Nou flauw hoorquote:
Lekker ziedend laten zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja voor je het weet is er weer iemand ziedend
Te laatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja voor je het weet is er weer iemand ziedend
Jamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Grotetijd het volgende:
Ik had net heerlijk broccoli en kip krokant schnitzels
Geniet van je vrije avondquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Avondje vrij genomen van alle bezigheden
Makkerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Avondje vrij genomen van alle bezigheden
Ja lekker rustig aan manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben redelijk gesloopt wel, dus ff de rem erop
Ja was goed te eten welquote:
HUUUEEEEEEEquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees met mosterd mayo mix.
@ToT ging maar door vandaag. ergens eerder staat een hele lijst van uitgevoerde werkzaamheden........quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben redelijk gesloopt wel, dus ff de rem erop
Klinkt jummiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja was goed te eten wel
Ben een fan van de kipkrokant schnitzel
Gisteren op kantoor ook weer, van de 12 aanwezig normaal. Nu ik en de big boss himself. De rest lag in bed ziek.quote:
Nooit gehadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Frietje stoofvlees met mosterd mayo mix.
Ik zat er nog aan te denken oud papier en karton af te voeren, maar meh....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
@:ToT ging maar door vandaag. ergens eerder staat een hele lijst van uitgevoerde werkzaamheden........
Zwakkelingen ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gisteren op kantoor ook weer, van de 12 aanwezig normaal. Nu ik en de big boss himself. De rest lag in bed ziek.
Ik zal jou eens afvoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken oud papier en karton af te voeren, maar meh....
Is het ook wel. Al lees ik net dat er per 100 gram 11 Gram verzadigde vetten in zitten, terwijl dat maar 9 procent mag zijn of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |