Is niet de eerste keer geweest dat ik dacht "wat doe ik hier eigenlijk"quote:Op zondag 9 februari 2025 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoel meer..
Waarm zou je weggaat v fok
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Gefrustreerd worden omdat hier gebolkt wordt, da's niet gezond.
Mee eens. Misschien moet ik 't ook meer accepteren dat dit vooral een spel is.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Gefrustreerd worden omdat hier gebolkt wordt, da's niet gezond.
Klopt. Dat niet niet makkelijk hoor, dat weet ik. Ik kom er zelf vandaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens. Misschien moet ik 't ook meer accepteren dat dit vooral een spel is.
Al is 't wel lastig soms als je midden in een goed gesprek met iemand zit dat er gebolkt word, wat je echt wel kan begrijpen toch?Maar dat moet ik ook gewoon los laten
Het is hier vooral een spel met SlowChat element.
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik aan dit liedje denken na die foto van laatst
Bekijk deze YouTube-video
Weet ik man. En is een fijne gedachtequote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Dat niet niet makkelijk hoor, dat weet ik. Ik kom er zelf vandaan.
Ik bedoel het goed.
ik moet wat te eten hebben tijdens het drinken dus ervoor gaat niet lukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kunnen we voor zorgen of anders ervoor
je kan het hier beetje zien als een cafe/kroeg, de een heeft wat serieuzere gesprekken de ander speelt spelletjes met elkaarquote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al is 't wel lastig soms als je midden in een goed gesprek met iemand zit dat er gebolkt word, wat je echt wel kan begrijpen toch?Maar dat moet ik ook gewoon los laten
En soms een slowchat met een spelelementquote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:18 schreef JustinK het volgende:
En soms is het café even dicht omdat er een vechtpartij is geweest
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "quote:Op zondag 9 februari 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan het hier beetje zien als een cafe/kroeg, de een heeft wat serieuzere gesprekken de ander speelt spelletjes met elkaar
Nee juist niet meespelen. Gewoon ff je bek houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @:sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @:JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan komt het soms een beetje over als of ik met @:sinterklaaskapoentje een goed gesprek heb aan de bar over muziek, en vervolgens @:JustinK een pak UNO Kaarten in ons gezicht gooit "SPEEL DAN MEE KLOOTZAKKEN. HIERRRRRR 7!!!!!!! "
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee juist niet meespelen. Gewoon ff je bek houden
Mand!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |