quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ron Brandsteder, is overleden.
quote:
O oke, ja ik las al op de terug weg dat hij was overledenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man man man man man
Hahaha wtfquote:
Ronnie verdient dat gewoon, dat is alleen voor de echte legendes voorbehoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
O oke, ja ik las al op de terug weg dat hij was overleden
Maar verwacht toch geen godTT van hem hier
Ik dacht al een nieuwe user, die moet wel bijzonder zijn met gelijk een god ttquote:Op maandag 10 februari 2025 15:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ronnie verdient dat gewoon, dat is alleen voor de echte legendes voorbehouden
Ja sneuquote:
sjah hier thuis toch wel. hmmmmm tijd gaat ook wel snel he als je dat zo terug zietquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja sneu
Heb altijd hartelijk om hem moeten lachen bij Laat Ze Maar Lachen en Andre van Duin![]()
Maar keek die honeymoonquiz nooit.
Het is Lima geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar @:fogel waarom Zanzibar? Dat is vet toeristisch en hoog Afrikaanse uitbuitingsgehalte.
Tijd vliegt.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
sjah hier thuis toch wel. hmmmmm tijd gaat ook wel snel he als je dat zo terug ziet
TV Opnamen met live publiek.![]()
Stanley?quote:
klopt... Eensquote:Op maandag 10 februari 2025 15:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toch zouden helaas dit soort programma's tegenwoordig niet meer werken, terwijl 't wel de leukste programma's zijn. Tegenwoordig moet alles snel en overdreven enthousiast. En als je boe of ba roept is de wereld te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |