Dan hadden ze jou meteen aan kunnen spreken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Hmmmz, net wat plastic afval in de ondergrondse container gegooid, in zo'n doorzichtige plastic zak.
Ja, er zaten wel 1 of 2 verpakkingen van vlees in wat officieel niet mag.
Toen ik het er in gooide, kwam net handhaving langs rijden en ze hebben me zitten observeren en zijn vervolgens weg gereden.
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?
Klopt die ook!!! daar begon het mee..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en @:grrrrrrrr niet te vergeten
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje koud, maar verder wel goed.
En met jou?
Er wordt wel heel veel werk in gestopt complimenten voor Harrie.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is wel knap dat je dit voor elkaar krijgt.. want anderen hier niet gelukt is.![]()
oude of nieuwe fotoquote:Op maandag 10 februari 2025 17:56 schreef mario390 het volgende:
yaya heeft geen grote jetsers alles natuurlijk
[ afbeelding ]
Het ging in de algemene ondergrondse container.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Als je hier iets in een PMD zak doet wat eigenlijk niet mag plakken ze er een sticker op. Meer niet.
Krijg je geen boete voor.
Hij kan haar ook zelf een dm sturen.quote:
Ga ik idd ook wel van uit!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou dat niet verwachten, ze hadden dan moeten uitstappen en jou aan moeten spreken. Ik weet verder niet hoe de privacy is geregeld met dat pasje.
Ik denk dat ze alleen kijken of je het goed erin gooit
Het is de Meeting van @Grrrrrrrr hij is de Tilburg expert en ik ben slechts de administratief drijvende kracht achter dit geheelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt die ook!!! daar begon het mee..
Maar @:harrie pakt door nu
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef Harrie het volgende:
Hoogste tijd voor een Update en tevens de hoogste tijd @:Paul **PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Proost Pik
Het is maandag dus niet vergeten om je aan te melden voor de Meet over 109 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurd)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Heej een meet, wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit is 2 dagen na mijn 40e verjaardag en ik vier het precies die zaterdag.
ja dat gaan ze echt niet napluizen..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging in de algemene ondergrondse container.
Ja precies maar goed ik ben echt aan het koken nu en mijn rijst is verklootquote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan haar ook zelf een dm sturen.
Die doorzichtige zakken zijn verplicht.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dan hadden ze jou meteen aan kunnen spreken.
Voortaan anders verpakken
Hey moemoe.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje koud, maar verder wel goed.
En met jou?
In Tilburg?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej een meet, wat leuk.
Dit is 2 dagen na mijn 40e verjaardag en ik vier het precies die zaterdag.
Dan een compliment naar jullie 3 voor het opzetten hiervan!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is de Meeting van @:Grrrrrrrr hij is de Tilburg expert en ik ben slechts de administratief drijvende kracht achter dit geheelen we mogen @:Hemarookworst niet vergeten wat toen die zei dat hij ging komen werd het pas echt serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |