@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren
Ja natuurlijk, dat is wat ik de hele dag eetquote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en jij? alleen bananen zeker
MoKootjequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren
Heerlijk in kwarkquote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
heel lang geleden dat ik bastognekoeken had gegeten
🍌quote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is wat ik de hele dag eet
Zellufquote:Op maandag 10 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met ham puree kaas uit de oven
Veel dingen zijn duurder in België hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha gelukkig. Luik-Bastognekoeken-Luik de reden dat ze populairder en duurder zijn in Belgenland.
Neem het maar zoals het komt.quote:
Klopt.. Adriaan doet nog wel die tentoonstelling. Maar Bassie heeft al heel lang gezondheidsproblemenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.
Speelt echt boterzacht zo'n dingquote:
Ah joh, wat is nou 2 uur op een hele dag vol gezelligheidquote:
Ieuw nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met ham puree kaas uit de oven
Raarrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw nee.
Rauw met ketchup en mayo.![]()
Later vanavond warm eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |