SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PisveeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik weet dat wel zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:58 schreef maily het volgende:
@:DJMO ik denk niet dat @:Harrie in Lampegat woont![]()
Dat welquote:![]()
Eentje die zometeen op Utrecht Centraal de trein naar Venlo in stapt, komt wel heel dichtbij zo![]()
Wiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom ken jij bram ladage niet Godenvoer wat ik je brom.![]()
![]()
Ben daar nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom ken jij bram ladage niet Godenvoer wat ik je brom.![]()
Als je maar op tijd uitstapt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Eentje die zometeen op Utrecht Centraal de trein naar Venlo in stapt, komt wel heel dichtbij zo
Ik stap morgen op de trein die naar Utrecht Centraal gaat (denk ik, ik stap in Eindhoven uit)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zal de intercity richting Dordrecht wel zijn danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je maar op tijd uitstapt!
Ik stap morgen op de trein die naar Utrecht Centraal gaat (denk ik, ik stap in Eindhoven uit)![]()
Misschien dat als ik in Rotterdam kom, ik eens op zoek gaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom ken jij bram ladage niet Godenvoer wat ik je brom.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ah. Vlakbij de nieuwe Ooster waar ik graag mag vertoeven. Stap je op cs over? Ik ben anderhalf uur te vroeg in Amsterdam namelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar het begint eigenaardig genoeg wel om kwart voor zes
https://www.ijshockeynede(...)25/eredivisie#future
Verschrikkelijk dichtbij komt het nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op je bolle kopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zal ik jou eens een high five geven op je bolle kopquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb geen bolle kopquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een high five geven op je bolle kop
Ik heb een lief snoetje
Schreeuwende kut kinderen moeten ze verbieden bah bah, nog ff en ik gooi er 1 een trein uit of we nu rijden of niet![]()
Huilende koter bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ik was niet ninja genoegquote:
WTF!quote:
Ah crap, dar had ik trouwens ook nog een paintje van, een bolktor. Helaas is die verloren gegaan.![]()
Tja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
DJMO wil mij bolken?
Denk je alles gehad te hebben....Ik heb er één en ik ben er trots op
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Zwaar leven![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?!
![]()
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:26 schreef Harrie het volgende:
De zon schijnt en een lekker koud patertje in die lange gele zuipkeet![]()
Wat is het leven toch mooiIk had hier ook nog een krat koud staan hoor!
![]()
![]()
Ondanks die schreeuwende koters....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:26 schreef Harrie het volgende:
De zon schijnt en een lekker koud patertje in die lange gele zuipkeet![]()
Wat is het leven toch mooiHow can I make this topic about me?![]()
Foei!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?![]()
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat was nog best een stuk om dus dat doen we wel een andere keer. Dat stukje vanaf de bus naar de vermoedelijke plek van dat stuk hout en terug is me niet zo goed bevallen dus ik ben blij als ik zo ff een uur plat kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had hier ook nog een krat koud staan hoor!
![]()
Kleine vriendelijke waarschuwing van ome Harrie helptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ondanks die schreeuwende koters....![]()
Ja kan ik me wel goed voorstellen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat was nog best een stuk om dus dat doen we wel een andere keer. Dat stukje vanaf de bus naar de vermoedelijke plek van dat stuk hout en terug is me niet zo goed bevallen dus ik ben blij als ik zo ff een uur plat kan.![]()
![]()
Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kleine vriendelijke waarschuwing van ome Harrie helpt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: