Opa vati?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef mario390 het volgende:
messe vor opa,vati,oma hoor
je bent selfs en zo en stanley![]()
Heel ergquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn er nog mensen ziedend vandaag?
Nog 120 uurquote:
in kerk gaa ik hoor trottel duquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Opa vati?
Je gaat in 't vaticaan vaatdoeken halen ? Hoezo begin je dan over Messen, Messi?
Trottel?quote:
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht dat je met messe een beurs bedoelde
Vond ik dit jaar niet zo bijzonderquote:
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ik dit jaar niet zo bijzonder![]()
Nieuwe Korg Kronos update, heeeeeel vetMaar alsnog 3000 euro en 50 seconden boot tijd.
Roland V-Stage was een halfbakken Nord cloneVerder heel veel gitaar gerelateerde dingen. Maar ben tevreden met de gitaar die ik heb
Misschien ooit weer een Red Special.
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goedquote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk beetje naar Nord stage die nieuwe enzo. maargoed wel aardig duur weer.
denk over het algemeen kom ik weg nog met wat ik heb.
klopt hoor uiteindelijk maakt het mss niet eens zoveel uit wat voor piano enzo met zoveel MBquote:Op maandag 10 februari 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nord Stage is erg duur ja. Maar moet wel bekennen, die piano's en electrische piano's en orgels zijn gruwelijk goed
Ik kom bij optredens en jamsessies aan met een Casio keyboard van 300 euro, en mensen vinden het bijzonder hoe overtuigend de geluiden daar in zijn. Technologie heeft echt stappen gemaakt, en vind 't soms onzin om zoveel geld te betalen voor dure spullen, zeker als je een amateur bent of semi-pro die die apparatuur toch niet terug verdienen
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:39 schreef KillemWieft het volgende:
Karper uit de Rotte gehaald voor straks.
Smoorenburg is echt een gruwelijk goede demonstrateur ja. Heeft ook muziek voor Bassie en Adriaan gearrangeerd he?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor uiteindelijk maakt het mss niet eens zoveel uit wat voor piano enzo met zoveel MB
maar idd die Nord doet het altijd goed wel in mix, en wil beetje wat ik makkelijk kan aanpassen eigenlijk ipv presets. werkt die s90es van mij nog prima hoor voor het grootste deel.
trouwens die Smoor kan nog een drol wss verkopen.
Heb hem wel eens ontmoet btw. met jan van veen in Noordwijk. musicallin winkel
Zo, dat scheelt wel belachelijk veelquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen shoppen Duitsland![]()
Op de terugweg hopelijk langs de AH in Rijkevorsel frisdrank inslaan.
Ipv van ¤54 dan maar ¤16,50 kwijt
neem ff slofje vannelle voor me meequote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Haal je dan op ff m’n opa z’n fiets op bij onze oosterburen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |