't toilet moet doe ik daarna soms ff de computer aan om te kijken of er nog wat interessants is gebeurd
Vind 't nog steeds jammer dat FOK! Geen fatsoenlijke app heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik gluur dan ff snel op de foon
Het hier een SC noemen ligt wel gevoeligquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
Ik hoor van @:Koen66 dat dit eigenlijk een verkapte SC is dus voel ik de noodzaak om er een keer gepost te hebben. Dus, bij dezen.
kom je ook op de meet danquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Strani het volgende:
Ik hoor van @:Koen66 dat dit eigenlijk een verkapte SC is dus voel ik de noodzaak om er een keer gepost te hebben. Dus, bij dezen.
Oh, ik ben benieuwdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het hier een SC noemen ligt wel gevoelig
In de browser werkt toch prima?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't nog steeds jammer dat FOK! Geen fatsoenlijke app heeft2025, maar een matige app
Komaan Danny.
Ja iddquote:Op zondag 9 februari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de browser werkt toch prima?
De nieuwe layout behoeft geen aparte app. Werkt perfect. Wel even een abo aanschaffenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't nog steeds jammer dat FOK! Geen fatsoenlijke app heeft2025, maar een matige app
Komaan Danny.
Heb dat eigenlijk weinig geprobeerdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de browser werkt toch prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |