ook nooit naar een meet.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh die gaat toch nooit op vakantie?
ja die zegt alleen maar dat die op vakantie wil om dan gelijk met duizend reden te komen om niet te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
ook nooit naar een meet.
maar vanmiddag vroeg hij of iemand met hem naar Bali wou op vakantie.
Het ging net over verweg-vakanties van oa Fogel en loveyoulongtime.
Hoi,quote:
heb niks op negeerquote:Op maandag 10 februari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan terug op negeer lijkt mij een goed plan
Jij vind iedereen even liefquote:
Ik heb paar dagen terug die lijst leeg gemaakt, iemand er op zetten is zo gebeurd maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.quote:
Tjongequote:Op maandag 10 februari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb paar dagen terug die lijst leeg gemaakt, iemand er op zetten is zo gebeurd maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Stonden er maar 3 op trouwens dus laten we het niet heel spannend maken allemaal
Eigenlijk wel ja, ik bedacht me gewoon zonder aanleiding dat het wel een mooi moment was om weer te kunnen zien wat iedereen post (wat dus alles wat ik al zag is +3)quote:
Heel die familie schijnt.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee die Pepitaqueen is een tandje erger. Die heeft hele erge mentale issues
Tjongequote:Op maandag 10 februari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik bedacht me gewoon zonder aanleiding dat het wel een mooi moment was om weer te kunnen zien wat iedereen post (wat dus alles wat ik al zag is +3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |