Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kleine vriendelijke waarschuwing van ome Harrie helpt
Ik wees naar zijn hoofd en schreeuwende DICHT en hij begreep me meteen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?
"smoel houden".quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt de één met de ander om de oren geslagen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wees naar zijn hoofd en schreeuwende DICHT en hij begreep me meteen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie ik daar nuu de zak van sinterklaas?
Gewoon de volgende keer dit berichtje op je mobiel laten zien: Man krijgt boete voor bellen 'op de speaker'quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het wel gehad, in een stilte coupé, zat er een stel steeds te kwebbelen en zelfs te bellen.
Toen zei een andere reiziger er wat van: "willen jullie wat stiller zijn, het is hier een stilte coupé".
Nou, alsof ze in de kerk had staan vloeken zeg. Er kwam me toch een commentaar terug....
Gewoon keihard gaan gillen dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het wel gehad, in een stilte coupé, zat er een stel steeds te kwebbelen en zelfs te bellen.
Toen zei een andere reiziger er wat van: "willen jullie wat stiller zijn, het is hier een stilte coupé".
Nou, alsof ze in de kerk had staan vloeken zeg. Er kwam me toch een commentaar terug....
Gewoon snoeihard bolken, dan zal je ze hebben!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee joh, het is een stiltecoupé dus moet je in alle stilte bolken:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard bolken, dan zal je ze hebben!
Zoals het heurtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, het is een stiltecoupé dus moet je in alle stilte bolken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:38 schreef Harrie het volgende:
Ik liet een harde boer.
Dat kind schrok.
*Stil*
Mooi
Of dat hij een boertje laat en dan zegt "papa wat doe je?"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
Of hij zegt: "Ik heb een schrik gelaten!"
Doet hij wel soms met scheten!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of dat hij een boertje laat en dan zegt "papa wat doe je?"
GGDquote:
Daar ben ik net vanafquote:
Hier ook. Wasje gedraaid, afgewassen. Straks vuilnis weggooienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag. Beetje afstoffen bed opmaken die dingen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag. Beetje afstoffen bed opmaken die dingen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |