Te negatief is ook niet goe. Maar 't zijn vooral observatiesquote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
klopt wel ja. hahaha maar wil ook niet te negatief doen. maar is wel waar.
Dom idd gewoon
quote:
Oh griep is wat minder, beterschap.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ziek thuis door de griep, hier knap je lekker van op meestal
Oh haiquote:
haha jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Te negatief is ook niet goe. Maar 't zijn vooral observaties
Opa vati?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef mario390 het volgende:
messe vor opa,vati,oma hoor
je bent selfs en zo en stanley![]()
Heel ergquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?
Nog 120 uurquote:
in kerk gaa ik hoor trottel duquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Opa vati?
Je gaat in 't vaticaan vaatdoeken halen ? Hoezo begin je dan over Messen, Messi?
Trottel?quote:
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat je met messe een beurs bedoelde
Vond ik dit jaar niet zo bijzonderquote:
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ik dit jaar niet zo bijzonder![]()
Nieuwe Korg Kronos update, heeeeeel vetMaar alsnog 3000 euro en 50 seconden boot tijd.
Roland V-Stage was een halfbakken Nord cloneVerder heel veel gitaar gerelateerde dingen. Maar ben tevreden met de gitaar die ik heb
Misschien ooit weer een Red Special.
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goedquote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.
denk over het algemeen kom ik weg nog met wat ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |