Dan heb je nog 109 dagen om al die mensen te vertellen dat het een weekje later is dat feestjequote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej een meet, wat leuk.
Dit is 2 dagen na mijn 40e verjaardag en ik vier het precies die zaterdag.
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat me straks in topic,ik kann helemal niks vragen ik gaa kaputt![]()
![]()
wat is en drol intrekken?
Pffff. Waarom mogen daar geen vleesverpakkingen in?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging in de algemene ondergrondse container.
Iemand die ergens op terug komt.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
laat me straks in topic,ik kann helemal niks vragen ik gaa kaputt![]()
![]()
wat is en drol intrekken?
O jee. Niet meer te redden?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies maar goed ik ben echt aan het koken nu en mijn rijst is verkloot
Gewoon thuis een feestjequote:
Jij denkt teveel poep marioquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat terug komt? is niet zo dat zij en drol versenkt heeft?
en dat terwijl ik eerst beetje met @Grrrrrrrr aan het grappen was om De Nacht te bezoeken omdat ik het bij Nachtdieren had gezienquote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is de Meeting van @:Grrrrrrrr hij is de Tilburg expert en ik ben slechts de administratief drijvende kracht achter dit geheelen we mogen @:Hemarookworst niet vergeten wat toen die zei dat hij ging komen werd het pas echt serieus
Ja hier alles goed. Met jou ook? Leuk je weer eens te zien hierquote:
er is niks met poep in het BB huis geweest..quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neh, dat vind ik weer te laatquote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan heb je nog 109 dagen om al die mensen te vertellen dat het een weekje later is dat feestje
Nee heeft niets met poep, stront of drol te maken. Het is een uitdrukking als iemand op een besluit terug komtquote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,gisteren heeft milena uit verzien openbaar gepoeptquote:Op maandag 10 februari 2025 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
er is niks met poep in het BB huis geweest..
Wat heb jij toch met poep?quote:Op maandag 10 februari 2025 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,gisteren heeft milena uit verzien openbaar gepoept
Waarom mag er geen vleesverpakking in?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Hmmmz, net wat plastic afval in de ondergrondse container gegooid, in zo'n doorzichtige plastic zak.
Ja, er zaten wel 1 of 2 verpakkingen van vlees in wat officieel niet mag.
Toen ik het er in gooide, kwam net handhaving langs rijden en ze hebben me zitten observeren en zijn vervolgens weg gereden.
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |