Jahquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gewandeld door het Groningse landschap.
Manmanman, doe eens rustig!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb gesport, vaatwasser uit- en ingeruimd, de was gedaan, droge was opgeborgen, kledingrek in elkaar gemonteerd en de grote dingen die daar uiteindelijk toch moeten komen te hangen, heb ik daar te drogen opgehangen!
ff 2 heerlijke stukkies vlees gebraden in de airfryer met bbq-saus en andere zooi, beenmerg uit de botten gehaald na afloop en uitgesmeerd over het vlees en lekker zitten smullen!
En ook nog af en toe zitten bolken!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb gesport, vaatwasser uit- en ingeruimd, de was gedaan, droge was opgeborgen, kledingrek in elkaar gemonteerd en de grote dingen die daar uiteindelijk toch moeten komen te hangen, heb ik daar te drogen opgehangen!
ff 2 heerlijke stukkies vlees gebraden in de airfryer met bbq-saus en andere zooi, beenmerg uit de botten gehaald na afloop en uitgesmeerd over het vlees en lekker zitten smullen!
Voor 4 dagenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:53 schreef Shii het volgende:
Na een Bossche bol hoef je niet meer te eten.
Klap gewoon een taxi als die wandeling in Groningen zo kut was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog een kleine pater en dan nog heel even wachten en dan nog naar huis wandelen.
Wat gekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
Meh, begonnen aan een Bossche bolbolk-paintje, maar nu toch ff niet zo veel zin in.
De vermoeidheid slaat ineens toe na zo druk bezig te zijn geweest!
Vreemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
Meh, begonnen aan een Bossche bolbolk-paintje, maar nu toch ff niet zo veel zin in.
De vermoeidheid slaat ineens toe na zo druk bezig te zijn geweest!
Ja de weekenden zijn voor mij altijd de momenten waarop ik veel kan doen. En dat geeft me ook weer afleiding aangezien Mini-ToT pas maandag weer terug is hier.quote:
Ik doe over een stuk van 10 minuten gerust een half uur of langer als ik aan het gamen en / of FOK!ken benquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:58 schreef Harrie het volgende:
Ik doe gewoon rustig aan, is maar 10 minuten als ik een beetje door stap.
Nee polen was veel meer kut.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
k zat net even te kijken, die stoklokatie was behoorlijk kut te bereiken met het OV.
Niet zo erg als Polen?
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de weekenden zijn voor mij altijd de momenten waarop ik veel kan doen. En dat geeft me ook weer afleiding aangezien Mini-ToT pas maandag weer terug is hier.
Boer Just spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel fijn, maar niet te veel hooi op je vork nemen he
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naar die vork?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal er een volgende keer op letten dat er redelijk OV naar toe gaat.
Train jij zo zwaar dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen wordt het videobellen met m'n meissie. Is ook wel ff een goed rustmoment!Die maakt zich zorgen over dat ik zo achterlijk zwaar train!
Ik had haar een foto gestuurd van de gewichten waar ik mee bezig was.
Zij: "Be careful!"
Ik: "Never!"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |