De onderrug doe ik eigenlijk te weinig. Bovenrug doe ik op allerlei verschillende manieren, maar het is niet ultra zwaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Zo'n ding voor de rug, die doe ik op maximaal en dan heb ik nog over.
Ben jij van gesmolten boter met knoflook?quote:
Past wel een kratje opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dan? Die gaat niet helpen voor mijn rug en daar krijg ik ook geen energie van ben ik bang
Whehe ik zal mijn meissie vragen of ze nog vrijgezelle vriendinnen heeft!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook een indo wanita
Deze man hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik zal mijn meissie vragen of ze nog vrijgezelle vriendinnen heeft!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben jij van gesmolten boter met knoflook?
Het gespierd eruit zien zegt weinig van wat iemand kan wegdrukken...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De onderrug doe ik eigenlijk te weinig. Bovenrug doe ik op allerlei verschillende manieren, maar het is niet ultra zwaar.
Als ik een beetje de boel observeer zit ik met de meeste dingen net wat onder de kerels die duidelijk een stuk gespierder er uit zien dan ik, hoewel ik in sommige gevallen wel flink zwaarder kan trainen.
Dan ga je er straks toch echt aanquote:
Klopt idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gespierd eruit zien zegt weinig van wat iemand kan wegdrukken...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |