Ik heb paar dagen terug die lijst leeg gemaakt, iemand er op zetten is zo gebeurd maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.quote:
Tjongequote:Op maandag 10 februari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb paar dagen terug die lijst leeg gemaakt, iemand er op zetten is zo gebeurd maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Stonden er maar 3 op trouwens dus laten we het niet heel spannend maken allemaal
Eigenlijk wel ja, ik bedacht me gewoon zonder aanleiding dat het wel een mooi moment was om weer te kunnen zien wat iedereen post (wat dus alles wat ik al zag is +3)quote:
Heel die familie schijnt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issues
Tjongequote:Op maandag 10 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik bedacht me gewoon zonder aanleiding dat het wel een mooi moment was om weer te kunnen zien wat iedereen post (wat dus alles wat ik al zag is +3)
Liep op Reddit een heel draadje over ja dat die familie vrij verknipt wasquote:
Ja klopt mogelijk is die pa al jaren dood.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Liep op Reddit een heel draadje over ja dat die familie vrij verknipt was
Didn't read itquote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Liep op Reddit een heel draadje over ja dat die familie vrij verknipt was
voor roddelpraat of ook voor andere dingen?quote:
Klopt ja.. en is het een trauma respons van haar, en ze woont ook begeleid en dat verklaart ook het e e aquote:Op maandag 10 februari 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt mogelijk is die pa al jaren dood.
Juist voor andere xinbdnquote:Op maandag 10 februari 2025 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
voor roddelpraat of ook voor andere dingen?
En welterusten, mijn biertje is bijna op
Kan het zeker zijnquote:
ok, ik ga er eens een keertje kijken danquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, ik ga er eens een keertje kijken dan
Best interessantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |