Wat doen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik was trouwens gisteren nog in Amersfoort
Ow.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja moet wel. Naar Rosendaal hetzelfde.
Oh die ken ik van je fooi van twee euro.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vanwege mijn food review van de Chili chicken van 4 jaar terugDus dat vinden ze lollig
Ehm, feestje.quote:
1x en was ook best gezellig, maar had er wel wat drama afloop van., uiteindelijk alles goed gekomen trouwens en ook netjes zijn spullen weer terug die hier maar lagen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh je had wel eens iemand gemeet? ik dacht dat je dat nog nooit had gedaan?
laat staan wat ik las R&P meet en volgde die toen, maar mss aantal van jullie te jong voor om te weten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef kree het volgende:
vandaar ietsje voorzichtiger met die Meets
ja van m'n werk toenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh die ken ik van je fooi van twee euro.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga alsnog mijn best doen om te komen
Daar zijn we te jong voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel dan gewoon wat er gebeurde kree.
Met zijn prikstokquote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf er bijna een euro op te zetten dat kree iemand heeft lastig gevallen
niks ernstig en wil het wel helemaal vertellen wat en hoe. maar vind dat niet zo ok tegenover die er toen mee te maken had om het hier neer te zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel dan gewoon wat er gebeurde kree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |