Sowwyquote:Op zondag 9 februari 2025 23:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
HCniet te hard op de vloer kloppen want dan gaat de buurman van Mike straks klagen
Is dat een soort pepitaqueenquote:
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issuesquote:
Je bent toch al met een geel blokje?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:17 schreef Sally het volgende:
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17769] Yes! Bijna !
of moest het zijn
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17768] Yes! Bijna maandag! ??
@:Harrie . Schattebout.
Hou eens op met me te mentionen...
Ik ben een dag niet online en moet me door massa's Mentions heen ploegen.
Wist zelfs eerst niet eens waar het over ging, en hoe of wat.
Gelukkig stond er op een gegeven moment een soort FAQ bij.
Maar eh, IK WEET HET NOG NIET. [geel?]
Duidelijk genoeg?
(en dan nu mijn tagje weghalen hoor...)
.
P.S. die witte en zwarte is me onduidelijk. Sowieso ga ik niet tot diep in de nacht blijven, helemaal niet als het helemaal in Tilleburreggh is.
En dat is dan jouw Ex waar je het altijd over hebtquote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issues
we zullen weten dat jij het organiseertquote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent toch al met een geel blokje?
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden
Gewoon lekker mentionenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent toch al met een geel blokje?
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden
Ben blij van niet…quote:Op zondag 9 februari 2025 23:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
En dat is dan jouw Ex waar je het altijd over hebt
Slecht weer ditquote:Op zondag 9 februari 2025 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
we zullen weten dat jij het organiseert
Nee helemaal niet slecht.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Slecht weer dit![]()
Maar als niemand de kar een beetje trekt komt er nooit wat van terecht dus ik doe gewoon een klein beetje mijn best om het onder de aandacht te houden
Ja hoor geen probleem, ik zal wel gewoon een 2de meet tegelijkertijd proberen bij te houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we het misschien in Katwijk doen?
vergeet niet iedereen te mentionenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem, ik zal wel gewoon een 2de meet tegelijkertijd proberen bij te houden
Doe maar vast een lijst met namen en een datum dan zal ik hem wel up2date houden
Whehehehequote:Op zondag 9 februari 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
zul je zien dat hij dan net in Bali zit![]()
![]()
huh die gaat toch nooit op vakantie?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
zul je zien dat hij dan net in Bali zit![]()
![]()
ook nooit naar een meet.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh die gaat toch nooit op vakantie?
ja die zegt alleen maar dat die op vakantie wil om dan gelijk met duizend reden te komen om niet te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
ook nooit naar een meet.
maar vanmiddag vroeg hij of iemand met hem naar Bali wou op vakantie.
Het ging net over verweg-vakanties van oa Fogel en loveyoulongtime.
Hoi,quote:
heb niks op negeerquote:Op maandag 10 februari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan terug op negeer lijkt mij een goed plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |