SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of krijgen van lieve usersquote:Op zondag 9 februari 2025 22:44 schreef DJMO het volgende: [..] De nieuwe layout behoeft geen aparte app. Werkt perfect. Wel even een abo aanschaffen
:')![]()
Lastig oordelen danquote:Op zondag 9 februari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk weinig geprobeerd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nieuw Topic en om onduidelijkheden te voorkomenquote:quote:
Bijna maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 110 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
⬛ @Dr.Mikey
🟨 @sp3c
🟨 @_UserName_
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @Homijn
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 @Sally
🟨 @koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja als de mogelijkheid er is waarom dan nietquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Harrie het volgende:
Nieuw Topic en om onduidelijkheden te voorkomen
[..]
[..]
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:sp3c
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:Homijn
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Wat betekenen de kleuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik geef me wel op als misschienLijkt me wel gezellig een keer wat meer FOK!kers te meeten.
Well, life can be a riot
Kosten....tegenover de voordelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja als de mogelijkheid er is waarom dan niet
Denk je dat het gratis is, een App ontwikkelen?
Er is een mobiele layout. Ja okee, die kan beter, maar wat zou een App daarin beter doen?How can I make this topic about me?![]()
Denk dat een app vooral dingen wat overzichtelijker kan maken, en weet natuurlijk niet hoeveel mensen er mobiel op FOK! zitten. Die hebben daar dan ook wel baat bij.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kosten....tegenover de voordelen.
Denk je dat het gratis is, een App ontwikkelen?
Er is een mobiele layout. Ja okee, die kan beter, maar wat zou een App daarin beter doen?Well, life can be a riot
Ik denk dat het niet uit kan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat een app vooral dingen wat overzichtelijker kan maken, en weet natuurlijk niet hoeveel mensen er mobiel op FOK! zitten. Die hebben daar dan ook wel baat bij.How can I make this topic about me?![]()
Ik zit meer dan de helft mobielquote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat een app vooral dingen wat overzichtelijker kan maken, en weet natuurlijk niet hoeveel mensen er mobiel op FOK! zitten. Die hebben daar dan ook wel baat bij.Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Liever Monopoly maar dat willen ze hier niet spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Koen!
@:sinterklaaskapoentje houdt van rummikub
Ik zo weinig mogelijk. Alleen als het niet anders kan, op kantoor bijvoorbeeld, in de pauze.quote:How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Baasquote:Op zondag 9 februari 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
Ik geef me wel op als misschienLijkt me wel gezellig een keer wat meer FOK!kers te meeten.
SterreThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Weet niet of ik heel veel zin heb om daadwerkelijk uit te gaan, maar zie ik dan wel
Well, life can be a riot
Sorry maar die optie hebben we nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Je bent voornemens om serieus te komen of Niet (Dat twijfelachtige ja maar, misschien, wellicht als dan geeft alleen maar ruis)![]()
Tukkertjequote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Je kan zolang blijven als je wilquote:Op zondag 9 februari 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Weet niet of ik heel veel zin heb om daadwerkelijk uit te gaan, maar zie ik dan wel
Is een maat van jou toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt dan vast goed!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan zolang blijven als je wilWell, life can be a riot
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.quote:Well, life can be a riot
Zij is toch weer een hem nu?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.How can I make this topic about me?![]()
@JustinK houdt van Twisterquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liever Monopoly maar dat willen ze hier niet spelen![]()
![]()
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...quote:Well, life can be a riot
quote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...Dusquote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.sinterklaaskapoentje
![]()
IrisQueenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...
Vind ik een beetje een sneu typetje eigenlijkquote:Maar als ze verder gelukkig is...
Well, life can be a riot
![]()
Toch wel een aardige benchmark dat ik gewoon dagelijks m'n medicatie tehen hoge bloeddruk moet blijven slikken![]()
Twee weken geleden VS de afgelopen dagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Een antiheldquote:Op zondag 9 februari 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een sneu typetje eigenlijkMaar als ze verder gelukkig is...
Dat zeg je goed ja. Dat is een antiheldquote:Well, life can be a riot
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17769] Yes! Bijna !
of moest het zijn
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17768] Yes! Bijna maandag! ??
@Harrie . Schattebout.
Hou eens op met me te mentionen...
Ik ben een dag niet online en moet me door massa's Mentions heen ploegen.
Wist zelfs eerst niet eens waar het over ging, en hoe of wat.
Gelukkig stond er op een gegeven moment een soort FAQ bij.
Maar eh, IK WEET HET NOG NIET. [geel?]
Duidelijk genoeg?
(en dan nu mijn tagje weghalen hoor...)
.
P.S. die witte en zwarte is me onduidelijk. Sowieso ga ik niet tot diep in de nacht blijven, helemaal niet als het helemaal in Tilleburreggh is.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sowwyquote:Op zondag 9 februari 2025 23:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
HCniet te hard op de vloer kloppen want dan gaat de buurman van Mike straks klagen
Trust nobody![]()
* DJMO gaaptIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er één en ik ben er trots op
Is dat een soort pepitaqueenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pepita queen is wel een fenomeen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issuesquote:Well, life can be a riot
Je bent toch al met een geel blokje?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:17 schreef Sally het volgende:
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17769] Yes! Bijna !
of moest het zijn
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17768] Yes! Bijna maandag! ??
@:Harrie . Schattebout.
Hou eens op met me te mentionen...
Ik ben een dag niet online en moet me door massa's Mentions heen ploegen.
Wist zelfs eerst niet eens waar het over ging, en hoe of wat.
Gelukkig stond er op een gegeven moment een soort FAQ bij.
Maar eh, IK WEET HET NOG NIET. [geel?]
Duidelijk genoeg?
(en dan nu mijn tagje weghalen hoor...)
.
P.S. die witte en zwarte is me onduidelijk. Sowieso ga ik niet tot diep in de nacht blijven, helemaal niet als het helemaal in Tilleburreggh is.
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden![]()
![]()
En dat is dan jouw Ex waar je het altijd over hebtquote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issues![]()
![]()
we zullen weten dat jij het organiseertquote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent toch al met een geel blokje?
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden![]()
![]()
Gewoon lekker mentionenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
![]()
Ben blij van niet…quote:Op zondag 9 februari 2025 23:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dat is dan jouw Ex waar je het altijd over hebtWell, life can be a riot
Slecht weer ditquote:Op zondag 9 februari 2025 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
we zullen weten dat jij het organiseert![]()
Maar als niemand de kar een beetje trekt komt er nooit wat van terecht dus ik doe gewoon een klein beetje mijn best om het onder de aandacht te houden![]()
![]()
Nee helemaal niet slecht.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Slecht weer dit![]()
Maar als niemand de kar een beetje trekt komt er nooit wat van terecht dus ik doe gewoon een klein beetje mijn best om het onder de aandacht te houden
IEMAND moet het doen![]()
![]()
![]()
Ja hoor geen probleem, ik zal wel gewoon een 2de meet tegelijkertijd proberen bij te houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we het misschien in Katwijk doen?
Doe maar vast een lijst met namen en een datum dan zal ik hem wel up2date houden![]()
Dan komt Kree ook
Well, life can be a riot
Misschien is het leuk om een Sixpack Meet in Katwijk te doen ergens in de zomer
@kree regel jij de restik heb al wel een mooie tatoo laten maken die kunnen we dan allemaal nemen
![]()
![]()
vergeet niet iedereen te mentionenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem, ik zal wel gewoon een 2de meet tegelijkertijd proberen bij te houden
Doe maar vast een lijst met namen en een datum dan zal ik hem wel up2date houden![]()
![]()
Whehehehequote:Op zondag 9 februari 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
zul je zien dat hij dan net in Bali zit![]()
Well, life can be a riot
huh die gaat toch nooit op vakantie?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
zul je zien dat hij dan net in Bali zit![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ook nooit naar een meet.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh die gaat toch nooit op vakantie?
maar vanmiddag vroeg hij of iemand met hem naar Bali wou op vakantie.
Het ging net over verweg-vakanties van oa Fogel en loveyoulongtime.![]()
ja die zegt alleen maar dat die op vakantie wil om dan gelijk met duizend reden te komen om niet te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
ook nooit naar een meet.
maar vanmiddag vroeg hij of iemand met hem naar Bali wou op vakantie.
Het ging net over verweg-vakanties van oa Fogel en loveyoulongtime.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoi,quote:
kom je ook op de meet in Tilburg op 31 Mei want dan kan ik je op de lijst zetten als je d'r al niet op staat![]()
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna mijnop
heb niks op negeerquote:Op maandag 10 februari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan terug op negeer lijkt mij een goed planUw ADH vitamine Worst
Jij vind iedereen even liefquote:
Zomaar ineens?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb paar dagen terug die lijst leeg gemaakt, iemand er op zetten is zo gebeurd maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.quote:
Stonden er maar 3 op trouwens dus laten we het niet heel spannend maken allemaal![]()
![]()
boklDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Tjongequote:Op maandag 10 februari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb paar dagen terug die lijst leeg gemaakt, iemand er op zetten is zo gebeurd maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Stonden er maar 3 op trouwens dus laten we het niet heel spannend maken allemaalTrust nobody![]()
Eigenlijk wel ja, ik bedacht me gewoon zonder aanleiding dat het wel een mooi moment was om weer te kunnen zien wat iedereen post (wat dus alles wat ik al zag is +3)quote:![]()
Heel die familie schijnt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issuesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tjongequote:Op maandag 10 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik bedacht me gewoon zonder aanleiding dat het wel een mooi moment was om weer te kunnen zien wat iedereen post (wat dus alles wat ik al zag is +3)Trust nobody![]()
in verleden wel eens wat op de block, maar dat waren andere tijdenUw ADH vitamine Worst
TjongeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ZegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
mand!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nergens patat te vinden daar in het zuiden
Net over de grens bij Roosendaal bij de Colruyt genoeg patat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liep op Reddit een heel draadje over ja dat die familie vrij verknipt wasquote:Well, life can be a riot
Ja klopt mogelijk is die pa al jaren dood.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Liep op Reddit een heel draadje over ja dat die familie vrij verknipt wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Didn't read itquote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Liep op Reddit een heel draadje over ja dat die familie vrij verknipt was![]()
![]()
NrrIk heb er één en ik ben er trots op
Is reddit een betrouwbare bron?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
voor roddelpraat of ook voor andere dingen?quote:
En welterusten, mijn biertje is bijna op
Klopt ja.. en is het een trauma respons van haar, en ze woont ook begeleid en dat verklaart ook het e e aquote:Op maandag 10 februari 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt mogelijk is die pa al jaren dood.Well, life can be a riot
Juist voor andere xinbdnquote:Op maandag 10 februari 2025 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
voor roddelpraat of ook voor andere dingen?
En welterusten, mijn biertje is bijna opTrust nobody![]()
Kan het zeker zijnquote:Well, life can be a riot
ok, ik ga er eens een keertje kijken danquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, ik ga er eens een keertje kijken dan
Trust nobody![]()
![]()
Best interessantquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
trustenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Bier is lief
![]()
![]()
ik had nog heel leuk liedje wat ik jullie ff wilde laten horen trouwe.
maar kan zo snel niet vinden hoe van wahtsapp naar dit enzo. muzikaal leuk trouwens voor wie er wat aan gaat
Do what you love, love what you do!![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
is nu op
Jammerquote:Op maandag 10 februari 2025 00:52 schreef kree het volgende:
ik had nog heel leuk liedje wat ik jullie ff wilde laten horen trouwe.
maar kan zo snel niet vinden hoe van wahtsapp naar dit enzo. muzikaal leuk trouwens voor wie er wat aan gaatTrust nobody![]()
Krijg ik zo’n honger vanquote:Well, life can be a riot
Spijtig had graag wat punten gepakt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja het is wel grappig zelf gespeeld allemaal enzo. maar weet neit ik krijg dat van whatsapp niet naar iets om te delen.quote:
Sta bijna weer op CL voorronde plek krijg je die kree met ze verhalen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoopte dat je dat ene nummer gomg delenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is wel grappig zelf gespeeld allemaal enzo. maar weet neit ik krijg dat van whatsapp niet naar iets om te delen.Trust nobody![]()
lol je weet dat mij dat niks boeit?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sta bijna weer op CL voorronde plek krijg je die kree met ze verhalen.
welke? ?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat ene nummer gomg delenDo what you love, love what you do!![]()
ik stuur ff door maar moet je nr doen enzo en whatsapp enzo. ik krijg het niet gekopieerd zo hier.Do what you love, love what you do!![]()
Nee.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden
Graag met een Spatie zetten.
Word nuts van de mentions.
1 spatie toevoegen in je bericht, en tadaaa.![]()
Lief van je!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is vast een manier voor. Download dat bestandje op je computer en upload ff naar een mp3 share sitequote:Op maandag 10 februari 2025 00:58 schreef kree het volgende:
ik stuur ff door maar moet je nr doen enzo en whatsapp enzo. ik krijg het niet gekopieerd zo hier.Well, life can be a riot
Dan werkt mijn Meeting update bericht update script niet meer want die kan niet zo goed met spaties omgaan dus ik ben bang dat je gewoon op de hoogte gehouden blijft wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee.
Graag met een Spatie zetten.
Word nuts van de mentions.
1 spatie toevoegen in je bericht, en tadaaa.![]()
Lief van je!
maar![]()
het is gelukkig maar tot 1 juni dan is deze Meet voorbij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 01:02:27 ]![]()
Nederlandse Reanimatie Raad?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mentionsquote:Op maandag 10 februari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan werkt mijn Meeting update bericht update script niet meer want die kan niet zo goed met spaties omgaan dus ik ben bang dat je gewoon op de hoogte gehouden blijft worden
maar![]()
het is gelukkig maar tot 1 juni dan is deze Meet voorbij
Trust nobody![]()
eheheh. ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is vast een manier voor. Download dat bestandje op je computer en upload ff naar een mp3 share siteDo what you love, love what you do!![]()
Zeg. Dat mag niet hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:07 schreef kree het volgende:
ik kan dus niet opslaan van whatsapp he om hier te delen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Whut?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En onder de deur deur!quote:Op maandag 10 februari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
Toen Hema aan de was was
zag hij 2 vliegen vliegen
ze vlogen over de weg wegOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Helaas kan ik dan niet. Ik moet dan bolken in DTS.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Harrie het volgende:
Nieuw Topic en om onduidelijkheden te voorkomen
[..]
[..]
(...)
🟪 @:Homijn
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
oke je bent uit de lijst gehaaldquote:Op maandag 10 februari 2025 01:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helaas kan ik dan niet. Ik moet dan bolken in DTS.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
er was een bij bijquote:Op maandag 10 februari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
Toen Hema aan de was was
zag hij 2 vliegen vliegen
ze vlogen over de weg wegUw ADH vitamine Worst
![]()
okDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
door de droogte was er geen meer meerMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 01:19 schreef kree het volgende:
onderhand kijk deze maar ff van 10 jaar meer terug)
Bekijk deze YouTube-videoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
ja dikke lul ik omzeil ook whatsapp gewoon
ok
voor wie leuk vinden he. ijk vond het wel weer een goed idee muzikaal
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_linkDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ga ff van niet mix uit want dit is in oefenruimte. en niet gemixt dus.Do what you love, love what you do!![]()
lol geen idee wat jullie denken. maar ik sta er enig altijd wel beetje voor.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
tja ik heb niet echt meningen over hoor of oordelen over. christelijk of niet.
zeg maar beetje wat ik leuk vind.. muzikaal vooral.
Mij boeit het geen reet ik wil die 300 punten marge in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit helpt niet
R.I.P DTS.![]()
hmmmms punten. tja..... ok ga je gang. ik vind er geen reet aan.Do what you love, love what you do!![]()
gelukkig. ben meer fan van ff wat anders over hebben dan ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
5 punten heren dan ben ik er.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
omdat ik liever wat meer dagen vrij neem als 40 uur werken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Verdimt en die patient begint ook weer met zijn tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik werk maar 4 dagen per week en nu ook nog halve dagen dus ik heb dat probleem nietquote:Op maandag 10 februari 2025 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik liever wat meer dagen vrij neem als 40 uur werken.![]()
![]()
nou mijn contract is wel 40 uur per week. maar heb genoeg over om wel wat dagen vrij te nemen van overuren enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik werk maar 4 dagen per week en nu ook nog halve dagen dus ik heb dat probleem nietDo what you love, love what you do!![]()
reserveer 2 en 3 juni maar alvast om bij te komenquote:Op maandag 10 februari 2025 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou mijn contract is wel 40 uur per week. maar heb genoeg over om wel wat dagen vrij te nemen van overuren enzo.![]()
Harrie!quote:Op maandag 10 februari 2025 01:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
reserveer 2 en 3 juni maar alvast om bij te komen![]()
Ik kom uiteraard ook.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
31 mei Meetingquote:Op maandag 10 februari 2025 01:44 schreef kree het volgende:
hmmmms was dat andere data nu ineens?
lol
kom je 1 juni thuis
2 en 3 bijkomdagen
niks veranderd![]()
Knokke offThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja lol wss moet ik die bijkom dagen gewoon wel weer aan het werk. ik hou het op 1 avond. LOL en mss kan ik nog niet helemaal ff alleen moeten vanaf leiden cs ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
31 mei Meeting
kom je 1 juni thuis
2 en 3 bijkomdagen
niks veranderdDo what you love, love what you do!![]()
Dokter maenhoutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik let nooit zo goed op. Wist niet dat jullie serieus waren, maar dit wil ik niet missen!quote:Op maandag 10 februari 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
Killem
![]()
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
Als niemand er serieus iets aan doet dat wordt het nooit wat dus heb ik het maar alvast samengevatquote:Op maandag 10 februari 2025 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik let nooit zo goed op. Wist niet dat jullie serieus waren, maar dit wil ik niet missen!![]()
![]()
ja voor mij al geen optie meer want maandag al vol gepland ernaquote:Op maandag 10 februari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
ik zorg gewoon dat ik 2 juni niet te vroeg op hoefDo what you love, love what you do!![]()
tja ik weet niet hoe doen jullie dat dan?
ik heb niet echt vrij of alles vol geplande zeg maar maanden voor wat ik nu heb?
Kunnen jullie zo vrij nemen of gaan naar zo iets?Do what you love, love what you do!![]()
ik zou het nu nog vrij kunnen plannen trouwens. maar echt nog net en heb ik het over maanden vooruit.Do what you love, love what you do!![]()
Het is op zaterdag avond dus dan kan ik gewoon doen wat ik wilquote:Op maandag 10 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
tja ik weet niet hoe doen jullie dat dan?
ik heb niet echt vrij of alles vol geplande zeg maar maanden voor wat ik nu heb?
Kunnen jullie zo vrij nemen of gaan naar zo iets?
en ik had inspraak in de datum want de 17de kon ik eigenlijk niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 01:55:26 ]![]()
Ik weet niet eens of ik 31 mei nog leef, maar kree heeft gewoon al dingen gepland voor 2 en 3 juni.
hmmms is er iemand uit buurt van mij die samen met me wil gaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is op zaterdag avond dus dan kan ik gewoon doen wat ik wil
en ik had inspraak in de datum want de 15de kon ik eigenlijk nietDo what you love, love what you do!![]()
PlannerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook wel dingen vooruit gepland alquote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet eens of ik 31 mei nog leef, maar kree heeft gewoon al dingen gepland voor 2 en 3 juni.
volgend weekend zou ik zaterdag en zondag niet kunnen
15 maart niet
12 april niet
17 mei ook niet
de rest kan ik gewoon nog flexibel zijn in wat ik wel en niet wil gaan doen zeg maar ik plan nooit heel ver vooruit
Heb ergens in juni ook nog iets maar nog geen idee wanneer![]()
![]()
Je wilt road head krijgen. Als je dat nou gewoon zegt gaat er vast wel iemand met je mee.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ga wel? mss iemand die ff met leiden cs samen met mijn gaat erheen?quote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je wilt road head krijgen. Als je dat nou gewoon zegt gaat er vast wel iemand met je mee.Do what you love, love what you do!![]()
The road ahead is emptyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
With Miles of the unknownThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tering mongool van beneden weer met zijn tv om 2:00 in de nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik weet over het algemeen niet eens wat ik komende weekenden ga doenquote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet eens of ik 31 mei nog leef, maar kree heeft gewoon al dingen gepland voor 2 en 3 juni.Uw ADH vitamine Worst
ik ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik weet over het algemeen niet eens wat ik komende weekenden ga doen![]()
App gebruiken KreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb iemand nodig met telefoonnummer gewoon anders strand ik ergens. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Heb je m’n nummer verwijderd?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:07 schreef kree het volgende:
heb iemand nodig met telefoonnummer gewoon anders strand ik ergens. LOL
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gewoon met een klauwhamer rustig ergens tegen de beton aan gaan zitten tikken zodat iedereen er last van heeft.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tering mongool van beneden weer met zijn tv om 2:00 in de nacht.
voordat ze door hebben dat jij het bent horen ze hem ook allemaal![]()
nee wss niet. maar geen idee hoe ik ie opgeslagen had. wel. wacht. check ff.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je m’n nummer verwijderd?
zie appquote:Op maandag 10 februari 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je m’n nummer verwijderd?Do what you love, love what you do!![]()
9292ov.nl
R.I.P DTS.![]()
Ook waarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig met plyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: