SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 12:49:43 ]![]()
Deventer MeetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had "1e klas paters!"I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het kutte is dat Katwijk stuk met de bus is geloof ik?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor de limburgers naar Katwijk is iets langer.
Of was dat naar kree's huis....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gewoon tot het eind van de middagquote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.![]()
![]()
Kan je er nog van makenquote:
Ja, maar zo ben ik niet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
klopt. je komt tot leiden CS met trein. maar daarna bus enzo en dat sucks. zelfde dus voor mij naar anders. half uur ben je kwijt, hoewel 20 min nu van leiden cs naar Katwijk strand. het is iets beter geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Het kutte is dat Katwijk stuk met de bus is geloof ik?
Of was dat naar kree's huis....Do what you love, love what you do!![]()
Ja naja. Ik heb met iemand in Groningen gedate, was ook 2 uur heen, 2 uur terug. Katwijk was ook bijna 1 uur heen en 1 uur terug. Toegegeven, Groningen en Katwijk dat was Vrijdag heen, Maandag terug. Maar toch. Afstand blijft 't zelfde. En uiteindelijk is't wel leuk als je dat voor iemand, of in dit geval van de meet meerdere mensen die vast ook allemaal benieuwd naar jou zijn over hebt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef kree het volgende:
2 uur ov enkele reis voor mij...... laat staan terug.
Wat is nou 4 uur op een he-le dag met (waarschijnlijk) stuk voor stuk gezellige mensen Kree? Laat ik 't zo zeggen, heb nog nooit met FOK!kers gemeet die onaardig waren, raar deden. Een uitzondering daargelaten, maar dat was achteraf, en niet tijdens de meet zelf, en dat was ook omdat er iemand anders in 't spel was.
Maar mensen zijn al-tijd vriendelijk geweest en chill. En heb er een tijd een leuke vriendschap aan overgehouden met mensen irl.
Mensen zijn in het echt toch vaak óf een totale weerspiegeling van hun FOK! persona. Of het totale tegenovergestelde.
Heb weleens gehad dat ik iemand achter 't beeldscherm wel kon schieten. En toen hebben we uiteindelijk gemeet en was het echt ont-zet-tend gezellig!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heb nog nooit van een klooster RIS gehoord, maar een dikke quad daarintegen is ook niet onaardig.quote:I'm surrounded by morons!
die patertjes die harrie klapt komen ook niet bepaald uit een kloosterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb nog nooit van een klooster RIS gehoord, maar een dikke quad daarintegen is ook niet onaardig.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat klopt, die komen vaak bij de hertog vandaanquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die patertjes die harrie klapt komen ook niet bepaald uit een klooster
I'm surrounded by morons!
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlistquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik klap liever nonnen-cheeksI'm surrounded by morons!
Uit het kloosterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dit motiveert me wel moet ik zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja naja. Ik heb met iemand in Groningen gedate, was ook 2 uur heen, 2 uur terug. Katwijk was ook bijna 1 uur heen en 1 uur terug. Toegegeven, Groningen en Katwijk dat was Vrijdag heen, Maandag terug. Maar toch. Afstand blijft 't zelfde. En uiteindelijk is't wel leuk als je dat voor iemand, of in dit geval van de meet meerdere mensen die vast ook allemaal benieuwd naar jou zijn over hebt.
Wat is nou 4 uur op een he-le dag met (waarschijnlijk) stuk voor stuk gezellige mensen Kree? Laat ik 't zo zeggen, heb nog nooit met FOK!kers gemeet die onaardig waren, raar deden. Een uitzondering daargelaten, maar dat was achteraf, en niet tijdens de meet zelf, en dat was ook omdat er iemand anders in 't spel was.
Maar mensen zijn al-tijd vriendelijk geweest en chill. En heb er een tijd een leuke vriendschap aan overgehouden met mensen irl.
Mensen zijn in het echt toch vaak óf een totale weerspiegeling van hun FOK! persona. Of het totale tegenovergestelde.
Heb weleens gehad dat ik iemand achter 't beeldscherm wel kon schieten. En toen hebben we uiteindelijk gemeet en was het echt ont-zet-tend gezellig!
Do what you love, love what you do!![]()
Dan is je leven wel compleet hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlist![]()
Nou LET'S GO!quote:
Gaan we vet gezellig slap ouwehoeren over muziek
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Voor mij is Tilburg ook 2 uur. Wat maakt het uit. Kan mezelf wel vermaken in de trein hoor.:')![]()
haha denk wel, ik vind het aardige tocht enzo hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou LET'S GO!
maar wil wel beetje ook nog naar huis, dus in de middag dan?Do what you love, love what you do!![]()
#levensdoelenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan is je leven wel compleet hoorI'm surrounded by morons!
nou hoor ik die let's go van die dumpert kermisstem in mijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou LET'S GO!
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Ja ga je gewoon naar huis voor 't avondeten. Prima toch? Ik ben ook niet van plan om mee uit te gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk wel, ik vind het aardige tocht enzo hoor.
maar wil wel beetje ook nog naar huis, dus in de middag dan?
Well, life can be a riot
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.Do what you love, love what you do!![]()
HOKEEEHHHHHHHHHHH LET'S GOquote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou hoor ik die let's go van die dumpert kermisstem in mijn hoofd
Bekijk deze YouTube-video
Well, life can be a riot
die comments
quote:Fun fact:The person sitting next to the child isn't even his dad he's security in case the party gets too wild.Uw ADH vitamine Worst
#live
#laugh
#zwaffeleennonIk ben gewoon een halve zool, hoef je me niet IRL voor te onmoetenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.
mss laat ik me verleiden wel enzo weer voor rest. LOL. zal de eerste keer niet zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ga je gewoon naar huis voor 't avondeten. Prima toch? Ik ben ook niet van plan om mee uit te gaanDo what you love, love what you do!![]()
Maaruh, vergadertijd
verkeerd verbondenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harryUw ADH vitamine Worst
Ik durfde nooit echt users te meeten. Tot LompeHork van de KLB SC zei, joh.. Gast, we moeten een keer meeten word vast vet gezellig. En dat is nu....6? Jaar geleden, en sindsdien is 't bij mij ook een stuk makkelijker geworden. Laatste x dat ik een FOK!ker meette was 2021, en het word nou ook wel weer tijd jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.Zitten leuke mensen tussen via tekst, dus dat vertaalt zich vast OOK in gezelligheid in het echie.
Ook bij jou.
Jij typt net als ik vaak lappen tekst waarbij mensen denken "wat moet HIJ nou weer" maar in het echt vallen we dan altijd mee.
Ik heb regelmatig de opmerking naar m'n kop gekregen "oh.. Ben jij nou die en die? Je valt ontzettend mee" mensen noemde me zelfs "chill"![]()
Well, life can be a riot
Zwaffelen, of swaffelen?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlist
Oh - mag allebei, zegt wiki![]()
Het is @Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harry![]()
Mss kunnen we stukje samen reizen?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor mij is Tilburg ook 2 uur. Wat maakt het uit. Kan mezelf wel vermaken in de trein hoor.
Nou ik hoef niet zo zeer mee uitquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
mss laat ik me verleiden wel enzo weer voor rest. LOL. zal de eerste keer niet zijn.![]()
Uitgaan is voor mij nogal een dingetje omdat jeugd, dronken, en herkend wordenDus dat is niet lekker gezellig uitgaan. Maar resulteert tot nu toe elke keer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
DUDE. Jij woont in Amersfoort? En dan wachten we he-le-maal tot een meet in Mei!?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amersfoort. En jij?
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Is dat vlakbij?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DUDE. Jij woont in Amersfoort? En dan wachten we he-le-maal tot een meet in Mei!?:')![]()
Dan via Utrecht...?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amersfoort. En jij?
Maar ik reis dan beter via Oss - Den Bosch... Rechtstreekse trein naar Roosendaal voor mij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zo zeer mee uit![]()
Uitgaan is voor mij nogal een dingetje omdat jeugd, dronken, en herkend wordenDus dat is niet lekker gezellig uitgaan. Maar resulteert tot nu toe elke keer in
kan je nog wel normaal naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
nouja laatste keer dat ik een fokker meet had had ik politie aan de deur en hoop gezeik van mijn verhuurders. LOLquote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik durfde nooit echt users te meeten. Tot LompeHork van de KLB SC zei, joh.. Gast, we moeten een keer meeten word vast vet gezellig. En dat is nu....6? Jaar geleden, en sindsdien is 't bij mij ook een stuk makkelijker geworden. Laatste x dat ik een FOK!ker meette was 2021, en het word nou ook wel weer tijd jaZitten leuke mensen tussen via tekst, dus dat vertaalt zich vast OOK in gezelligheid in het echie.
Ook bij jou.
Jij typt net als ik vaak lappen tekst waarbij mensen denken "wat moet HIJ nou weer" maar in het echt vallen we dan altijd mee.
Ik heb regelmatig de opmerking naar m'n kop gekregen "oh.. Ben jij nou die en die? Je valt ontzettend mee" mensen noemde me zelfs "chill"![]()
Niks ten nadele van hem trouwens want we hadden alsnog gezellige avond, maar pakte ff niet zo handig uit. voor hem niet en voor mij niet trouwens ook want wel gezeik mee gehad.
Deed niks ten nadele van de avond en gezelligheid enzo trouwens. maargoed. die moest ik ff afhandelen zelf enzo wel.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik via Utrecht - Den Boschquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan via Utrecht...?
Maar ik reis dan beter via Oss - Den Bosch... Rechtstreekse trein naar Roosendaal voor mij.:')![]()
Kerel... Ik woon dan hemelsbreed op 20 minuten met de auto bij je vandaanquote:
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zo zeer mee uit![]()
Kan je wel chickies mee scoren toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Maakte je zoveel herrie??quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja laatste keer dat ik een fokker meet had had ik politie aan de deur en hoop gezeik van mijn verhuurders. LOL
Niks ten nadele van hem trouwens want we hadden alsnog gezellige avond, maar pakte ff niet zo handig uit. voor hem niet en voor mij niet trouwens ook want wel gezeik mee gehad.
Deed niks ten nadele van de avond en gezelligheid enzo trouwens. maargoed. die moest ik ff afhandelen zelf enzo wel.:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kerel... Ik woon dan hemelsbreed op 20 minuten met de auto bij je vandaan
:')![]()
Hahaha zo erg is het nou ook weer niet. Het is vooral bij het uitgaan, dan is jeugd toch wat losser en zijn ze wat sneller geneigd mij aan te spreken. En heel af en toe nog random op straatquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je nog wel normaal naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je wel chickies mee scoren toch.
Well, life can be a riot
neeeeee en wil er niet teveel over ingaan uit privacy enzo. maar gezocht enzo. iig niet op de manier als misdadiger maar als vermist.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maakte je zoveel herrie??Do what you love, love what you do!![]()
Mopperen omdat je langer dan 2 uur in het OV moet zitten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh ja, toch nog via Den Bosch...?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik via Utrecht - Den Bosch![]()
Well, life can be a riot
oh je had wel eens iemand gemeet? ik dacht dat je dat nog nooit had gedaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja laatste keer dat ik een fokker meet had had ik politie aan de deur en hoop gezeik van mijn verhuurders. LOL
Deed niks ten nadele van de avond en gezelligheid enzo trouwens. maargoed. die moest ik ff afhandelen zelf enzo wel.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha zo erg is het nou ook weer niet. Het is vooral bij het uitgaan, dan is jeugd toch wat losser en zijn ze wat sneller geneigd mij aan te spreken.Waarom noemen ze je chili chickenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Vanwege mijn food review van de Chili chicken van 4 jaar terugquote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom noemen ze je chili chickenDus dat vinden ze lollig
Well, life can be a riot
Ik was trouwens gisteren nog in Amersfoortquote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik via Utrecht - Den Bosch
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Wat doen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik was trouwens gisteren nog in Amersfoort:')![]()
Ow.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja moet wel. Naar Rosendaal hetzelfde.
Dacht dat er een trein rechtstreeks van Utrecht naar Zeeland of zo ging....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh die ken ik van je fooi van twee euro.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vanwege mijn food review van de Chili chicken van 4 jaar terugDus dat vinden ze lollig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ehm, feestje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
1x en was ook best gezellig, maar had er wel wat drama afloop van., uiteindelijk alles goed gekomen trouwens en ook netjes zijn spullen weer terug die hier maar lagen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh je had wel eens iemand gemeet? ik dacht dat je dat nog nooit had gedaan?
Maargoed het was ff gedoe enzo. geen spijt van. maar dat was mijn eerste fok meet.Do what you love, love what you do!![]()
gig wel gelachen toen. LOL. totdat de volgende ochtend om 8 uur aangeklopt werd door politie.Do what you love, love what you do!![]()
laat staan wat ik las R&P meet en volgde die toen, maar mss aantal van jullie te jong voor om te weten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef kree het volgende:
vandaar ietsje voorzichtiger met die MeetsDo what you love, love what you do!![]()
ja van m'n werk toenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh die ken ik van je fooi van twee euro.
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga alsnog mijn best doen om te komen
Well, life can be a riot
Daar zijn we te jong voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel dan gewoon wat er gebeurde kree.
Ook al zijn we allemaal ouder dan Kree zelf.![]()
Ik durf er bijna een euro op te zetten dat kree iemand heeft lastig gevallenTrotste mama van Ambar
Met zijn prikstokquote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf er bijna een euro op te zetten dat kree iemand heeft lastig gevallen![]()
niks ernstig en wil het wel helemaal vertellen wat en hoe. maar vind dat niet zo ok tegenover die er toen mee te maken had om het hier neer te zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel dan gewoon wat er gebeurde kree.
maar al met al was het voor mij natuurlijk wel drama met politie voor de deur en aanbonzen en bij verhuurders etc.
Tis uiteindelijk trouwens goed gekomen voor zover ik weet. heb nog wel nr, maar niet meer contact mee. en denk dat is genoeg wat ik erover kan vertellen zo.
al met al,,,,,,,, gezellig. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
ik niet hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar zijn we te jong voor.
Ook al zijn we allemaal ouder dan Kree zelf.Uw ADH vitamine Worst
naja als het echt iemand boeit hoe dat ging doe maar DM. ik wil er niks meer verder over vertellen hier openbaar.Do what you love, love what you do!![]()
Ze heeft dus aangifte gedaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef kree het volgende:
naja als het echt iemand boeit hoe dat ging doe maar DM. ik wil er niks meer verder over vertellen hier openbaar.![]()
Kan je nagaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan ben jij nog niet eens mee![]()
het was geen ze hequote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze heeft dus aangifte gedaan
met gasten uit, hou het daar maar op.Do what you love, love what you do!![]()
Vitamine Cquote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met cokepakketjes@:Killemwieft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Politie komt niet zomaar aan de deur. Dus als het allemaal niets was, kun je het best vertellen. Maar er is schijnbaar genoeg gebeurd dat je het niet verteld.Trotste mama van Ambar
klopt het was dus ook niet voor niks........ maar dat wist ik niet toen ik afsprak? kreeg wel het gezeik erna natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Politie komt niet zomaar aan de deur. Dus als het allemaal niets was, kun je het best vertellen. Maar er is schijnbaar genoeg gebeurd dat je het niet verteld.Do what you love, love what you do!![]()
Dus je hebt wel wat uitgevroten. Top. Ik blijf ver van Tilburg die dag.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
klopt het was dus ook niet voor niks........ maar dat wist ik niet toen ik afsprak? kreeg wel het gezeik erna natuurlijk.Trotste mama van Ambar
Zijn ze daar wel gewendquote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt man roepen ipv bolk![]()
![]()
nee helemaal niet, althans ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus je hebt wel wat uitgevroten. Top. Ik blijf ver van Tilburg die dag.
reden waarom ik niet zo vertel is puur omdat ik die gozer wel mog enzo.
Ok hij kwam op bezoek enzo gezellig naar de kroeg etc. naja toen kwam er heel verhaal slaap wel op strand zonder slaapzak en was -5 toen.
``ok ik zeg kom maar mee dan slaap je bij mij. daarna pas kwamen er dingen aan het licht. van weg ergens uit en vermist. weet ik veel. we gingen het regelen. gemeente gebeld etc. nou iedereen ging helpen. half uur later politie aan de deur.
`en vertel nu al te veel en wil zeggen ik mocht die gozer echt wel. en uit geweest enzo? wist ik veel dat er zo'n verhaal achter zat?
ok ik ondervraagd hij meegenomen door politie, laptop nog bij mij?
later met veel moeite contact gekregen via ggz enzo. en nagestuurd zijn spullen.
Nog wat contact paar keer, maar niet heel veel meer van gehoord.
tot zo ver mijn ervaring met fok Meets. was dus wel leuk en gezellig en niks ten nadele van hem ben denk doet t nu goed. maar ok he.
en jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Dat was moeilijk he om te vertellen? Dit had ook rechstreeks in 1 post gekund. Dan scheelt het weer dat mensen slechte dingen over je denken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, althans ik niet.
Ok hij kwam op bezoek enzo gezellig naar de kroeg etc. naja toen kwam er heel verhaal slaap wel op strand zonder slaapzak en was -5 toen.
``ok ik zeg kom maar mee dan slaap je bij mij. daarna pas kwamen er dingen aan het licht. van weg ergens uit en vermist. weet ik veel. we gingen het regelen. gemeente gebeld etc. nou iedereen ging helpen. half uur later politie aan de deur.
`en vertel nu al te veel en wil zeggen ik mocht die gozer echt wel. en uit geweest enzo? wist ik veel dat er zo'n verhaal achter zat?
later met veel moeite contact gekregen via ggz enzo. en nagestuurd zijn spullen.
tot zo ver mijn ervaring met fok Meets. was dus wel leuk en gezellig en niks ten nadele van hem ben denk doet t nu goed. maar ok he.
en jullie?Trotste mama van Ambar
kijk kan er om lachen nu he. en was allemaal dan niet zo erg. maar best wel fucked up toch?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wazig hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, althans ik niet.
en jullie?
Mijn ervaringen met FoK meets waren altijd goed. Meerdere meets gehad met de mensen van Radio 49. Ook privé met iemand nog afgesproken. En eind vorig jaar bij ToT:')![]()
Het kan ook normaal, als je met de juiste mensen afspreektquote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wazig hoor.
Mijn ervaringen met FoK meets waren altijd goed. Meerdere meets gehad met de mensen van Radio 49. Ook privé met iemand nog afgesproken. En eind vorig jaar bij ToT![]()
![]()
dit is wss wel uitzondering ja met politie aan de deur. maargoed die ervaring had ik dus.
Ik heb alleen normale FOK!meets, maar ik meet dan ook niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Het is altijd 'normaal' geweest. Beetje bier drinken en ouwehoeren. Frituren.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het kan ook normaal, als je met de juiste mensen afspreekt:')![]()
Ik eindig met de meeste meets de laatste tijd wel altijd aangeschoten zingend in een kelder ergensTrotste mama van Ambar
definieer juiste mensenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het kan ook normaal, als je met de juiste mensen afspreekt
hoop maar door mijn eerlijkheid enzo over alles en mezelf dat jullie me beetje vertrouwen.
Ik heb geen behoefte om de mensen van DTS beter te leren kennen of om te ontmoeten.Trotste mama van Ambar
ik wel beetje eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen behoefte om de mensen van DTS beter te leren kennen of om te ontmoeten.Do what you love, love what you do!![]()
Maar als je dat zegt, zonder context, gaan wij rare dingen denken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
dit is wss wel uitzondering ja met politie aan de deur. maargoed die ervaring had ik dus.
Het had ook Geluidsoverlast kunnen zijn.
Nu was het gewoon iemand die uiteindelijk weggelopen bleek, en vermist werd.
Ja, geen wonder dat er dan politie komt. Die heeft waarschijnlijk de vermissing in hun systeem staan, en zij gaan zoeken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik wil het het liefste vertellen gewoon helemaal. maar dat wil ik niet doen omdat die gozer gewoon nog wel rond loopt en mss nu mooi leven heeft. of weet ik veel.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar als je dat zegt, zonder context, gaan wij rare dingen denken.
Het had ook Geluidsoverlast kunnen zijn.
Nu was het gewoon iemand die uiteindelijk weggelopen bleek, en vermist werd.
Ja, geen wonder dat er dan politie komt. Die heeft waarschijnlijk de vermissing in hun systeem staan, en zij gaan zoeken.
Ik kan er maar 1 ding voer zeggen vermist uit ggz instelling enzo. en daarom was het gelijk een probleem toen hij zonder slaapplaats bij mij was. en we ff naar gemeente gingen bellen. uit zijn initiatief trouwens.
maar gingen alarm bellen af dus bij justitie en gemeente. en daarom kwam er politie bij mij
\
Uiteindelijk is dit trouwens goed gekomen he? voor zover ik weet iig. maargoed was wat met politie en politiewagen voor de deur//////. lol.vond dat nou niet zo leuk want ok verhuurders dachten ook. hij meegenomen dus. ik nog via via politie gebeld en in contact gekomen en toen was het ergens ggz. daar zijn spullen naar opgestuurd.
t was fucked up wel beetje dit.Do what you love, love what you do!![]()
Sommige mensen zijn daar heeeeel goed inquote:Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Liever vaag blijven en drama creëren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
sorry meer ga ik er niet over vertellen, maarja. t was allemaal niet echt helemaal dan leuk he?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Liever vaag blijven en drama creërenDo what you love, love what you do!![]()
#dramalamaquote:Op maandag 10 februari 2025 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar heeeeel goed in
Niet jij
Heb je gelezen wat ik zei...?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
maar gingen alarm bellen af dus bij justitie en gemeente. en daarom kwam er politie bij mij
Uiteindelijk is dit trouwens goed gekomen he? voor zover ik weet iig. maargoed was wat met politie en politiewagen voor de deur//////. lol.vond dat nou niet zo leuk want ok verhuurders dachten ook. hij meegenomen dus. ik nog via via politie gebeld en in contact gekomen en toen was het ergens ggz. daar zijn spullen naar opgestuurd.
t was fucked up wel beetje dit.Uiteindelijk goed gekomen, wánt een vermist persoon is terug gevonden.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Sally het volgende:
Ja, geen wonder dat er dan politie komt. Die heeft waarschijnlijk de vermissing in hun systeem staan, en zij gaan zoeken.
En tja, dat de verhuurder het niet leuk vindt, hopelijk heb je dat uit kunnen leggen.
Want jij wist niet dat die persoon vermist was.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
dramalama mamalama
nu liedje in mijn hoofd
Wil je er ook een baby shark bij?I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wil je er ook een baby shark bij?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt ik heb het kunnen verklaren. hoewel ok dat was ook weer onhandig enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik zei...?
[..]
Uiteindelijk goed gekomen, wánt een vermist persoon is terug gevonden.
En tja, dat de verhuurder het niet leuk vindt, hopelijk heb je dat uit kunnen leggen.
Want jij wist niet dat die persoon vermist was.
woon daar inmiddels trouwens niet meer hoor. maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dankquote:Op maandag 10 februari 2025 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wil je er ook een baby shark bij?![]()
![]()
![]()
Ik was zaterdagavond ook vermist. Ofja, kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Noouuuuuquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar zijn we te jong voor.
Ook al zijn we allemaal ouder dan Kree zelf.Ik scheel 7 jaar met 'm
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was zaterdagavond ook vermist. Ofja, kwijt.dikke party in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fogel is foetsie
mmmmm snap de grappen. maar vond ik toen niet zo eigenlijk. sorry.Do what you love, love what you do!![]()
Opheldering is zo gebeurd.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was moeilijk he om te vertellen? Dit had ook rechstreeks in 1 post gekund. Dan scheelt het weer dat mensen slechte dingen over je denken.Well, life can be a riot
mwhaaaa niet al te serieus genomen op zijn minst.quote:
dit was echt zwaar kut he voor mij?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was zaterdagavond ook vermist. Ofja, kwijt.en toen stond moeders de vrouw met deegroller in haar hand jou op te wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
mwhaaaa niet al te serieus genomen op zijn minst.
dit was echt zwaar kut he voor mij?
en eerlijk
mij nie bellen
je doet vaag en dan ben je beledigd
dat is wat ik zie
dan niet gaan huilenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor mij ook altijd positieve leuke ervaringen (met 1 iemand achteraf niet, maar dat kwam niet zo zeer door diegene maar iemand die achteraf opeens ging lopen stoken)quote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wazig hoor.
Mijn ervaringen met FoK meets waren altijd goed. Meerdere meets gehad met de mensen van Radio 49. Ook privé met iemand nog afgesproken. En eind vorig jaar bij ToTWell, life can be a riot
Neuh, die is niet zo moeilijk. Kreeg alleen de vraag of ik het leuk had gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en toen stond moeders de vrouw met deegroller in haar hand jou op te wachten?
Gevolgd door de vraag hoe dronken ik was? Mijn antwoord "behoorlijk, ik ga naar bed". Dat was alles.I'm surrounded by morons!
ik ben niet beledigd?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het over gaat
en eerlijk
mij nie bellen
dat is wat ik zie
dan niet gaan huilen
zeg alleen maar hoe het was. zonder al te veel details en dat doe ijk nog om iemand beetje te beschermen he.Do what you love, love what you do!![]()
Is dit een text van Spinvis ofzo?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het over gaat
en eerlijk
mij nie bellen
dat is wat ik zie
dan niet gaan huilenI'm surrounded by morons!
Kree in vervolg als iemand vraagt om een verhaal / opheldering. Gewoon geven.
Mensen gaan tegenwoordig héél snel uit van het negatieve en gaan rare dingen denken, dat is heel erg jammer. En is ook een reden dat mensen zeggen dat ze niet naar FOK! Meets gaan, omdat ze ook "bang" zijn dat daar gekken rondlopen. Maar dát is dan weer het tegenovergestelde.
Beetje zuipen, muziek luisteren, en na afloop heb je er misschien een leuke vriend/vriendin bij. Of ontstaat er langzamerhand wat (kijk maar naar Sinterklaas en Mascara) het is maar net hoe je je openstelt.Well, life can be a riot
Gewoon lekker dingen verzinnen in DMquote:Op maandag 10 februari 2025 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar heeeeel goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon lekker dingen verzinnen in DMi knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
als ik je tegen kom op meet vertel ik je hele verhaal.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:54 schreef Grotetijd het volgende:
Kree in vervolg als iemand vraagt om een verhaal / opheldering. Gewoon geven.
Mensen gaan tegenwoordig héél snel uit van het negatieve en gaan rare dingen denken, dat is heel erg jammer. En is ook een reden dat mensen zeggen dat ze niet naar FOK! Meets gaan, omdat ze ook "bang" zijn dat daar gekken rondlopen. Maar dát is dan weer het tegenovergestelde.
Beetje zuipen, muziek luisteren, en na afloop heb je er misschien een leuke vriend/vriendin bij. Of ontstaat er langzamerhand wat (kijk maar naar Sinterklaas en Mascara) het is maar net hoe je je openstelt.
Ik ben bij best veel meets geweest inmiddels en behalve hoofdpijn soms alleen maar goede ervaringen
Het was een serieuze vraagquote:
Maar jou plagen in de trant van meisjes plagen kusjes vragen... mhhh, dan plaag ik je wel hoor
happy endings als in goede ervaringenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ben bij best veel meets geweest inmiddels en behalve hoofdpijn soms alleen maar goede ervaringen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
eigen tekstquote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag
Maar jou plagen in de trant van meisjes plagen kusjes vragen... mhhh, dan plaag ik je wel hoor
zal ik weer een vlezig gekruid broodje halen waar je van gaat ruften?Uw ADH vitamine Worst
Ja doen. Vlezige broodjesquote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik weer een vlezig gekruid broodje halen waar je van gaat ruften?
Well, life can be a riot
Naar welke meets moet ik dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happy endings als in goede ervaringen![]()
* Fogel gaat naar een meet waar Kibi ook is om de happy end mee te makenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee gehad?
Ben er vandoor
dingen doen
Parenclub De Natte Foef in België is ook een aanrader.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meets van Trekclub 't Lamme HandjeWell, life can be a riot
scheelt wel dat ie een trekfogel isquote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meets van Trekclub 't Lamme HandjeUw ADH vitamine Worst
Jezusquote:Op maandag 10 februari 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
scheelt wel dat ie een trekfogel is
Well, life can be a riot
Om ff te poepen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Parenclub De Natte Foef in België is ook een aanrader.![]()
Ff 5 minuten en daarna barhangenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst de hele avond door ipv ff![]()
![]()
HeadbangenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik dacht dat het een hele marathon werdquote:Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff 5 minuten en daarna barhangenUw ADH vitamine Worst
Ja lekker manquote:Ff goed potje poepen
Well, life can be a riot
Helaas welquote:Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Grotetijd ben je een meme?? Wat geniaal zeg
Well, life can be a riot
Wat een optimisme op de Maandagmiddagquote:Op maandag 10 februari 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hele marathon werdWell, life can be a riot
Goed plan, straks maar weer eens een reis boeken.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij vliegt de wereld rond heI'm surrounded by morons!
Ben geen 16 meer he, kan nog maar 5x achter elkaarquote:Op maandag 10 februari 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hele marathon werd![]()
![]()
Of Place de Nous?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Parenclub De Natte Foef in België is ook een aanrader.
quote:
Well, life can be a riot
Als in "wie" ik ben?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke meme ben je? Of wil je dat niet kwijt.
Ik deed foodreviews op TikTokMeer wil ik er niet over kwijt. Was namelijk niet zo'n fijne ervaring helaas. Begon heel leuk, eindigde eh..... :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Okay, ik zit zelf niet op tiktok, dus ik zal je wel niet kennen. Wel een medeliefhebber van eten uiteraard
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De week goed beginnen tochquote:Op maandag 10 februari 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat een optimisme op de Maandagmiddagdat is nog steeds behoorlijk indrukwekkendquote:Op maandag 10 februari 2025 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben geen 16 meer he, kan nog maar 5x achter elkaarWel intercontinentaal hequote:Op maandag 10 februari 2025 14:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed plan, straks maar weer eens een reis boeken.Uw ADH vitamine Worst
Kan de week alleen maar minder wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De week goed beginnen toch
[..]
dat is nog steeds behoorlijk indrukwekkend
Well, life can be a riot
Ja, twijfel nog tussen Lima en Zanzibar.quote:I'm surrounded by morons!
Bastogne koek goden
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1417 / +109 / +79 / 4807 / 5086
2. Harrie / 442 / +33 / +19 / 1425 / 1595
3. KillemWieft / 411 / +59 / +26 / 271 / 405
4. Dr.Mikey / 313 / +117 / +20 / 335 / 452
5. sp3c / 312 / +2 / +4 / 213 / 296
6. mascara-klodder / 266 / +0 / +2 / 335 / 433
7. DJMO / 260 / +25 / +23 / 336 / 468
8. _UserName_ / 139 / +6 / +1 / 288 / 350
9. mario390 / 125 / +0 / +0 / 344 / 420
10. Pinnenmutske / 119 / +9 / +1 / 527 / 641
11. HappyCharly / 118 / +18 / +13 / 732 / 823
12. Lovely / 116 / +14 / +11 / 1054 / 1175
13. drakin / 115 / +0 / +8 / 572 / 651
14. greysbones / 115 / +0 / +9 / 1141 / 1203
15. Rob / 115 / +2 / +0 / 68 / 92
16. kree / 114 / +8 / +88 / 482 / 568
17. Sally / 110 / +33 / +28 / 117 / 158
18. sinterklaaskapoentje / 94 / +3 / +5 / 911 / 1027
19. maily / 85 / +9 / +2 / 1773 / 1885
20. AardappelSchotel / 83 / +12 / +10 / 813 / 882SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, twijfel nog tussen Lima en Zanzibar.Uw ADH vitamine Worst
Allebei natuul'kquote:Well, life can be a riot
Chili con Carnequote:Well, life can be a riot
zal straks als ik thuis ben na het werk even alle Mentions bekijken en waar nodig beantwoorden.
aanmelden voor de meeting kan nog steeds gewoon![]()
![]()
Als je wil voelen hoe het is om een bevoorrechte wit persoon te zijn dan zou ik Zanzibar doen.Trotste mama van Ambar
En natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wil voelen hoe het is om een bevoorrechte wit persoon te zijn dan zou ik Zanzibar doen.
FreddieMercury
(die is daar geboren)
Well, life can be a riot
Oh en ik moet mezelf even corrigeren: Lima is PeruTrotste mama van Ambar
Heeft Chili Peru overgenomen?quote:I'm surrounded by morons!
quote:quote:Op maandag 10 februari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik moet mezelf even corrigeren: Lima is PeruTrotste mama van Ambar
Je was me net voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik moet mezelf even corrigeren: Lima is PeruI'm surrounded by morons!
En alweerquote:
Snelle muizen hier.I'm surrounded by morons!
Muizen die met muizen spelen krijgen de het snel voor elkaarTrotste mama van Ambar
Paul gaat nog steeds door met z'n actquote:
Well, life can be a riot
en voor een niet witte?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wil voelen hoe het is om een bevoorrechte wit persoon te zijn dan zou ik Zanzibar doen.Uw ADH vitamine Worst
Moeilijk wel. Maar dan moet je gewoon naar een GL conferentie.quote:Trotste mama van Ambar
is dat een buitenlandse intercontinentale reis?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeilijk wel. Maar dan moet je gewoon naar een GL conferentie.Uw ADH vitamine Worst
Incontinentie reis? Ga je met een seniorenboot weg?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat een buitenlandse intercontinentale reis?Well, life can be a riot
Nee gewoon Nederland. Een saai zalencentrum achtig ietsquote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat een buitenlandse intercontinentale reis?Trotste mama van Ambar
nah geen zin inquote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gewoon Nederland. Een saai zalencentrum achtig ietsUw ADH vitamine Worst
Tja sorry andere woke gemeenschappen / bestemmingen ken ik nietquote:Trotste mama van Ambar
Maar @Fogel waarom Zanzibar? Dat is vet toeristisch en hoog Afrikaanse uitbuitingsgehalte.Trotste mama van Ambar
bij1quote:Op maandag 10 februari 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja sorry andere woke gemeenschappen / bestemmingen ken ik nietUw ADH vitamine Worst
geprivilegieerde witte vrouw welquote:Op maandag 10 februari 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja sorry andere woke gemeenschappen / bestemmingen ken ik nietUw ADH vitamine Worst
Zanzibar is wel een beetje de Bali variant.Trotste mama van Ambar
Pizzaquote:
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1417 / +109 / +79 / 4807 / 5086
2. Harrie / 442 / +33 / +19 / 1425 / 1595
3. KillemWieft / 411 / +59 / +26 / 271 / 405
4. Dr.Mikey / 313 / +117 / +20 / 335 / 452
5. sp3c / 312 / +2 / +4 / 213 / 296
6. mascara-klodder / 266 / +0 / +2 / 335 / 433
7. DJMO / 260 / +25 / +23 / 336 / 468
8. _UserName_ / 139 / +6 / +1 / 288 / 350
9. mario390 / 125 / +0 / +0 / 344 / 420
10. Pinnenmutske / 119 / +9 / +1 / 527 / 641
11. HappyCharly / 118 / +18 / +13 / 732 / 823
12. Lovely / 116 / +14 / +11 / 1054 / 1175
13. drakin / 115 / +0 / +8 / 572 / 651
14. greysbones / 115 / +0 / +9 / 1141 / 1203
15. Rob / 115 / +2 / +0 / 68 / 92
16. kree / 114 / +8 / +88 / 482 / 568
17. Sally / 110 / +33 / +28 / 117 / 158
18. sinterklaaskapoentje / 94 / +3 / +5 / 911 / 1027
19. maily / 85 / +9 / +2 / 1773 / 1885
20. AardappelSchotel / 83 / +12 / +10 / 813 / 882Slechts de 24e plek. Zo laag heb ik volgens mij niet vaak gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?![]()
Nee!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harryHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
Dat is dubbel genieten. Die salade kan je morgen nog een keer etenquote:
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is dubbel genieten. Die salade kan je morgen nog een keer eten
Well, life can be a riot
EXPOSED!!!!quote:Well, life can be a riot
Wie is Ron?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dehquote:
Ron Brandsteder
Well, life can be a riot
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit wist jij niet!?
Mini-Fokmeet met @:Mascara-Klodder erbij?!![]()
https://man-man-man.nl/quote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man man man man manUw ADH vitamine Worst
quote:quote:Op maandag 10 februari 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ron Brandsteder, is overleden.quote:O oke, ja ik las al op de terug weg dat hij was overledenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man man man man man
Maar verwacht toch geen godTT van hem hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha wtfquote:
Well, life can be a riot
Ronnie verdient dat gewoon, dat is alleen voor de echte legendes voorbehoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
O oke, ja ik las al op de terug weg dat hij was overleden
Maar verwacht toch geen godTT van hem hier![]()
Ik dacht al een nieuwe user, die moet wel bijzonder zijn met gelijk een god ttquote:Op maandag 10 februari 2025 15:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ronnie verdient dat gewoon, dat is alleen voor de echte legendes voorbehouden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sneuquote:
Heb altijd hartelijk om hem moeten lachen bij Laat Ze Maar Lachen en Andre van Duin![]()
Maar keek die honeymoonquiz nooit.Well, life can be a riot
sjah hier thuis toch wel. hmmmmm tijd gaat ook wel snel he als je dat zo terug zietquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja sneu
Heb altijd hartelijk om hem moeten lachen bij Laat Ze Maar Lachen en Andre van Duin![]()
Maar keek die honeymoonquiz nooit.
TV Opnamen met live publiek.
Het is Lima geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar @:fogel waarom Zanzibar? Dat is vet toeristisch en hoog Afrikaanse uitbuitingsgehalte.I'm surrounded by morons!
Tijd vliegt.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
sjah hier thuis toch wel. hmmmmm tijd gaat ook wel snel he als je dat zo terug ziet
TV Opnamen met live publiek.![]()
Toch zouden helaas dit soort programma's tegenwoordig niet meer werken, terwijl 't wel de leukste programma's zijn. Tegenwoordig moet alles snel en overdreven enthousiast. En als je boe of ba roept is de wereld te klein
Well, life can be a riot
Stanley?quote:Well, life can be a riot
klopt... Eensquote:Op maandag 10 februari 2025 15:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toch zouden helaas dit soort programma's tegenwoordig niet meer werken, terwijl 't wel de leukste programma's zijn. Tegenwoordig moet alles snel en overdreven enthousiast. En als je boe of ba roept is de wereld te klein
Meer KLM huisjes en geen Air France.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: