Het is op zaterdag avond dus dan kan ik gewoon doen wat ik wilquote:Op maandag 10 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
tja ik weet niet hoe doen jullie dat dan?
ik heb niet echt vrij of alles vol geplande zeg maar maanden voor wat ik nu heb?
Kunnen jullie zo vrij nemen of gaan naar zo iets?
hmmms is er iemand uit buurt van mij die samen met me wil gaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is op zaterdag avond dus dan kan ik gewoon doen wat ik wil
en ik had inspraak in de datum want de 15de kon ik eigenlijk niet
Ik heb ook wel dingen vooruit gepland alquote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet eens of ik 31 mei nog leef, maar kree heeft gewoon al dingen gepland voor 2 en 3 juni.
Je wilt road head krijgen. Als je dat nou gewoon zegt gaat er vast wel iemand met je mee.quote:
ik ga wel? mss iemand die ff met leiden cs samen met mijn gaat erheen?quote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je wilt road head krijgen. Als je dat nou gewoon zegt gaat er vast wel iemand met je mee.
ik weet over het algemeen niet eens wat ik komende weekenden ga doenquote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet eens of ik 31 mei nog leef, maar kree heeft gewoon al dingen gepland voor 2 en 3 juni.
ik ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik weet over het algemeen niet eens wat ik komende weekenden ga doen
Heb je m’n nummer verwijderd?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:07 schreef kree het volgende:
heb iemand nodig met telefoonnummer gewoon anders strand ik ergens. LOL
Gewoon met een klauwhamer rustig ergens tegen de beton aan gaan zitten tikken zodat iedereen er last van heeft.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tering mongool van beneden weer met zijn tv om 2:00 in de nacht.
nee wss niet. maar geen idee hoe ik ie opgeslagen had. wel. wacht. check ff.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je m’n nummer verwijderd?
zie appquote:Op maandag 10 februari 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je m’n nummer verwijderd?
Helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |