Ze heeft dus aangifte gedaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef kree het volgende:
naja als het echt iemand boeit hoe dat ging doe maar DM. ik wil er niks meer verder over vertellen hier openbaar.
Kan je nagaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan ben jij nog niet eens mee
het was geen ze hequote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze heeft dus aangifte gedaan
Vitamine Cquote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met cokepakketjes@:Killemwieft
klopt het was dus ook niet voor niks........ maar dat wist ik niet toen ik afsprak? kreeg wel het gezeik erna natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Politie komt niet zomaar aan de deur. Dus als het allemaal niets was, kun je het best vertellen. Maar er is schijnbaar genoeg gebeurd dat je het niet verteld.
Dus je hebt wel wat uitgevroten. Top. Ik blijf ver van Tilburg die dag.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
klopt het was dus ook niet voor niks........ maar dat wist ik niet toen ik afsprak? kreeg wel het gezeik erna natuurlijk.
Zijn ze daar wel gewendquote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt man roepen ipv bolk
nee helemaal niet, althans ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus je hebt wel wat uitgevroten. Top. Ik blijf ver van Tilburg die dag.
Dat was moeilijk he om te vertellen? Dit had ook rechstreeks in 1 post gekund. Dan scheelt het weer dat mensen slechte dingen over je denken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, althans ik niet.
reden waarom ik niet zo vertel is puur omdat ik die gozer wel mog enzo.
Ok hij kwam op bezoek enzo gezellig naar de kroeg etc. naja toen kwam er heel verhaal slaap wel op strand zonder slaapzak en was -5 toen.
``ok ik zeg kom maar mee dan slaap je bij mij. daarna pas kwamen er dingen aan het licht. van weg ergens uit en vermist. weet ik veel. we gingen het regelen. gemeente gebeld etc. nou iedereen ging helpen. half uur later politie aan de deur.
`en vertel nu al te veel en wil zeggen ik mocht die gozer echt wel. en uit geweest enzo? wist ik veel dat er zo'n verhaal achter zat?
ok ik ondervraagd hij meegenomen door politie, laptop nog bij mij?
later met veel moeite contact gekregen via ggz enzo. en nagestuurd zijn spullen.
Nog wat contact paar keer, maar niet heel veel meer van gehoord.
tot zo ver mijn ervaring met fok Meets. was dus wel leuk en gezellig en niks ten nadele van hem ben denk doet t nu goed. maar ok he.
en jullie?
Wazig hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet, althans ik niet.
reden waarom ik niet zo vertel is puur omdat ik die gozer wel mog enzo.
Ok hij kwam op bezoek enzo gezellig naar de kroeg etc. naja toen kwam er heel verhaal slaap wel op strand zonder slaapzak en was -5 toen.
``ok ik zeg kom maar mee dan slaap je bij mij. daarna pas kwamen er dingen aan het licht. van weg ergens uit en vermist. weet ik veel. we gingen het regelen. gemeente gebeld etc. nou iedereen ging helpen. half uur later politie aan de deur.
`en vertel nu al te veel en wil zeggen ik mocht die gozer echt wel. en uit geweest enzo? wist ik veel dat er zo'n verhaal achter zat?
ok ik ondervraagd hij meegenomen door politie, laptop nog bij mij?
later met veel moeite contact gekregen via ggz enzo. en nagestuurd zijn spullen.
Nog wat contact paar keer, maar niet heel veel meer van gehoord.
tot zo ver mijn ervaring met fok Meets. was dus wel leuk en gezellig en niks ten nadele van hem ben denk doet t nu goed. maar ok he.
en jullie?
Het kan ook normaal, als je met de juiste mensen afspreektquote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wazig hoor.
Mijn ervaringen met FoK meets waren altijd goed. Meerdere meets gehad met de mensen van Radio 49. Ook privé met iemand nog afgesproken. En eind vorig jaar bij ToT
Het is altijd 'normaal' geweest. Beetje bier drinken en ouwehoeren. Frituren.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het kan ook normaal, als je met de juiste mensen afspreekt
definieer juiste mensenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het kan ook normaal, als je met de juiste mensen afspreekt
ik wel beetje eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen behoefte om de mensen van DTS beter te leren kennen of om te ontmoeten.
Maar als je dat zegt, zonder context, gaan wij rare dingen denken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef kree het volgende:
dit is wss wel uitzondering ja met politie aan de deur. maargoed die ervaring had ik dus.
ik wil het het liefste vertellen gewoon helemaal. maar dat wil ik niet doen omdat die gozer gewoon nog wel rond loopt en mss nu mooi leven heeft. of weet ik veel.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar als je dat zegt, zonder context, gaan wij rare dingen denken.
Het had ook Geluidsoverlast kunnen zijn.
Nu was het gewoon iemand die uiteindelijk weggelopen bleek, en vermist werd.
Ja, geen wonder dat er dan politie komt. Die heeft waarschijnlijk de vermissing in hun systeem staan, en zij gaan zoeken.
Sommige mensen zijn daar heeeeel goed inquote:Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Liever vaag blijven en drama creëren
sorry meer ga ik er niet over vertellen, maarja. t was allemaal niet echt helemaal dan leuk he?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Liever vaag blijven en drama creëren
#dramalamaquote:Op maandag 10 februari 2025 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar heeeeel goed in
Heb je gelezen wat ik zei...?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
maar gingen alarm bellen af dus bij justitie en gemeente. en daarom kwam er politie bij mij
Uiteindelijk is dit trouwens goed gekomen he? voor zover ik weet iig. maargoed was wat met politie en politiewagen voor de deur//////. lol.vond dat nou niet zo leuk want ok verhuurders dachten ook. hij meegenomen dus. ik nog via via politie gebeld en in contact gekomen en toen was het ergens ggz. daar zijn spullen naar opgestuurd.
t was fucked up wel beetje dit.
Uiteindelijk goed gekomen, wánt een vermist persoon is terug gevonden.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Sally het volgende:
Ja, geen wonder dat er dan politie komt. Die heeft waarschijnlijk de vermissing in hun systeem staan, en zij gaan zoeken.
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
dramalama mamalama
nu liedje in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |