SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stom slot.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sja @kree Helaas veranderen er heeeel veel dingenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
JAquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?![]()
![]()
ja jammer soms wel eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef Grotetijd het volgende:
Sja @:kree Helaas veranderen er heeeel veel dingenmaar idd
Do what you love, love what you do!![]()
piswoestquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Well, life can be a riot
Soms is het ook wel beter dat bepaalde dingen veranderenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja jammer soms wel eigenlijkmaar idd
Well, life can be a riot
Altijdquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nooit, altijd vrolijkquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
jawel hoewel wmb mss gaat het wel te snel. LOL mark my words. we lopen ons zelf keertje voorbij als mensheid.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms is het ook wel beter dat bepaalde dingen veranderenDo what you love, love what you do!![]()
ik ben gewoon vrolijk vandaagquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ben ook niet boos ofzo eigenlijk? jij wel?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?Do what you love, love what you do!![]()
Alfred jodokus worstquote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben gewoon vrolijk vandaag![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel hoewel wmb mss gaat het wel te snel. LOL mark my words. we lopen ons zelf keertje voorbij als mensheid.
Al merk je wel al bij jeugd dat 't de verkeerde kant op lijkt te gaan. Die lijken wel elk jaar dommer te worden en minder respect te hebben voor hun medemens
Well, life can be a riot
Turkse pizza op net. jam jamquote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kan wel een paard opvreten.
Ziedend is gewoon de standaard instelling.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Toch niet die van @sinterklaaskapoentje?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kan wel een paard opvreten.![]()
klopt wel ja. hahaha maar wil ook niet te negatief doen. maar is wel waar.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
Al merk je wel al bij jeugd dat 't de verkeerde kant op lijkt te gaan. Die lijken wel elk jaar dommer te worden en minder respect te hebben voor hun medemens
Dom idd gewoonDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik kan wel een paard opvreten.
Uw ADH vitamine Worst
Te negatief is ook niet goe. Maar 't zijn vooral observatiesquote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
klopt wel ja. hahaha maar wil ook niet te negatief doen. maar is wel waar.
Dom idd gewoon
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Oh griep is wat minder, beterschap.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ziek thuis door de griep, hier knap je lekker van op meestal
Maar bad is dan wel heerlijk![]()
![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
haha jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Te negatief is ook niet goe. Maar 't zijn vooral observaties
"moest even tussendoortje. je weet wel kleine korte biggetje "
hahaha zo mooi als dit weer op tv zou komen enzo. maar kan vast niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Opa vati?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef mario390 het volgende:
messe vor opa,vati,oma hoor
je bent selfs en zo en stanley![]()
Je gaat in 't vaticaan vaatdoeken halen ? Hoezo begin je dan over Messen, Messi?Well, life can be a riot
Heel ergquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?
How can I make this topic about me?![]()
Nog 120 uurquote:Well, life can be a riot
in kerk gaa ik hoor trottel duquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Opa vati?
Je gaat in 't vaticaan vaatdoeken halen ? Hoezo begin je dan over Messen, Messi?![]()
Trottel?quote:Well, life can be a riot
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat je met messe een beurs bedoeldeMusicmesse
Well, life can be a riot
een mis in de kerk heet ook Messe, weten we dat ook weerUw ADH vitamine Worst
Vond ik dit jaar niet zo bijzonderquote:![]()
Nieuwe Korg Kronos update, heeeeeel vetMaar alsnog 3000 euro en 50 seconden boot tijd.
Roland V-Stage was een halfbakken Nord cloneVerder heel veel gitaar gerelateerde dingen. Maar ben tevreden met de gitaar die ik heb
Misschien ooit weer een Red Special.
Well, life can be a riot
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ik dit jaar niet zo bijzonder![]()
Nieuwe Korg Kronos update, heeeeeel vetMaar alsnog 3000 euro en 50 seconden boot tijd.
Roland V-Stage was een halfbakken Nord cloneVerder heel veel gitaar gerelateerde dingen. Maar ben tevreden met de gitaar die ik heb
Misschien ooit weer een Red Special.
denk over het algemeen kom ik weg nog met wat ik heb.
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goedquote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.
denk over het algemeen kom ik weg nog met wat ik heb.
Ik kom bij optredens en jamsessies aan met een Casio keyboard van 300 euro, en mensen vinden het bijzonder hoe overtuigend de geluiden daar in zijn. Technologie heeft echt stappen gemaakt, en vind 't soms onzin om zoveel geld te betalen voor dure spullen, zeker als je een amateur bent of semi-pro die die apparatuur toch niet terug verdienen
Well, life can be a riot
klopt hoor uiteindelijk maakt het mss niet eens zoveel uit wat voor piano enzo met zoveel MBquote:Op maandag 10 februari 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goed
Ik kom bij optredens en jamsessies aan met een Casio keyboard van 300 euro, en mensen vinden het bijzonder hoe overtuigend de geluiden daar in zijn. Technologie heeft echt stappen gemaakt, en vind 't soms onzin om zoveel geld te betalen voor dure spullen, zeker als je een amateur bent of semi-pro die die apparatuur toch niet terug verdienen
maar idd die Nord doet het altijd goed wel in mix, en wil beetje wat ik makkelijk kan aanpassen eigenlijk ipv presets. werkt die s90es van mij nog prima hoor voor het grootste deel.
trouwens die Smoor kan nog een drol wss verkopen.
Heb hem wel eens ontmoet btw. met jan van veen in Noordwijk. musicallin winkelDo what you love, love what you do!![]()
Morgen shoppen Duitsland![]()
Op de terugweg hopelijk langs de AH in Rijkevorsel frisdrank inslaan.
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:39 schreef KillemWieft het volgende:
Karper uit de Rotte gehaald voor straks.![]()
![]()
Smoorenburg is echt een gruwelijk goede demonstrateur ja. Heeft ook muziek voor Bassie en Adriaan gearrangeerd he?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor uiteindelijk maakt het mss niet eens zoveel uit wat voor piano enzo met zoveel MB
maar idd die Nord doet het altijd goed wel in mix, en wil beetje wat ik makkelijk kan aanpassen eigenlijk ipv presets. werkt die s90es van mij nog prima hoor voor het grootste deel.
trouwens die Smoor kan nog een drol wss verkopen.
Heb hem wel eens ontmoet btw. met jan van veen in Noordwijk. musicallin winkel
S90 is ook een prima piano nog. Sowieso is die Yamaha sound van de jaren 90 en begin 2000 erg goed. S90es, P-85. Motif. Tyros. Klinken wel "wat" outdated, maar hebben een bepaalde charme. En je zal nooit mensen horen zeggen "wat een slechte sound"Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo, dat scheelt wel belachelijk veelquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt:')![]()
neem ff slofje vannelle voor me meequote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt
Haal je dan op ff m’n opa z’n fiets op bij onze oosterburen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen frisdrank kopen is nog goedkoper
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: