Oh nee hoor, ben best wel sociaal geworden de afgelopen paar jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het is vooral, post ik hier dan nog. Als ik niet meer op FOK! post dan vind ik 't ook wel gek om te komenTerwijl het mij echt leuk lijkt om mensen van hier te ontmoeten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ben best wel sociaal geworden de afgelopen paar jaardit is de juiste instellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het is vooral, post ik hier dan nog. Als ik niet meer op FOK! post dan vind ik 't ook wel gek om te komen
Hebben we helaas geen kleur voor
Nee vanVpnfquote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is lunchtijd dat is wel heel vroeg om te starten met een Meet denk ik
Op z'n Roel Driesvinks jaquote:
Heb je nou m'n verjaardagscadeau weggegeven zonder het te overleggen?quote:
Waarom nier?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht wel gezellig als ik tegen die tijd uberhaupt hier nog post. Anders is't een beetje mosterd na de maaltijd
gele speedo's zijn alleen voor artiestenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je nou m'n verjaardagscadeau weggegeven zonder het te overleggen?
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ben best wel sociaal geworden de afgelopen paar jaarGewoon hier blijven dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het is vooral, post ik hier dan nog. Als ik niet meer op FOK! post dan vind ik 't ook wel gek om te komenTerwijl het mij echt leuk lijkt om mensen van hier te ontmoeten
:')
Elke keer als ik jou zie posten moet ik aan dit liedje denken na die foto van laatstquote:Op zondag 9 februari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven dus
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"quote:
Ja eens. En dan ein-de-lijk meeten. Je lijkt me echt een lachen kerel op basis van hoe de interacties hier gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven dus
Iedereen kent jou toch, dus dat is niet raarquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"
Je tilt overal veel te zwaar aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt zo raar over. "ja hoi, ik postte op FOK! en heb toegezegd op een DTS meet, maar post nu al 2 maanden niet meer maar ben er toch"
Ik ga straks tosti vretenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas vreet Bastogne koekjes
Wat doe je hier nu dan als je nu al weet dat je over 49 dagen toch al weer weg bentquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Glasbolkquote:
Heb je ook wel weer een punt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen kent jou toch, dus dat is niet raar
Beste bolkquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je tilt overal veel te zwaar aan.
Krijg je met overgewichtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je tilt overal veel te zwaar aan.
Daaromquote:Op zondag 9 februari 2025 22:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer een punt.
En toegegeven, ik heb ook wel eens met wat mensen gemeet tijdens de Pride in 2019 terwijl ik ook niet meer op FOK! postteEn dat was uiteindelijk echt een fantastische dag.
Ging sowieso al met 3 vrienden van mij naar die Pride, en toen was 't "oh.. Ja die en die en die zijn er ook en willen je ontmoeten" en dat was prima. En zijn daar de hele middag/avond mee op sleeptouw geweest. Of niet @:treinhoer
Bij wijze vanquote:Op zondag 9 februari 2025 22:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat doe je hier nu dan als je nu al weet dat je over 49 dagen toch al weer weg bentBeetje zonde van je tijd toch
Kaiserschmarrnquote:Op zondag 9 februari 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Neemt ze misschien nog wel een lekkere Oostenrijkse maaltijd mee
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja met dat ik op Invoeren drukte dacht van ah let maar op straks gaat het daar over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Hahahaha. Te makkelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja met dat ik op Invoeren drukte dacht van ah let maar op straks gaat het daar over
Ik bedoel meer..quote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |