Op die manier. Zit te typen in de COS ookquote:Op maandag 10 februari 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Ik ga traplopen om warm te worden
Jij zei: "niet ziekjes worden"
Ik zei: "nee, warm"
Wat hij van het hurktoilet vindtquote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik nog benieuwd wat de vraag is
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpotquote:Op maandag 10 februari 2025 17:38 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar een tellertoilet. Telt 'ie hoeveel gram je gekakt hebt?
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat nietquote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ik presenteer u een hoop op een bordquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpot
Alles auf tellertoilet?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat niet
en zaterdag ging zij met en gayvent synchronschijsen
wtfquote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
de model in kolumbie was gisteren en exposion an het schijsen wanneer je ze ziet denk je dat niet
Nee dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zo van "Hoop doet leven" ?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik presenteer u een hoop op een bord
https://www.instagram.com/dahianlorena/?hl=dequote:Op maandag 10 februari 2025 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
teller is een bord, dus ik denk een presenteerpot
plastic tietenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/dahianlorena/?hl=de
Ik vermoed dat dit wel loslooptquote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Hmmmz, net wat plastic afval in de ondergrondse container gegooid, in zo'n doorzichtige plastic zak.
Ja, er zaten wel 1 of 2 verpakkingen van vlees in wat officieel niet mag.
Toen ik het er in gooide, kwam net handhaving langs rijden en ze hebben me zitten observeren en zijn vervolgens weg gereden.
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?
Dat weet ik niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:47 schreef mario390 het volgende:
@:Puzzie ik kann niet meer ik moet in bb topic komen
wat heeft jolie met "en drol intrekken gedaan? dat schrev mazaru
ik heb een speciale plastic tieten detectiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,en zij heeft ook normale niet grote jetsers
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Hmmmz, net wat plastic afval in de ondergrondse container gegooid, in zo'n doorzichtige plastic zak.
Toen ik het er in gooide, kwam net handhaving langs rijden en ze hebben me zitten observeren en zijn vervolgens weg gereden.
Enig idee of ik (op basis van mijn afvalpasje die je voor die container moet gebruiken) nog een boete zou kunnen krijgen of zo?
Dan zet ik je gewoon op groen, de exacte tijden enzo die weet nog niemand maar als je geen datum prikt komt er nooit wat van.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
@:Harrie en over de meet, ik ben niet zeker gezien de kleine meid die dan 2.5 maand oud is. Het lijkt me wel leuk, hebben we een tijd vanaf hoe laat want een hapje bikken en wat drinken sla ik nooit af, maar daarna heb ik nachtdienst met de kleine (op FOK!, want alle bolkers zijn te lam om.. oh wacht, ook dan zijn ze hier)..
Deze vraag gooi ik door naar @Grrrrrrrr want iedereen doet nu net alsof het mijn meeting is maar ik ben nog nooit in de nacht geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Sally het volgende:
Moggellll.
Zeg... die Meet hè.
Ik denk niet dat ik het trek om een nacht door te halen en dan weer een trein terug naar huis te pakken.
En... gaat die van mij wel om 6:00 uur...?(nog niet opgezocht)
Maar dan. Is die nachtclub wel wat voor vrouwen.
Kijk, in sommige andere clubs kan ik me wel vermaken... maar om nou de hele tijd paaldanseressen te moeten kijken... (ze gaven ook workshops voor de dames, maar ja - dat kost weer een boel extra gok ik zo?)
Zijn er ook heren te zien die paaldansen...?![]()
Krengquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:Harrie er was toch sprake van nog een meet die jij ging organiseren?![]()
Gisteravond iets over gelezen.
Ja om 's ochtends al vroeg te beginnen en dan nog naar een nachtclub dat gaat alleen @KillemWieft vol houden ben ik bang.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harry
Ik heb je op niet aanwezig gezetquote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren
Ik zou dat niet verwachten, ze hadden dan moeten uitstappen en jou aan moeten spreken. Ik weet verder niet hoe de privacy is geregeld met dat pasje.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |