Je kan zolang blijven als je wilquote:Op zondag 9 februari 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Weet niet of ik heel veel zin heb om daadwerkelijk uit te gaan, maar zie ik dan wel
Is een maat van jou toch.quote:
Komt dan vast goed!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan zolang blijven als je wil
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.quote:
Zij is toch weer een hem nu?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.
@JustinK houdt van Twisterquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liever Monopoly maar dat willen ze hier niet spelen
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...
Dusquote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.
IrisQueenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...
Vind ik een beetje een sneu typetje eigenlijkquote:
Een antiheldquote:Op zondag 9 februari 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een sneu typetje eigenlijkMaar als ze verder gelukkig is...
Dat zeg je goed ja. Dat is een antiheldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |