Nou LET'S GO!quote:
haha denk wel, ik vind het aardige tocht enzo hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou LET'S GO!
Gaan we vet gezellig slap ouwehoeren over muziek
#levensdoelenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan is je leven wel compleet hoor
nou hoor ik die let's go van die dumpert kermisstem in mijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou LET'S GO!
Gaan we vet gezellig slap ouwehoeren over muziek
Ja ga je gewoon naar huis voor 't avondeten. Prima toch? Ik ben ook niet van plan om mee uit te gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk wel, ik vind het aardige tocht enzo hoor.
maar wil wel beetje ook nog naar huis, dus in de middag dan?
HOKEEEHHHHHHHHHHH LET'S GOquote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou hoor ik die let's go van die dumpert kermisstem in mijn hoofd
Bekijk deze YouTube-video
quote:Fun fact:The person sitting next to the child isn't even his dad he's security in case the party gets too wild.
Ik ben gewoon een halve zool, hoef je me niet IRL voor te onmoetenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.
mss laat ik me verleiden wel enzo weer voor rest. LOL. zal de eerste keer niet zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ga je gewoon naar huis voor 't avondeten. Prima toch? Ik ben ook niet van plan om mee uit te gaan
verkeerd verbondenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harry
Ik durfde nooit echt users te meeten. Tot LompeHork van de KLB SC zei, joh.. Gast, we moeten een keer meeten word vast vet gezellig. En dat is nu....6? Jaar geleden, en sindsdien is 't bij mij ook een stuk makkelijker geworden. Laatste x dat ik een FOK!ker meette was 2021, en het word nou ook wel weer tijd jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.
Zwaffelen, of swaffelen?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlist
Het is @Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harry
Mss kunnen we stukje samen reizen?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor mij is Tilburg ook 2 uur. Wat maakt het uit. Kan mezelf wel vermaken in de trein hoor.
Nou ik hoef niet zo zeer mee uitquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
mss laat ik me verleiden wel enzo weer voor rest. LOL. zal de eerste keer niet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |