SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stom slot.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sja @kree Helaas veranderen er heeeel veel dingenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
JAquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?![]()
![]()
ja jammer soms wel eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef Grotetijd het volgende:
Sja @:kree Helaas veranderen er heeeel veel dingenmaar idd
Do what you love, love what you do!![]()
piswoestquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Well, life can be a riot
Soms is het ook wel beter dat bepaalde dingen veranderenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja jammer soms wel eigenlijkmaar idd
Well, life can be a riot
Altijdquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nooit, altijd vrolijkquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
jawel hoewel wmb mss gaat het wel te snel. LOL mark my words. we lopen ons zelf keertje voorbij als mensheid.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms is het ook wel beter dat bepaalde dingen veranderenDo what you love, love what you do!![]()
ik ben gewoon vrolijk vandaagquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ben ook niet boos ofzo eigenlijk? jij wel?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Do what you love, love what you do!![]()
Alfred jodokus worstquote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben gewoon vrolijk vandaag![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel hoewel wmb mss gaat het wel te snel. LOL mark my words. we lopen ons zelf keertje voorbij als mensheid.
Al merk je wel al bij jeugd dat 't de verkeerde kant op lijkt te gaan. Die lijken wel elk jaar dommer te worden en minder respect te hebben voor hun medemens
Well, life can be a riot
Turkse pizza op net. jam jamquote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kan wel een paard opvreten.
Ziedend is gewoon de standaard instelling.Trotste mama van Ambar
Toch niet die van @sinterklaaskapoentje?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kan wel een paard opvreten.![]()
klopt wel ja. hahaha maar wil ook niet te negatief doen. maar is wel waar.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Al merk je wel al bij jeugd dat 't de verkeerde kant op lijkt te gaan. Die lijken wel elk jaar dommer te worden en minder respect te hebben voor hun medemens
Dom idd gewoonDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kan wel een paard opvreten.
Uw ADH vitamine Worst
Te negatief is ook niet goe. Maar 't zijn vooral observatiesquote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
klopt wel ja. hahaha maar wil ook niet te negatief doen. maar is wel waar.
Dom idd gewoon
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Oh griep is wat minder, beterschap.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ziek thuis door de griep, hier knap je lekker van op meestal
Maar bad is dan wel heerlijk![]()
![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
haha jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Te negatief is ook niet goe. Maar 't zijn vooral observaties
"moest even tussendoortje. je weet wel kleine korte biggetje "
hahaha zo mooi als dit weer op tv zou komen enzo. maar kan vast niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Opa vati?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef mario390 het volgende:
messe vor opa,vati,oma hoor
je bent selfs en zo en stanley![]()
Je gaat in 't vaticaan vaatdoeken halen ? Hoezo begin je dan over Messen, Messi?Well, life can be a riot
Heel ergquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?
How can I make this topic about me?![]()
Nog 120 uurquote:Well, life can be a riot
in kerk gaa ik hoor trottel duquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Opa vati?
Je gaat in 't vaticaan vaatdoeken halen ? Hoezo begin je dan over Messen, Messi?![]()
Trottel?quote:Well, life can be a riot
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat je met messe een beurs bedoeldeMusicmesse
Well, life can be a riot
een mis in de kerk heet ook Messe, weten we dat ook weerUw ADH vitamine Worst
Vond ik dit jaar niet zo bijzonderquote:![]()
Nieuwe Korg Kronos update, heeeeeel vetMaar alsnog 3000 euro en 50 seconden boot tijd.
Roland V-Stage was een halfbakken Nord cloneVerder heel veel gitaar gerelateerde dingen. Maar ben tevreden met de gitaar die ik heb
Misschien ooit weer een Red Special.
Well, life can be a riot
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ik dit jaar niet zo bijzonder![]()
Nieuwe Korg Kronos update, heeeeeel vetMaar alsnog 3000 euro en 50 seconden boot tijd.
Roland V-Stage was een halfbakken Nord cloneVerder heel veel gitaar gerelateerde dingen. Maar ben tevreden met de gitaar die ik heb
Misschien ooit weer een Red Special.
denk over het algemeen kom ik weg nog met wat ik heb.
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goedquote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.
denk over het algemeen kom ik weg nog met wat ik heb.
Ik kom bij optredens en jamsessies aan met een Casio keyboard van 300 euro, en mensen vinden het bijzonder hoe overtuigend de geluiden daar in zijn. Technologie heeft echt stappen gemaakt, en vind 't soms onzin om zoveel geld te betalen voor dure spullen, zeker als je een amateur bent of semi-pro die die apparatuur toch niet terug verdienen
Well, life can be a riot
klopt hoor uiteindelijk maakt het mss niet eens zoveel uit wat voor piano enzo met zoveel MBquote:Op maandag 10 februari 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goed
Ik kom bij optredens en jamsessies aan met een Casio keyboard van 300 euro, en mensen vinden het bijzonder hoe overtuigend de geluiden daar in zijn. Technologie heeft echt stappen gemaakt, en vind 't soms onzin om zoveel geld te betalen voor dure spullen, zeker als je een amateur bent of semi-pro die die apparatuur toch niet terug verdienen
maar idd die Nord doet het altijd goed wel in mix, en wil beetje wat ik makkelijk kan aanpassen eigenlijk ipv presets. werkt die s90es van mij nog prima hoor voor het grootste deel.
trouwens die Smoor kan nog een drol wss verkopen.
Heb hem wel eens ontmoet btw. met jan van veen in Noordwijk. musicallin winkelDo what you love, love what you do!![]()
Morgen shoppen Duitsland![]()
Op de terugweg hopelijk langs de AH in Rijkevorsel frisdrank inslaan.
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:39 schreef KillemWieft het volgende:
Karper uit de Rotte gehaald voor straks.![]()
![]()
Smoorenburg is echt een gruwelijk goede demonstrateur ja. Heeft ook muziek voor Bassie en Adriaan gearrangeerd he?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor uiteindelijk maakt het mss niet eens zoveel uit wat voor piano enzo met zoveel MB
maar idd die Nord doet het altijd goed wel in mix, en wil beetje wat ik makkelijk kan aanpassen eigenlijk ipv presets. werkt die s90es van mij nog prima hoor voor het grootste deel.
trouwens die Smoor kan nog een drol wss verkopen.
Heb hem wel eens ontmoet btw. met jan van veen in Noordwijk. musicallin winkel
S90 is ook een prima piano nog. Sowieso is die Yamaha sound van de jaren 90 en begin 2000 erg goed. S90es, P-85. Motif. Tyros. Klinken wel "wat" outdated, maar hebben een bepaalde charme. En je zal nooit mensen horen zeggen "wat een slechte sound"Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo, dat scheelt wel belachelijk veelquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt:')![]()
neem ff slofje vannelle voor me meequote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt
Haal je dan op ff m’n opa z’n fiets op bij onze oosterburen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen frisdrank kopen is nog goedkoper
I'm surrounded by morons!
klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Smoorenburg is echt een gruwelijk goede demonstrateur ja. Heeft ook muziek voor Bassie en Adriaan gearrangeerd he?
S90 is ook een prima piano nog. Sowieso is die Yamaha sound van de jaren 90 en begin 2000 erg goed. S90es, P-85. Motif. Tyros. Klinken wel "wat" outdated, maar hebben een bepaalde charme. En je zal nooit mensen horen zeggen "wat een slechte sound"Do what you love, love what you do!![]()
Ben je B2?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je B2?gehehe nostalgie alweer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. ik was fan vroeger
Tevens dat.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef kree het volgende:
drommels drommels drommels
Bekijk deze YouTube-videoI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
whehe. blijft geniaalquote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef kree het volgende:
drommels drommels drommels
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
kan, euh hoe heet het met die puppy's enzo waar mijn neefjes en nichtje zo fan van zijn.
Hoe heet het nou. kan daar nog puntje aan zuigen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Paw Patrol?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:51 schreef kree het volgende:
kan, euh hoe heet het met die puppy's enzo waar mijn neefjes en nichtje zo fan van zijn.
Hoe heet het nou. kan daar nog puntje aan zuigen.:')![]()
idd ja. het is dat het kinderen zijn van mijn broertje en zijn vrouw. ik zou ze verplicht laten kijken naar dommel en vrouwtje theelepel en de gummie beertjes.quote:
ah neequote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ide ja. het is dat het kinderen zijn van mijn broertje en zijn vrouw. ik zou ze verplicht laten kijken naar dommel en vrouwtje theelepel en de gummie beertjes.
How can I make this topic about me?![]()
bassie en adriaantje
Heb 10 jaar terug nog dvds gekocht, zodat mijn dochter ermee werd opgevoed :$Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet de plaaggeest hoor, maar de reis door europa. Wilde der geen trauma geven.Bastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
En vindt ze het leuk? Is het niet uit de tijd?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
bassie en adriaantje
Heb 10 jaar terug nog dvds gekocht, zodat mijn dochter ermee werd opgevoed :$:')![]()
Ze vond het toen wel leuk dacht ik. Maar later zei ze dat ze het toch niet zo leuk vond aii aii aiiiiquote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En vindt ze het leuk? Is het niet uit de tijd?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ff zo uit mijn idee he want heb geen kinderen. Maar ze worden helemaal neurotisch joh van al die AI en te snel./
Ik denk helemaal niet verkeerd die oude tekenfilms. en daarna pippie langkous etc.Do what you love, love what you do!![]()
bovendien willen ze pawn patroon kadootjes dan ook. en wordt je al helemaal grof mee opgelicht voor paar prullen.
maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huismerk AH: 36 flessen cola, 6 flessen sinas en 2x 0,5 liter 6-pack lemon-lime.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Welke frisdrank koop je dan Klodder? Wel echt goedkoop idd
Kost hier de ¤54, in België ¤29
Maar in België betaal je geen statiegeld en dat zit wel op die flessen dus levert me nog een korting op van ¤12,30![]()
![]()
Man3 de jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 10 februari 2025 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze vond het toen wel leuk dacht ik. Maar later zei ze dat ze het toch niet zo leuk vond aii aii aiiii![]()
In arnhem aan een dijk stond de bassie en adriaan caravan. Iig een jaar geleden heeft ie daar iig enkele maanden gestaan, want ik kwam er weleens langs met de fietsEven streetview checken of ik t kan controleren, brb.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 februari 2025 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Huismerk AH: 36 flessen cola, 6 flessen sinas en 2x 0,5 liter 6-pack lemon-lime.
Kost hier de ¤54, in België ¤29
Maar in België betaal je geen statiegeld en dat zit wel op die flessen dus levert me nog een korting op van ¤12,30Huismerk AH cola prima cola, dus het is een slimme move van je.
Frisdrank = leven?quote:
Mhh, dan ben ik dood
cola = lifequote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisdrank = leven?
Mhh, dan ben ik dood![]()
Yup. Is misschien 20 minuten extra reistijd als je vanuit Duitsland komt dus de moeite waard.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker de moeite waardHuismerk AH cola prima cola, dus het is een slimme move van je.
Anders haal ik huismerk Aldi net over de grens maar die hebben hun eigen flessen cola dus geen statiegeld terug hier. Alsnog de helft goedkoper dan in NL.![]()
Dat zei ik nietquote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Frisdrank = leven?
Mhh, dan ben ik dood
Maargoed ik drink frisdrank dus mooie deal als we er toch geen moeite voor hoeven te doen.![]()
Iedere euro is er eenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Maargoed ik drink frisdrank dus mooie deal als we er toch geen moeite voor hoeven te doen.
Ga halen dan?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Eentje verkopenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg maar heb ik er 3. hahaha:')![]()
Mijn google maps check op de bassie en adriaan caravan is niet geslaagd omdat de streetview niet meer is bijgewerkt sinds 2022.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even girlmath erop loslaten, dubbel zoveel frisdrank kopen om zo dubbel zo snel die schoenen te kunnen kopenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup. Kan ik mezelf over een paar maanden weer op nieuwe Converse trakteren
Breakfast club.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk programma is dat?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:26 schreef kree het volgende:
"moest even tussendoortje. je weet wel kleine korte biggetje "
hahaha zo mooi als dit weer op tv zou komen enzo. maar kan vast niet meer.
"Moest even tussendoortje. Je weet wel kleine korte biggetje" ?![]()
Met beugelbekkiequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Deze man weetquote:Op maandag 10 februari 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Zo een colaatje tussendoor is wel echt kwaliteit![]()
Het bederft verder ook niet dus vandaar zoveel.
In DL haal ik genoeg voor het komende half jaar ongeveer. Bespaar bij de drogist daar ¤82![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond hem echt heel leuk iddquote:
Was eigenlijk meer voor meisjes bedoelt geloof ik:')![]()
Ja sharon spits ingesproken/gezongen door Angela Schijf.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is een keuze.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:58 schreef kree het volgende:
bovendien willen ze pawn patroon kadootjes dan ook. en wordt je al helemaal grof mee opgelicht voor paar prullen.
maarja he.![]()
Was zeker heel leuk! volgens mij staat er nog veel op YTquote:Op maandag 10 februari 2025 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel leuk idd
Was eigenlijk meer voor meisjes bedoelt geloof ik![]()
Ja dat las ik toevallig laatst ergensquote:Op maandag 10 februari 2025 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sharon spits ingesproken/gezongen door Angela Schijf.had t ff opgezocht ook, heel apart dan om het te horen haha
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik neem het wel zoals het komtquote:
Ik kan me zo toch niet vertonen
Al dat ijzer in mijn mond:')![]()
Kijk nou!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem het wel zoals het komt
Al dat ijzer in mijn mond![]()
hahaha herkenbaar iddquote:Op maandag 10 februari 2025 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem het wel zoals het komt
Al dat ijzer in mijn mond
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben een beugelbekkiequote:
Vriendjes!
Hou daar je mond maar over
Disco!
De hele wereld is geeheheeek
:')![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben een beugelbekkie
Vriendjes!
Disco!
De hele wereld is geeheheeekDo what you love, love what you do!![]()
Beugelbekkie!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben een beugelbekkie
Vriendjes!
Disco!
De hele wereld is geeheheeek![]()
al die smileys hier, vertel eens een serieus verhaal!!!!11![]()
Uw ADH vitamine Worst
BOLKquote:Op maandag 10 februari 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
al die smileys hier, vertel eens een serieus verhaal!!!!11![]()
![]()
Zit hier tussen 4 wasrekken te werken. Sparen voor een dakkapel is wel een goed idee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
beter dan dat je als wasrek werktquote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier tussen 4 wasrekken te werken. Sparen voor een dakkapel is wel een goed idee.Uw ADH vitamine Worst
Eerder als vogelverschrikker danquote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan dat je als wasrek werktBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zolang je nog bastognekoeken kunt eten zal het wel loslopen met dat sparen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier tussen 4 wasrekken te werken. Sparen voor een dakkapel is wel een goed idee.![]()
![]()
Haha ja bastognekoeken gaan wel voor een dakkapelquote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zolang je nog bastognekoeken kunt eten zal het wel loslopen met dat sparen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja bastognekoeken gaan wel voor een dakkapel![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja bastognekoeken gaan wel voor een dakkapel![]()
![]()
Misschien ook maar dezelfde route rijden als klodder om zo 1000 pakken bastognekoeken te kopen en heel veel geld te besparen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan eet ik binnen een week een gat in mijn dakquote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon een dakkapel maken van bastognekoeken
Voor mij echt lang geleden dat ik een hema worst op heb. Gelijk oversteken?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
heel lang geleden dat ik bastognekoeken had gegetenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik gebruik ze wel eens voor de bodem van een cheesecakeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat is zo lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:
Ik gebruik ze wel eens voor de bodem van een cheesecake![]()
![]()
nee eet nauwelijks zoetigheid meerquote:Op maandag 10 februari 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor mij echt lang geleden dat ik een hema worst op heb. Gelijk oversteken?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien ook maar dezelfde route rijden als klodder om zo 1000 pakken bastognekoeken te kopen en heel veel geld te besparen.![]()
Die zijn wrs duurder in België![]()
![]()
Ik als maagvullingquote:Op maandag 10 februari 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:
Ik gebruik ze wel eens voor de bodem van een cheesecakeTrotste mama van Ambar
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren![]()
![]()
Koekiequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren![]()
![]()
![]()
kree zoekt nog een reismaatjequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Gezonde hemaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]gaat heel goed met worst samen
![]()
![]()
Haha gelukkig. Luik-Bastognekoeken-Luik de reden dat ze populairder en duurder zijn in Belgenland.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
@:StevenHyde in NL zijn ze ¤0,20 goedkoper per pakBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja natuurlijk, dat is wat ik de hele dag eetquote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en jij? alleen bananen zeker![]()
MoKootjequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk in kwarkquote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
heel lang geleden dat ik bastognekoeken had gegetenWerewolf![]()
🍌quote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is wat ik de hele dag eet![]()
Zellufquote:Op maandag 10 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met ham puree kaas uit de oven![]()
Veel dingen zijn duurder in België hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha gelukkig. Luik-Bastognekoeken-Luik de reden dat ze populairder en duurder zijn in Belgenland.![]()
Ik vergelijk altijd de prijzen in de app van de Dirk, Aldi, Jumbo en AH met de prijzen van de Aldi in België voordat ik daarnaar toega.
Overigens is het naar Aldi Essen maar 10 minuten rijden.
Rijckevorsel 3 kwartier. Vind ik alleen de moeite waard als ik vanuit Duitsland kom.![]()
Neem het maar zoals het komt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt.. Adriaan doet nog wel die tentoonstelling. Maar Bassie heeft al heel lang gezondheidsproblemenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.Well, life can be a riot
Speelt echt boterzacht zo'n dingquote:
Er komt op een jamsessie hier af en toe iemand met een Nord Electro. En echt die waterfall toetsen Kree, man man![]()
Well, life can be a riot
Ah joh, wat is nou 2 uur op een hele dag vol gezelligheidquote:
Well, life can be a riot
Ieuw nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met ham puree kaas uit de oven
Rauw met ketchup en mayo.![]()
Later vanavond warm eten.![]()
Raarrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw nee.
Later vanavond warm eten.![]()
Ketchup? ieuwquote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw nee.
Later vanavond warm eten.
Rauw vind ik dat lekker met appel, sinaasappel , wat mayo , peper zout olie
Smile, it's free therapy.![]()
Dank u zeer rare vogelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook dan... smakelijk eten daarvan gewenst![]()
![]()
Hij was niet voor het vloeken de messe uitquote:Op maandag 10 februari 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoooo zoooo
je komt net uit de messe en dan alweer vloeken![]()
![]()
België is voor mij wel minimaal een uur rijden, dus ik word iig niet voorleid tot impulsaankopen in Belgiëquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel dingen zijn duurder in België hoor![]()
Ik vergelijk altijd de prijzen in de app van de Dirk, Aldi, Jumbo en AH met de prijzen van de Aldi in België voordat ik daarnaar toega.
Overigens is het naar Aldi Essen maar 10 minuten rijden.
Rijckevorsel 3 kwartier. Vind ik alleen de moeite waard als ik vanuit Duitsland kom.
Heb je zo'n hekel aan de kerk?quote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: