DUDE. Jij woont in Amersfoort? En dan wachten we he-le-maal tot een meet in Mei!?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amersfoort. En jij?
Is dat vlakbij?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DUDE. Jij woont in Amersfoort? En dan wachten we he-le-maal tot een meet in Mei!?
Dan via Utrecht...?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Amersfoort. En jij?
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zo zeer mee uit![]()
Uitgaan is voor mij nogal een dingetje omdat jeugd, dronken, en herkend wordenDus dat is niet lekker gezellig uitgaan. Maar resulteert tot nu toe elke keer in
kan je nog wel normaal naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
nouja laatste keer dat ik een fokker meet had had ik politie aan de deur en hoop gezeik van mijn verhuurders. LOLquote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik durfde nooit echt users te meeten. Tot LompeHork van de KLB SC zei, joh.. Gast, we moeten een keer meeten word vast vet gezellig. En dat is nu....6? Jaar geleden, en sindsdien is 't bij mij ook een stuk makkelijker geworden. Laatste x dat ik een FOK!ker meette was 2021, en het word nou ook wel weer tijd jaZitten leuke mensen tussen via tekst, dus dat vertaalt zich vast OOK in gezelligheid in het echie.
Ook bij jou.
Jij typt net als ik vaak lappen tekst waarbij mensen denken "wat moet HIJ nou weer" maar in het echt vallen we dan altijd mee.
Ik heb regelmatig de opmerking naar m'n kop gekregen "oh.. Ben jij nou die en die? Je valt ontzettend mee" mensen noemde me zelfs "chill"![]()
Ik via Utrecht - Den Boschquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan via Utrecht...?
Maar ik reis dan beter via Oss - Den Bosch... Rechtstreekse trein naar Roosendaal voor mij.
Kerel... Ik woon dan hemelsbreed op 20 minuten met de auto bij je vandaanquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zo zeer mee uit![]()
Uitgaan is voor mij nogal een dingetje omdat jeugd, dronken, en herkend wordenDus dat is niet lekker gezellig uitgaan. Maar resulteert tot nu toe elke keer in
Kan je wel chickies mee scoren toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Maakte je zoveel herrie??quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja laatste keer dat ik een fokker meet had had ik politie aan de deur en hoop gezeik van mijn verhuurders. LOL
Niks ten nadele van hem trouwens want we hadden alsnog gezellige avond, maar pakte ff niet zo handig uit. voor hem niet en voor mij niet trouwens ook want wel gezeik mee gehad.
Deed niks ten nadele van de avond en gezelligheid enzo trouwens. maargoed. die moest ik ff afhandelen zelf enzo wel.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kerel... Ik woon dan hemelsbreed op 20 minuten met de auto bij je vandaan
Hahaha zo erg is het nou ook weer niet. Het is vooral bij het uitgaan, dan is jeugd toch wat losser en zijn ze wat sneller geneigd mij aan te spreken. En heel af en toe nog random op straatquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je nog wel normaal naar buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je wel chickies mee scoren toch.
neeeeee en wil er niet teveel over ingaan uit privacy enzo. maar gezocht enzo. iig niet op de manier als misdadiger maar als vermist.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maakte je zoveel herrie??
Oh ja, toch nog via Den Bosch...?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik via Utrecht - Den Bosch
oh je had wel eens iemand gemeet? ik dacht dat je dat nog nooit had gedaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja laatste keer dat ik een fokker meet had had ik politie aan de deur en hoop gezeik van mijn verhuurders. LOL
Niks ten nadele van hem trouwens want we hadden alsnog gezellige avond, maar pakte ff niet zo handig uit. voor hem niet en voor mij niet trouwens ook want wel gezeik mee gehad.
Deed niks ten nadele van de avond en gezelligheid enzo trouwens. maargoed. die moest ik ff afhandelen zelf enzo wel.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha zo erg is het nou ook weer niet. Het is vooral bij het uitgaan, dan is jeugd toch wat losser en zijn ze wat sneller geneigd mij aan te spreken.Waarom noemen ze je chili chickenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Vanwege mijn food review van de Chili chicken van 4 jaar terugquote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom noemen ze je chili chicken
Ik was trouwens gisteren nog in Amersfoortquote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik via Utrecht - Den Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |