ik niet hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar zijn we te jong voor.
Ook al zijn we allemaal ouder dan Kree zelf.
Ze heeft dus aangifte gedaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef kree het volgende:
naja als het echt iemand boeit hoe dat ging doe maar DM. ik wil er niks meer verder over vertellen hier openbaar.
Kan je nagaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan ben jij nog niet eens mee
het was geen ze hequote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze heeft dus aangifte gedaan
Vitamine Cquote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met cokepakketjes@:Killemwieft
klopt het was dus ook niet voor niks........ maar dat wist ik niet toen ik afsprak? kreeg wel het gezeik erna natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Politie komt niet zomaar aan de deur. Dus als het allemaal niets was, kun je het best vertellen. Maar er is schijnbaar genoeg gebeurd dat je het niet verteld.
Dus je hebt wel wat uitgevroten. Top. Ik blijf ver van Tilburg die dag.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
klopt het was dus ook niet voor niks........ maar dat wist ik niet toen ik afsprak? kreeg wel het gezeik erna natuurlijk.
Zijn ze daar wel gewendquote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt man roepen ipv bolk
nee helemaal niet, althans ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus je hebt wel wat uitgevroten. Top. Ik blijf ver van Tilburg die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |