Ah okquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat is nog van december, toen probeerde zij boven mij uit te komen....
En het is een easy goal volgens mij. Kijk, jou inhalen is niet te doen.
Vorige nacht had het gekund, toen was het vrij rustig dacht ik?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon s nachts posten
Tryin'....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok
Kan wel, maar dan moet je aan de slag
Oh is dat het geheim!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon s nachts posten
Één of andere meet in Kutwijkquote:Op zondag 9 februari 2025 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarop vervolgens een scheldkanonnade volgt dat we moeten stoppen met darten en over één of ander kutonderwerp moeten meepraten
door die bewerking lijkt het nu meer op een winegumquote:
Oke Kreequote:Op zondag 9 februari 2025 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Één of andere meet in Kutwijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Niet alleen Mario... soms gingen mensen er speciaal voor het bed uit....quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
En dan het liefst ook nog zorgen dat je echt vlák voor dat de servers even "down" gaan je de laatste post maakt
Deed Mario dat vroeger niet regelmatig? Gewoon echt posten tot de laatste minuut in de hoop punten te scoren?
Die servers gaan al een hele tijd niet meer down.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
En dan het liefst ook nog zorgen dat je echt vlák voor dat de servers even "down" gaan je de laatste post maakt
Deed Mario dat vroeger niet regelmatig? Gewoon echt posten tot de laatste minuut in de hoop punten te scoren?
Dat was dat extra spelelement?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet alleen Mario... soms gingen mensen er speciaal voor het bed uit....
Dat is wel obsessiefquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is geen downtime meer.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 9 februari 2025 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die servers gaan al een hele tijd niet meer down.
Dat is al heeeeel lang geleden...quote:Op zondag 9 februari 2025 22:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhKen je nagaan hoe lang het geleden is dat ik hier postte.
Keren dat ik hiervoor op FOK! was gingen de servers rond half 4 's nachts nog down
Mijn laatste serieuze stint op FOK! stamt van 2021 schat ikquote:Op zondag 9 februari 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is al heeeeel lang geleden...
Dat doe ik tegenwoordig ook wel eens. Als ik naar 't toilet moet doe ik daarna soms ff de computer aan om te kijken of er nog wat interessants is gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2025 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik soms een sanitaire stop had om 3:15 uur dan bleef ik ook 'even hangen', zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |