SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2025 12:49:43 ]![]()
Deventer MeetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had "1e klas paters!"I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het kutte is dat Katwijk stuk met de bus is geloof ik?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor de limburgers naar Katwijk is iets langer.
Of was dat naar kree's huis....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gewoon tot het eind van de middagquote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Sowieso, wat is nou 2 uur op een hele dag.
Je vertrekt 10 uur, bent er half 12 / 12 uur. Vervolgens eindig je de avond om 8 - 9 uur en ben je 11 uur thuis.![]()
![]()
Kan je er nog van makenquote:
Ja, maar zo ben ik niet.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
klopt. je komt tot leiden CS met trein. maar daarna bus enzo en dat sucks. zelfde dus voor mij naar anders. half uur ben je kwijt, hoewel 20 min nu van leiden cs naar Katwijk strand. het is iets beter geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Het kutte is dat Katwijk stuk met de bus is geloof ik?
Of was dat naar kree's huis....Do what you love, love what you do!![]()
Ja naja. Ik heb met iemand in Groningen gedate, was ook 2 uur heen, 2 uur terug. Katwijk was ook bijna 1 uur heen en 1 uur terug. Toegegeven, Groningen en Katwijk dat was Vrijdag heen, Maandag terug. Maar toch. Afstand blijft 't zelfde. En uiteindelijk is't wel leuk als je dat voor iemand, of in dit geval van de meet meerdere mensen die vast ook allemaal benieuwd naar jou zijn over hebt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef kree het volgende:
2 uur ov enkele reis voor mij...... laat staan terug.
Wat is nou 4 uur op een he-le dag met (waarschijnlijk) stuk voor stuk gezellige mensen Kree? Laat ik 't zo zeggen, heb nog nooit met FOK!kers gemeet die onaardig waren, raar deden. Een uitzondering daargelaten, maar dat was achteraf, en niet tijdens de meet zelf, en dat was ook omdat er iemand anders in 't spel was.
Maar mensen zijn al-tijd vriendelijk geweest en chill. En heb er een tijd een leuke vriendschap aan overgehouden met mensen irl.
Mensen zijn in het echt toch vaak óf een totale weerspiegeling van hun FOK! persona. Of het totale tegenovergestelde.
Heb weleens gehad dat ik iemand achter 't beeldscherm wel kon schieten. En toen hebben we uiteindelijk gemeet en was het echt ont-zet-tend gezellig!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heb nog nooit van een klooster RIS gehoord, maar een dikke quad daarintegen is ook niet onaardig.quote:I'm surrounded by morons!
die patertjes die harrie klapt komen ook niet bepaald uit een kloosterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb nog nooit van een klooster RIS gehoord, maar een dikke quad daarintegen is ook niet onaardig.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat klopt, die komen vaak bij de hertog vandaanquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die patertjes die harrie klapt komen ook niet bepaald uit een klooster
I'm surrounded by morons!
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlistquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik klap liever nonnen-cheeksI'm surrounded by morons!
Uit het kloosterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dit motiveert me wel moet ik zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja naja. Ik heb met iemand in Groningen gedate, was ook 2 uur heen, 2 uur terug. Katwijk was ook bijna 1 uur heen en 1 uur terug. Toegegeven, Groningen en Katwijk dat was Vrijdag heen, Maandag terug. Maar toch. Afstand blijft 't zelfde. En uiteindelijk is't wel leuk als je dat voor iemand, of in dit geval van de meet meerdere mensen die vast ook allemaal benieuwd naar jou zijn over hebt.
Wat is nou 4 uur op een he-le dag met (waarschijnlijk) stuk voor stuk gezellige mensen Kree? Laat ik 't zo zeggen, heb nog nooit met FOK!kers gemeet die onaardig waren, raar deden. Een uitzondering daargelaten, maar dat was achteraf, en niet tijdens de meet zelf, en dat was ook omdat er iemand anders in 't spel was.
Maar mensen zijn al-tijd vriendelijk geweest en chill. En heb er een tijd een leuke vriendschap aan overgehouden met mensen irl.
Mensen zijn in het echt toch vaak óf een totale weerspiegeling van hun FOK! persona. Of het totale tegenovergestelde.
Heb weleens gehad dat ik iemand achter 't beeldscherm wel kon schieten. En toen hebben we uiteindelijk gemeet en was het echt ont-zet-tend gezellig!
Do what you love, love what you do!![]()
Dan is je leven wel compleet hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlist![]()
Nou LET'S GO!quote:
Gaan we vet gezellig slap ouwehoeren over muziek
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Voor mij is Tilburg ook 2 uur. Wat maakt het uit. Kan mezelf wel vermaken in de trein hoor.:')![]()
haha denk wel, ik vind het aardige tocht enzo hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou LET'S GO!
maar wil wel beetje ook nog naar huis, dus in de middag dan?Do what you love, love what you do!![]()
#levensdoelenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan is je leven wel compleet hoorI'm surrounded by morons!
nou hoor ik die let's go van die dumpert kermisstem in mijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou LET'S GO!
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Ja ga je gewoon naar huis voor 't avondeten. Prima toch? Ik ben ook niet van plan om mee uit te gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha denk wel, ik vind het aardige tocht enzo hoor.
maar wil wel beetje ook nog naar huis, dus in de middag dan?
Well, life can be a riot
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.Do what you love, love what you do!![]()
HOKEEEHHHHHHHHHHH LET'S GOquote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou hoor ik die let's go van die dumpert kermisstem in mijn hoofd
Bekijk deze YouTube-video
Well, life can be a riot
die comments
quote:Fun fact:The person sitting next to the child isn't even his dad he's security in case the party gets too wild.Uw ADH vitamine Worst
#live
#laugh
#zwaffeleennonIk ben gewoon een halve zool, hoef je me niet IRL voor te onmoetenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.
mss laat ik me verleiden wel enzo weer voor rest. LOL. zal de eerste keer niet zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ga je gewoon naar huis voor 't avondeten. Prima toch? Ik ben ook niet van plan om mee uit te gaanDo what you love, love what you do!![]()
Maaruh, vergadertijd
verkeerd verbondenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harryUw ADH vitamine Worst
Ik durfde nooit echt users te meeten. Tot LompeHork van de KLB SC zei, joh.. Gast, we moeten een keer meeten word vast vet gezellig. En dat is nu....6? Jaar geleden, en sindsdien is 't bij mij ook een stuk makkelijker geworden. Laatste x dat ik een FOK!ker meette was 2021, en het word nou ook wel weer tijd jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef kree het volgende:
tis weetje waarom beetje want praat al jaren hier tegen tekst enzo. en ben eigenlijk dan benieuwd wie er allemaal eigenlijk echt zijn achter die usernames.Zitten leuke mensen tussen via tekst, dus dat vertaalt zich vast OOK in gezelligheid in het echie.
Ook bij jou.
Jij typt net als ik vaak lappen tekst waarbij mensen denken "wat moet HIJ nou weer" maar in het echt vallen we dan altijd mee.
Ik heb regelmatig de opmerking naar m'n kop gekregen "oh.. Ben jij nou die en die? Je valt ontzettend mee" mensen noemde me zelfs "chill"![]()
Well, life can be a riot
Zwaffelen, of swaffelen?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel zet een non zwaffelen op zijn bucketlist
Oh - mag allebei, zegt wiki![]()
Het is @Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die meet is toch zeker wel gewoon 's avonds? @:harry![]()
Mss kunnen we stukje samen reizen?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor mij is Tilburg ook 2 uur. Wat maakt het uit. Kan mezelf wel vermaken in de trein hoor.
Nou ik hoef niet zo zeer mee uitquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
mss laat ik me verleiden wel enzo weer voor rest. LOL. zal de eerste keer niet zijn.![]()
Uitgaan is voor mij nogal een dingetje omdat jeugd, dronken, en herkend wordenDus dat is niet lekker gezellig uitgaan. Maar resulteert tot nu toe elke keer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: