Graag gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
dramalama mamalama
nu liedje in mijn hoofd
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wil je er ook een baby shark bij?
klopt ik heb het kunnen verklaren. hoewel ok dat was ook weer onhandig enzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik zei...?
[..]
Uiteindelijk goed gekomen, wánt een vermist persoon is terug gevonden.
En tja, dat de verhuurder het niet leuk vindt, hopelijk heb je dat uit kunnen leggen.
Want jij wist niet dat die persoon vermist was.
Ja dankquote:Op maandag 10 februari 2025 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wil je er ook een baby shark bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Noouuuuuquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar zijn we te jong voor.
Ook al zijn we allemaal ouder dan Kree zelf.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was zaterdagavond ook vermist. Ofja, kwijt.dikke party in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fogel is foetsie
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Opheldering is zo gebeurd.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was moeilijk he om te vertellen? Dit had ook rechstreeks in 1 post gekund. Dan scheelt het weer dat mensen slechte dingen over je denken.
mwhaaaa niet al te serieus genomen op zijn minst.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was zaterdagavond ook vermist. Ofja, kwijt.en toen stond moeders de vrouw met deegroller in haar hand jou op te wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
mwhaaaa niet al te serieus genomen op zijn minst.
dit was echt zwaar kut he voor mij?
Voor mij ook altijd positieve leuke ervaringen (met 1 iemand achteraf niet, maar dat kwam niet zo zeer door diegene maar iemand die achteraf opeens ging lopen stoken)quote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wazig hoor.
Mijn ervaringen met FoK meets waren altijd goed. Meerdere meets gehad met de mensen van Radio 49. Ook privé met iemand nog afgesproken. En eind vorig jaar bij ToT
Neuh, die is niet zo moeilijk. Kreeg alleen de vraag of ik het leuk had gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en toen stond moeders de vrouw met deegroller in haar hand jou op te wachten?
ik ben niet beledigd?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het over gaat
en eerlijk
mij nie bellen
je doet vaag en dan ben je beledigd
dat is wat ik zie
dan niet gaan huilen
Is dit een text van Spinvis ofzo?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het over gaat
en eerlijk
mij nie bellen
je doet vaag en dan ben je beledigd
dat is wat ik zie
dan niet gaan huilen
quote:
Gewoon lekker dingen verzinnen in DMquote:Op maandag 10 februari 2025 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar heeeeel goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon lekker dingen verzinnen in DMi knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
als ik je tegen kom op meet vertel ik je hele verhaal.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:54 schreef Grotetijd het volgende:
Kree in vervolg als iemand vraagt om een verhaal / opheldering. Gewoon geven.
Mensen gaan tegenwoordig héél snel uit van het negatieve en gaan rare dingen denken, dat is heel erg jammer. En is ook een reden dat mensen zeggen dat ze niet naar FOK! Meets gaan, omdat ze ook "bang" zijn dat daar gekken rondlopen. Maar dát is dan weer het tegenovergestelde.
Beetje zuipen, muziek luisteren, en na afloop heb je er misschien een leuke vriend/vriendin bij. Of ontstaat er langzamerhand wat (kijk maar naar Sinterklaas en Mascara) het is maar net hoe je je openstelt.
Het was een serieuze vraagquote:
happy endings als in goede ervaringenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ben bij best veel meets geweest inmiddels en behalve hoofdpijn soms alleen maar goede ervaringen
eigen tekstquote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag
Maar jou plagen in de trant van meisjes plagen kusjes vragen... mhhh, dan plaag ik je wel hoor
Ja doen. Vlezige broodjesquote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik weer een vlezig gekruid broodje halen waar je van gaat ruften?
Naar welke meets moet ik dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happy endings als in goede ervaringen![]()
* Fogel gaat naar een meet waar Kibi ook is om de happy end mee te makenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee gehad?
Ben er vandoor
dingen doen
Parenclub De Natte Foef in België is ook een aanrader.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meets van Trekclub 't Lamme Handje
scheelt wel dat ie een trekfogel isquote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De meets van Trekclub 't Lamme Handje
Jezusquote:Op maandag 10 februari 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
scheelt wel dat ie een trekfogel is
Om ff te poepen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Parenclub De Natte Foef in België is ook een aanrader.
Ff 5 minuten en daarna barhangenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst de hele avond door ipv ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |