Naar die vork?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.
Train jij zo zwaar dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
Ik had haar een foto gestuurd van de gewichten waar ik mee bezig was.
Zij: "Be careful!"
Ik: "Never!"
![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:03 schreef Harrie het volgende:
Heb trouwens de 10de, 11de en 13de maart intake gesprekken en de week er op weer een afspraak dus dat zal de duidelijkheid wel geven hoop ik.
Ja hoeveel kilo doe je dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
Ik had haar een foto gestuurd van de gewichten waar ik mee bezig was.
Zij: "Be careful!"
Ik: "Never!"
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen he
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.
Ik ga altijd wel tot het uiterste, ja. Ik begin zwaar met 12 reps en doe het dan steeds zwaarder tot ik onmogelijk meer dan 6 reps er uit kan persen.quote:
Verschilt uiteraard per oefening, en een apparaat in de ene gym komt nooit overeen met een apparaat van een andere aangezien de katrollen en alles anders zitten, je hebt andere draaimomenten enz.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoeveel kilo doe je dan?
Even checken of het veel is
Oké, netjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel tot het uiterste, ja. Ik begin zwaar met 12 reps en doe het dan steeds zwaarder tot ik onmogelijk meer dan 6 reps er uit kan persen.
[ afbeelding ]
Deze foto had ik van mijn leg press op dat moment gestuurd, en ik zat nog niet eens echt op mijn max, maar ik had de opbouw er naar toe wat te langzaam gedaan en wilde ook nog andere machines doen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met Ananas geloof ik.
Dus dat wordt m niet
Ik ook niet, maar een sportschool lijkt me wel zwaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:10 schreef Harrie het volgende:
Ik heb geen idee wat zwaar is, kom nooit in de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |