Jammerquote:Op maandag 10 februari 2025 00:52 schreef kree het volgende:
ik had nog heel leuk liedje wat ik jullie ff wilde laten horen trouwe.
maar kan zo snel niet vinden hoe van wahtsapp naar dit enzo. muzikaal leuk trouwens voor wie er wat aan gaat
Krijg ik zo’n honger vanquote:
Spijtig had graag wat punten gepakt.quote:
ja het is wel grappig zelf gespeeld allemaal enzo. maar weet neit ik krijg dat van whatsapp niet naar iets om te delen.quote:
Ik hoopte dat je dat ene nummer gomg delenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is wel grappig zelf gespeeld allemaal enzo. maar weet neit ik krijg dat van whatsapp niet naar iets om te delen.
lol je weet dat mij dat niks boeit?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sta bijna weer op CL voorronde plek krijg je die kree met ze verhalen.
welke? ?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat ene nummer gomg delen
Nee.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent toch al met een geel blokje?
Bij de mensen die helemaal zeker niet komen is dat paars en dan heb ik de Mention uitgezet maar dat is best wel saai toch? Dat is juist om iedereen op de hoogte te houden
Is vast een manier voor. Download dat bestandje op je computer en upload ff naar een mp3 share sitequote:Op maandag 10 februari 2025 00:58 schreef kree het volgende:
ik stuur ff door maar moet je nr doen enzo en whatsapp enzo. ik krijg het niet gekopieerd zo hier.
Dan werkt mijn Meeting update bericht update script niet meer want die kan niet zo goed met spaties omgaan dus ik ben bang dat je gewoon op de hoogte gehouden blijft wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee.
Graag met een Spatie zetten.
Word nuts van de mentions.
1 spatie toevoegen in je bericht, en tadaaa.![]()
Lief van je!
Nederlandse Reanimatie Raad?quote:
Mentionsquote:Op maandag 10 februari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan werkt mijn Meeting update bericht update script niet meer want die kan niet zo goed met spaties omgaan dus ik ben bang dat je gewoon op de hoogte gehouden blijft worden
maar![]()
het is gelukkig maar tot 1 juni dan is deze Meet voorbij
eheheh. ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is vast een manier voor. Download dat bestandje op je computer en upload ff naar een mp3 share site
Zeg. Dat mag niet hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:07 schreef kree het volgende:
ik kan dus niet opslaan van whatsapp he om hier te delen.
Whut?!quote:
En onder de deur deur!quote:Op maandag 10 februari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
Toen Hema aan de was was
zag hij 2 vliegen vliegen
ze vlogen over de weg weg
Helaas kan ik dan niet. Ik moet dan bolken in DTS.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:46 schreef Harrie het volgende:
Nieuw Topic en om onduidelijkheden te voorkomen
[..]
[..]
Bijna maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 110 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
(...)
🟪 @:Homijn
oke je bent uit de lijst gehaaldquote:Op maandag 10 februari 2025 01:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helaas kan ik dan niet. Ik moet dan bolken in DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |