SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of krijgen van lieve usersquote:Op zondag 9 februari 2025 22:44 schreef DJMO het volgende: [..] De nieuwe layout behoeft geen aparte app. Werkt perfect. Wel even een abo aanschaffen
:')![]()
Lastig oordelen danquote:Op zondag 9 februari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk weinig geprobeerd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nieuw Topic en om onduidelijkheden te voorkomenquote:quote:
Bijna maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 110 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
⬛ @Dr.Mikey
🟨 @sp3c
🟨 @_UserName_
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @Homijn
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 @Sally
🟨 @koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja als de mogelijkheid er is waarom dan nietquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Harrie het volgende:
Nieuw Topic en om onduidelijkheden te voorkomen
[..]
[..]
Bijna maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 110 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:sp3c
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:Homijn
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Wat betekenen de kleuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik geef me wel op als misschienLijkt me wel gezellig een keer wat meer FOK!kers te meeten.
Well, life can be a riot
Kosten....tegenover de voordelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja als de mogelijkheid er is waarom dan niet
Denk je dat het gratis is, een App ontwikkelen?
Er is een mobiele layout. Ja okee, die kan beter, maar wat zou een App daarin beter doen?How can I make this topic about me?![]()
Denk dat een app vooral dingen wat overzichtelijker kan maken, en weet natuurlijk niet hoeveel mensen er mobiel op FOK! zitten. Die hebben daar dan ook wel baat bij.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kosten....tegenover de voordelen.
Denk je dat het gratis is, een App ontwikkelen?
Er is een mobiele layout. Ja okee, die kan beter, maar wat zou een App daarin beter doen?Well, life can be a riot
Ik denk dat het niet uit kan.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat een app vooral dingen wat overzichtelijker kan maken, en weet natuurlijk niet hoeveel mensen er mobiel op FOK! zitten. Die hebben daar dan ook wel baat bij.How can I make this topic about me?![]()
Ik zit meer dan de helft mobielquote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat een app vooral dingen wat overzichtelijker kan maken, en weet natuurlijk niet hoeveel mensen er mobiel op FOK! zitten. Die hebben daar dan ook wel baat bij.Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Liever Monopoly maar dat willen ze hier niet spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Koen!
@:sinterklaaskapoentje houdt van rummikub
Ik zo weinig mogelijk. Alleen als het niet anders kan, op kantoor bijvoorbeeld, in de pauze.quote:How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Baasquote:Op zondag 9 februari 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
Ik geef me wel op als misschienLijkt me wel gezellig een keer wat meer FOK!kers te meeten.
SterreThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Weet niet of ik heel veel zin heb om daadwerkelijk uit te gaan, maar zie ik dan wel
Well, life can be a riot
Sorry maar die optie hebben we nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Je bent voornemens om serieus te komen of Niet (Dat twijfelachtige ja maar, misschien, wellicht als dan geeft alleen maar ruis)![]()
Tukkertjequote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Je kan zolang blijven als je wilquote:Op zondag 9 februari 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Weet niet of ik heel veel zin heb om daadwerkelijk uit te gaan, maar zie ik dan wel
Is een maat van jou toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Komt dan vast goed!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan zolang blijven als je wilWell, life can be a riot
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.quote:Well, life can be a riot
Zij is toch weer een hem nu?quote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.How can I make this topic about me?![]()
@JustinK houdt van Twisterquote:Op zondag 9 februari 2025 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liever Monopoly maar dat willen ze hier niet spelen![]()
![]()
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...quote:Well, life can be a riot
quote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...Dusquote:Op zondag 9 februari 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nog nooit ook maar 1 seconde iets van haar serieus gezien. Maar hoor er weleens wat over en besteed er verder geen aandacht aan.sinterklaaskapoentje
![]()
IrisQueenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nu weer is. Krijg een beetje IrisQueen vibes bij Tukkertje...
Vind ik een beetje een sneu typetje eigenlijkquote:Maar als ze verder gelukkig is...
Well, life can be a riot
![]()
Toch wel een aardige benchmark dat ik gewoon dagelijks m'n medicatie tehen hoge bloeddruk moet blijven slikken![]()
Twee weken geleden VS de afgelopen dagen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Een antiheldquote:Op zondag 9 februari 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een sneu typetje eigenlijkMaar als ze verder gelukkig is...
Dat zeg je goed ja. Dat is een antiheldquote:Well, life can be a riot
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: