Naar die vork?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.
Train jij zo zwaar dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
Ik had haar een foto gestuurd van de gewichten waar ik mee bezig was.
Zij: "Be careful!"
Ik: "Never!"
![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:03 schreef Harrie het volgende:
Heb trouwens de 10de, 11de en 13de maart intake gesprekken en de week er op weer een afspraak dus dat zal de duidelijkheid wel geven hoop ik.
Ja hoeveel kilo doe je dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
Ik had haar een foto gestuurd van de gewichten waar ik mee bezig was.
Zij: "Be careful!"
Ik: "Never!"
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen he
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.
Ik ga altijd wel tot het uiterste, ja. Ik begin zwaar met 12 reps en doe het dan steeds zwaarder tot ik onmogelijk meer dan 6 reps er uit kan persen.quote:
Verschilt uiteraard per oefening, en een apparaat in de ene gym komt nooit overeen met een apparaat van een andere aangezien de katrollen en alles anders zitten, je hebt andere draaimomenten enz.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoeveel kilo doe je dan?
Even checken of het veel is
Oké, netjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel tot het uiterste, ja. Ik begin zwaar met 12 reps en doe het dan steeds zwaarder tot ik onmogelijk meer dan 6 reps er uit kan persen.
[ afbeelding ]
Deze foto had ik van mijn leg press op dat moment gestuurd, en ik zat nog niet eens echt op mijn max, maar ik had de opbouw er naar toe wat te langzaam gedaan en wilde ook nog andere machines doen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met Ananas geloof ik.
Dus dat wordt m niet
Ik ook niet, maar een sportschool lijkt me wel zwaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:10 schreef Harrie het volgende:
Ik heb geen idee wat zwaar is, kom nooit in de sportschool.
Sportschool is leuk. Ik kom er altijd weer heel kwiek en opgewekt vandaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een sportschool lijkt me wel zwaar
Het is momenteel nog steeds enorm gokken met wat voor gewichten ik moet werken; in mijn oude gym was het allemaal heel anders. Dan zit ik met deze zelfde machine al wel op de 175 kg.quote:
Rollator een optie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee polen was veel meer kut.
Dit was lijn 5 en dan een minuut of 10 wandelen. Goed te doen normaal alleen mijn lijf wil niet echt en geen stok
Ik loop er altijd kwiek en opgewekt langsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sportschool is leuk. Ik kom er altijd weer heel kwiek en opgewekt vandaan.
50cc motorblokje aan die rollator monteren zodat je er achteraan moet rennen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan? Die gaat niet helpen voor mijn rug en daar krijg ik ook geen energie van ben ik bang
lbs niet met kg verwarren hè?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is momenteel nog steeds enorm gokken met wat voor gewichten ik moet werken; in mijn oude gym was het allemaal heel anders. Dan zit ik met deze zelfde machine al wel op de 175 kg.
Echter zijn er hier ook apparaten waarmee ik juist weer veel zwaardere gewichten gebruik dan voorheen.
Tuurlijk, maar dan nog!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lbs niet met kg verwarren hè?
Alles voor die wanitaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
Met name met de buikspieren is het een idioot verschil; in de oude sportzaal gebruikte ik alle gewichten die aan de machine zaten en wilde met een pin extra gewichten er aan hangen, maar met de machines hier moet ik het een stuk lichter doen.
En de push down voor de borstspieren is echt volkomen kut bij deze; mijn handen slippen steeds weg.
Heb ik ook hoor. Zo'n ding voor de rug, die doe ik op maximaal en dan heb ik nog over.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef ToT het volgende:
Met name met de buikspieren is het een idioot verschil; in de oude sportzaal gebruikte ik alle gewichten die aan de machine zaten en wilde met een pin extra gewichten er aan hangen, maar met de machines hier moet ik het een stuk lichter doen.
En de push down voor de borstspieren is echt volkomen kut bij deze; mijn handen slippen steeds weg.
Biefstuk knoflook jus voor mij.quote:
quote:
Ik wil ook een indo wanitaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja ze is wel een bijzonder projectje, so to speak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |