SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PisveeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik weet dat wel zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:58 schreef maily het volgende:
@:DJMO ik denk niet dat @:Harrie in Lampegat woont![]()
Dat welquote:![]()
Eentje die zometeen op Utrecht Centraal de trein naar Venlo in stapt, komt wel heel dichtbij zo![]()
Wiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom ken jij bram ladage niet Godenvoer wat ik je brom.![]()
![]()
Ben daar nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom ken jij bram ladage niet Godenvoer wat ik je brom.![]()
Als je maar op tijd uitstapt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Eentje die zometeen op Utrecht Centraal de trein naar Venlo in stapt, komt wel heel dichtbij zo
Ik stap morgen op de trein die naar Utrecht Centraal gaat (denk ik, ik stap in Eindhoven uit)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zal de intercity richting Dordrecht wel zijn danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je maar op tijd uitstapt!
Ik stap morgen op de trein die naar Utrecht Centraal gaat (denk ik, ik stap in Eindhoven uit)![]()
Misschien dat als ik in Rotterdam kom, ik eens op zoek gaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom ken jij bram ladage niet Godenvoer wat ik je brom.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ah. Vlakbij de nieuwe Ooster waar ik graag mag vertoeven. Stap je op cs over? Ik ben anderhalf uur te vroeg in Amsterdam namelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar het begint eigenaardig genoeg wel om kwart voor zes
https://www.ijshockeynede(...)25/eredivisie#future
Verschrikkelijk dichtbij komt het nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op je bolle kopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zal ik jou eens een high five geven op je bolle kopquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb geen bolle kopquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een high five geven op je bolle kop
Ik heb een lief snoetje
Schreeuwende kut kinderen moeten ze verbieden bah bah, nog ff en ik gooi er 1 een trein uit of we nu rijden of niet![]()
Huilende koter bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ik was niet ninja genoegquote:
WTF!quote:
Ah crap, dar had ik trouwens ook nog een paintje van, een bolktor. Helaas is die verloren gegaan.![]()
Tja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
DJMO wil mij bolken?
Denk je alles gehad te hebben....Ik heb er één en ik ben er trots op
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Zwaar leven![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?!
![]()
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:26 schreef Harrie het volgende:
De zon schijnt en een lekker koud patertje in die lange gele zuipkeet![]()
Wat is het leven toch mooiIk had hier ook nog een krat koud staan hoor!
![]()
![]()
Ondanks die schreeuwende koters....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:26 schreef Harrie het volgende:
De zon schijnt en een lekker koud patertje in die lange gele zuipkeet![]()
Wat is het leven toch mooiHow can I make this topic about me?![]()
Foei!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?![]()
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat was nog best een stuk om dus dat doen we wel een andere keer. Dat stukje vanaf de bus naar de vermoedelijke plek van dat stuk hout en terug is me niet zo goed bevallen dus ik ben blij als ik zo ff een uur plat kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had hier ook nog een krat koud staan hoor!
![]()
Kleine vriendelijke waarschuwing van ome Harrie helptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ondanks die schreeuwende koters....![]()
Ja kan ik me wel goed voorstellen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat was nog best een stuk om dus dat doen we wel een andere keer. Dat stukje vanaf de bus naar de vermoedelijke plek van dat stuk hout en terug is me niet zo goed bevallen dus ik ben blij als ik zo ff een uur plat kan.![]()
![]()
Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kleine vriendelijke waarschuwing van ome Harrie helpt![]()
![]()
Ik wees naar zijn hoofd en schreeuwende DICHT en hij begreep me meteen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?![]()
"smoel houden".quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?
Dan krijg je wat verontwaardigd gemor van de ouders van "zo doe je niet tegen kinderen", maar het helpt wel.
"Jongens doe even rustig anders wordt die meneer zo boos".How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wees naar zijn hoofd en schreeuwende DICHT en hij begreep me meteen.!
![]()
Nou waar ben je dan @spec?Ik heb er één en ik ben er trots op
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?![]()
![]()
Ik heb het wel gehad, in een stilte coupé, zat er een stel steeds te kwebbelen en zelfs te bellen.
Toen zei een andere reiziger er wat van: "willen jullie wat stiller zijn, het is hier een stilte coupé".
Nou, alsof ze in de kerk had staan vloeken zeg. Er kwam me toch een commentaar terug....How can I make this topic about me?![]()
Gewoon de volgende keer dit berichtje op je mobiel laten zien: Man krijgt boete voor bellen 'op de speaker'quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het wel gehad, in een stilte coupé, zat er een stel steeds te kwebbelen en zelfs te bellen.
Toen zei een andere reiziger er wat van: "willen jullie wat stiller zijn, het is hier een stilte coupé".
Nou, alsof ze in de kerk had staan vloeken zeg. Er kwam me toch een commentaar terug....![]()
Gewoon keihard gaan gillen dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, alsof ze in de kerk had staan vloeken zeg. Er kwam me toch een commentaar terug....![]()
Gewoon snoeihard bolken, dan zal je ze hebben!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee joh, het is een stiltecoupé dus moet je in alle stilte bolken:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard bolken, dan zal je ze hebben!![]()
![]()
Zoals het heurtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, het is een stiltecoupé dus moet je in alle stilte bolken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:38 schreef Harrie het volgende:
Ik liet een harde boer.
Dat kind schrok.
*Stil*
MooiMini-ToT moet er juist om lachen!
![]()
![]()
Of dat hij een boertje laat en dan zegt "papa wat doe je?"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
Of hij zegt: "Ik heb een schrik gelaten!"How can I make this topic about me?![]()
![]()
Doet hij wel soms met scheten!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of dat hij een boertje laat en dan zegt "papa wat doe je?"![]()
![]()
Vandaag rustig dagjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks rustIk heb er één en ik ben er trots op
GGDquote:
Well, life can be a riot
Wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag. Beetje afstoffen bed opmaken die dingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ben ik net vanafquote:
Hier ook. Wasje gedraaid, afgewassen. Straks vuilnis weggooienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag. Beetje afstoffen bed opmaken die dingen.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag. Beetje afstoffen bed opmaken die dingen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag. Beetje afstoffen bed opmaken die dingen.![]()
![]()
Ik heb gesport, vaatwasser uit- en ingeruimd, de was gedaan, droge was opgeborgen, kledingrek in elkaar gemonteerd en de grote dingen die daar uiteindelijk toch moeten komen te hangen, heb ik daar te drogen opgehangen!
ff 2 heerlijke stukkies vlees gebraden in de airfryer met bbq-saus en andere zooi, beenmerg uit de botten gehaald na afloop en uitgesmeerd over het vlees en lekker zitten smullen!![]()
![]()
Jahquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gewandeld door het Groningse landschap.![]()
![]()
Manmanman, doe eens rustig!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb gesport, vaatwasser uit- en ingeruimd, de was gedaan, droge was opgeborgen, kledingrek in elkaar gemonteerd en de grote dingen die daar uiteindelijk toch moeten komen te hangen, heb ik daar te drogen opgehangen!
ff 2 heerlijke stukkies vlees gebraden in de airfryer met bbq-saus en andere zooi, beenmerg uit de botten gehaald na afloop en uitgesmeerd over het vlees en lekker zitten smullen!![]()
![]()
Ik ben op boekenjacht geweest, naar de kapper, de macdonalds, en nu onderweg naar loetje terwijl ik jeuk aan m'n enkel heb.
En ook nog af en toe zitten bolken!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:48 schreef ToT het volgende:
ff 2 heerlijke stukkies vlees gebraden in de airfryer met bbq-saus en andere zooi, beenmerg uit de botten gehaald na afloop en uitgesmeerd over het vlees en lekker zitten smullen!How can I make this topic about me?![]()
Dan nog maar een peuk roken aan het IJ. Dan op zoek naar een doorgang richting het centrumIk heb er één en ik ben er trots op
Voor 4 dagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:53 schreef Shii het volgende:
Na een Bossche bol hoef je niet meer te eten.![]()
![]()
Klap gewoon een taxi als die wandeling in Groningen zo kut was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog een kleine pater en dan nog heel even wachten en dan nog naar huis wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Meh, begonnen aan een Bossche bolbolk-paintje, maar nu toch ff niet zo veel zin in.
De vermoeidheid slaat ineens toe na zo druk bezig te zijn geweest!![]()
![]()
k zat net even te kijken, die stoklokatie was behoorlijk kut te bereiken met het OV. Dat laatste stuk met de bus.....
Was het niet zo erg als Polen?How can I make this topic about me?![]()
Wat gekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
Meh, begonnen aan een Bossche bolbolk-paintje, maar nu toch ff niet zo veel zin in.
De vermoeidheid slaat ineens toe na zo druk bezig te zijn geweest!![]()
![]()
Vreemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
De vermoeidheid slaat ineens toe na zo druk bezig te zijn geweest!
Ja de weekenden zijn voor mij altijd de momenten waarop ik veel kan doen. En dat geeft me ook weer afleiding aangezien Mini-ToT pas maandag weer terug is hier.quote:![]()
Ik doe over een stuk van 10 minuten gerust een half uur of langer als ik aan het gamen en / of FOK!ken benquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:58 schreef Harrie het volgende:
Ik doe gewoon rustig aan, is maar 10 minuten als ik een beetje door stap.
Nee polen was veel meer kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
k zat net even te kijken, die stoklokatie was behoorlijk kut te bereiken met het OV.
Niet zo erg als Polen?
Dit was lijn 5 en dan een minuut of 10 wandelen. Goed te doen normaal alleen mijn lijf wil niet echt en geen stok![]()
![]()
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de weekenden zijn voor mij altijd de momenten waarop ik veel kan doen. En dat geeft me ook weer afleiding aangezien Mini-ToT pas maandag weer terug is hier.![]()
![]()
Boer Just spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen he![]()
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen heHow can I make this topic about me?![]()
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen heDie maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
Ik had haar een foto gestuurd van de gewichten waar ik mee bezig was.
Zij: "Be careful!"
Ik: "Never!"
![]()
![]()
![]()
Naar die vork?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.![]()
![]()
Heb trouwens de 10de, 11de en 13de maart intake gesprekken en de week er op weer een afspraak dus dat zal de duidelijkheid wel geven hoop ik.![]()
Train jij zo zwaar dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
![]()
![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:03 schreef Harrie het volgende:
Heb trouwens de 10de, 11de en 13de maart intake gesprekken en de week er op weer een afspraak dus dat zal de duidelijkheid wel geven hoop ik.![]()
![]()
Ja hoeveel kilo doe je dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
![]()
Even checken of het veel is
quote:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.![]()
Ik ga altijd wel tot het uiterste, ja. Ik begin zwaar met 12 reps en doe het dan steeds zwaarder tot ik onmogelijk meer dan 6 reps er uit kan persen.quote:
Deze foto had ik van mijn leg press op dat moment gestuurd, en ik zat nog niet eens echt op mijn max, maar ik had de opbouw er naar toe wat te langzaam gedaan en wilde ook nog andere machines doen.![]()
Verschilt uiteraard per oefening, en een apparaat in de ene gym komt nooit overeen met een apparaat van een andere aangezien de katrollen en alles anders zitten, je hebt andere draaimomenten enz.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoeveel kilo doe je dan?
Even checken of het veel is![]()
![]()
Oké, netjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel tot het uiterste, ja. Ik begin zwaar met 12 reps en doe het dan steeds zwaarder tot ik onmogelijk meer dan 6 reps er uit kan persen.
[ afbeelding ]
Deze foto had ik van mijn leg press op dat moment gestuurd, en ik zat nog niet eens echt op mijn max, maar ik had de opbouw er naar toe wat te langzaam gedaan en wilde ook nog andere machines doen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met Ananas geloof ik.
Dus dat wordt m niet![]()
![]()
Ik ook niet, maar een sportschool lijkt me wel zwaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:10 schreef Harrie het volgende:
Ik heb geen idee wat zwaar is, kom nooit in de sportschool.![]()
![]()
Sportschool is leuk. Ik kom er altijd weer heel kwiek en opgewekt vandaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een sportschool lijkt me wel zwaar
Het is momenteel nog steeds enorm gokken met wat voor gewichten ik moet werken; in mijn oude gym was het allemaal heel anders. Dan zit ik met deze zelfde machine al wel op de 175 kg.quote:
Echter zijn er hier ook apparaten waarmee ik juist weer veel zwaardere gewichten gebruik dan voorheen.![]()
Rollator een optie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee polen was veel meer kut.
Dit was lijn 5 en dan een minuut of 10 wandelen. Goed te doen normaal alleen mijn lijf wil niet echt en geen stok![]()
Ik loop er altijd kwiek en opgewekt langsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sportschool is leuk. Ik kom er altijd weer heel kwiek en opgewekt vandaan.![]()
![]()
Met name met de buikspieren is het een idioot verschil; in de oude sportzaal gebruikte ik alle gewichten die aan de machine zaten en wilde met een pin extra gewichten er aan hangen, maar met de machines hier moet ik het een stuk lichter doen.
En de push down voor de borstspieren is echt volkomen kut bij deze; mijn handen slippen steeds weg.![]()
50cc motorblokje aan die rollator monteren zodat je er achteraan moet rennen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan? Die gaat niet helpen voor mijn rug en daar krijg ik ook geen energie van ben ik bang![]()
lbs niet met kg verwarren hč?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is momenteel nog steeds enorm gokken met wat voor gewichten ik moet werken; in mijn oude gym was het allemaal heel anders. Dan zit ik met deze zelfde machine al wel op de 175 kg.
Echter zijn er hier ook apparaten waarmee ik juist weer veel zwaardere gewichten gebruik dan voorheen.
Tuurlijk, maar dan nog!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lbs niet met kg verwarren hč?![]()
![]()
Alles voor die wanitaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
Met name met de buikspieren is het een idioot verschil; in de oude sportzaal gebruikte ik alle gewichten die aan de machine zaten en wilde met een pin extra gewichten er aan hangen, maar met de machines hier moet ik het een stuk lichter doen.
En de push down voor de borstspieren is echt volkomen kut bij deze; mijn handen slippen steeds weg.![]()
![]()
Heb ik ook hoor. Zo'n ding voor de rug, die doe ik op maximaal en dan heb ik nog over.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
En de push down voor de borstspieren is echt volkomen kut bij deze; mijn handen slippen steeds weg.How can I make this topic about me?![]()
Biefstuk knoflook jus voor mij.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kwartier rondgehangen in een souvenir winkel op cs. Niks gekocht maar wel lekker opgewarmd
quote:
Well, life can be a riot
Ik wil ook een indo wanitaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja ze is wel een bijzonder projectje, so to speak!![]()
![]()
De onderrug doe ik eigenlijk te weinig. Bovenrug doe ik op allerlei verschillende manieren, maar het is niet ultra zwaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Zo'n ding voor de rug, die doe ik op maximaal en dan heb ik nog over.
Als ik een beetje de boel observeer zit ik met de meeste dingen net wat onder de kerels die duidelijk een stuk gespierder er uit zien dan ik, hoewel ik in sommige gevallen wel flink zwaarder kan trainen.![]()
Ben jij van gesmolten boter met knoflook?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Past wel een kratje opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan? Die gaat niet helpen voor mijn rug en daar krijg ik ook geen energie van ben ik bang![]()
![]()
Whehe ik zal mijn meissie vragen of ze nog vrijgezelle vriendinnen heeft!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook een indo wanita![]()
![]()
Deze man hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik zal mijn meissie vragen of ze nog vrijgezelle vriendinnen heeft!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben jij van gesmolten boter met knoflook?![]()
![]()
Het gespierd eruit zien zegt weinig van wat iemand kan wegdrukken...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De onderrug doe ik eigenlijk te weinig. Bovenrug doe ik op allerlei verschillende manieren, maar het is niet ultra zwaar.
Als ik een beetje de boel observeer zit ik met de meeste dingen net wat onder de kerels die duidelijk een stuk gespierder er uit zien dan ik, hoewel ik in sommige gevallen wel flink zwaarder kan trainen.How can I make this topic about me?![]()
Dan ga je er straks toch echt aanquote:
Klopt idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gespierd eruit zien zegt weinig van wat iemand kan wegdrukken...![]()
![]()
Ik had net heerlijk broccoli en kip krokant schnitzels
Well, life can be a riot
Lekker ziedend laten zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja voor je het weet is er weer iemand ziedend
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Te laatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja voor je het weet is er weer iemand ziedend![]()
Jamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had net heerlijk broccoli en kip krokant schnitzels
Trust nobody![]()
Geniet van je vrije avondquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Avondje vrij genomen van alle bezigheden
Trust nobody![]()
Makkerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Avondje vrij genomen van alle bezigheden![]()
![]()
Ja lekker rustig aan manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben redelijk gesloopt wel, dus ff de rem erop![]()
Ja was goed te eten welquote:
Ben een fan van de kipkrokant schnitzel
Well, life can be a riot
HUUUEEEEEEEquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees met mosterd mayo mix.Well, life can be a riot
@ToT ging maar door vandaag. ergens eerder staat een hele lijst van uitgevoerde werkzaamheden........quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben redelijk gesloopt wel, dus ff de rem erop
Klinkt jummiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja was goed te eten wel
Ben een fan van de kipkrokant schnitzelTrust nobody![]()
Gisteren op kantoor ook weer, van de 12 aanwezig normaal. Nu ik en de big boss himself. De rest lag in bed ziek.quote:Lach met een schone bips![]()
Nooit gehadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees met mosterd mayo mix.
Trust nobody![]()
Ik zat er nog aan te denken oud papier en karton af te voeren, maar meh....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
@:ToT ging maar door vandaag. ergens eerder staat een hele lijst van uitgevoerde werkzaamheden........![]()
![]()
Zwakkelingen ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gisteren op kantoor ook weer, van de 12 aanwezig normaal. Nu ik en de big boss himself. De rest lag in bed ziek.![]()
Ik zal jou eens afvoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken oud papier en karton af te voeren, maar meh....
Lach met een schone bips![]()
Is het ook wel. Al lees ik net dat er per 100 gram 11 Gram verzadigde vetten in zitten, terwijl dat maar 9 procent mag zijn of zoquote:Dus RIPKIP
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: