ik dacht dat het een hele marathon werdquote:Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff 5 minuten en daarna barhangen
Ja lekker manquote:
Helaas welquote:Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Grotetijd ben je een meme?? Wat geniaal zeg
Wat een optimisme op de Maandagmiddagquote:Op maandag 10 februari 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hele marathon werd
Goed plan, straks maar weer eens een reis boeken.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij vliegt de wereld rond he
Ben geen 16 meer he, kan nog maar 5x achter elkaarquote:Op maandag 10 februari 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hele marathon werd
Of Place de Nous?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Parenclub De Natte Foef in België is ook een aanrader.
quote:
Als in "wie" ik ben?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke meme ben je? Of wil je dat niet kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
De week goed beginnen tochquote:Op maandag 10 februari 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat een optimisme op de Maandagmiddag
dat is nog steeds behoorlijk indrukwekkendquote:Op maandag 10 februari 2025 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben geen 16 meer he, kan nog maar 5x achter elkaar
Wel intercontinentaal hequote:Op maandag 10 februari 2025 14:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed plan, straks maar weer eens een reis boeken.
Kan de week alleen maar minder wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De week goed beginnen toch
[..]
dat is nog steeds behoorlijk indrukwekkend
Ja, twijfel nog tussen Lima en Zanzibar.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, twijfel nog tussen Lima en Zanzibar.
Allebei natuul'kquote:
Chili con Carnequote:
En natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wil voelen hoe het is om een bevoorrechte wit persoon te zijn dan zou ik Zanzibar doen.
Heeft Chili Peru overgenomen?quote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik moet mezelf even corrigeren: Lima is Peru
Je was me net voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik moet mezelf even corrigeren: Lima is Peru
En alweerquote:
Paul gaat nog steeds door met z'n actquote:
en voor een niet witte?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wil voelen hoe het is om een bevoorrechte wit persoon te zijn dan zou ik Zanzibar doen.
Moeilijk wel. Maar dan moet je gewoon naar een GL conferentie.quote:
is dat een buitenlandse intercontinentale reis?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeilijk wel. Maar dan moet je gewoon naar een GL conferentie.
Incontinentie reis? Ga je met een seniorenboot weg?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat een buitenlandse intercontinentale reis?
Nee gewoon Nederland. Een saai zalencentrum achtig ietsquote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat een buitenlandse intercontinentale reis?
nah geen zin inquote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gewoon Nederland. Een saai zalencentrum achtig iets
Tja sorry andere woke gemeenschappen / bestemmingen ken ik nietquote:
bij1quote:Op maandag 10 februari 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja sorry andere woke gemeenschappen / bestemmingen ken ik niet
geprivilegieerde witte vrouw welquote:Op maandag 10 februari 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja sorry andere woke gemeenschappen / bestemmingen ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |