beter dan dat je als wasrek werktquote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier tussen 4 wasrekken te werken. Sparen voor een dakkapel is wel een goed idee.
Eerder als vogelverschrikker danquote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan dat je als wasrek werkt
Zolang je nog bastognekoeken kunt eten zal het wel loslopen met dat sparen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier tussen 4 wasrekken te werken. Sparen voor een dakkapel is wel een goed idee.
Haha ja bastognekoeken gaan wel voor een dakkapelquote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zolang je nog bastognekoeken kunt eten zal het wel loslopen met dat sparen.
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja bastognekoeken gaan wel voor een dakkapel
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja bastognekoeken gaan wel voor een dakkapel
Dan eet ik binnen een week een gat in mijn dakquote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon een dakkapel maken van bastognekoeken
Voor mij echt lang geleden dat ik een hema worst op heb. Gelijk oversteken?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
heel lang geleden dat ik bastognekoeken had gegeten
Dat is zo lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:
Ik gebruik ze wel eens voor de bodem van een cheesecake
nee eet nauwelijks zoetigheid meerquote:Op maandag 10 februari 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor mij echt lang geleden dat ik een hema worst op heb. Gelijk oversteken?
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien ook maar dezelfde route rijden als klodder om zo 1000 pakken bastognekoeken te kopen en heel veel geld te besparen.
Ik als maagvullingquote:Op maandag 10 februari 2025 16:54 schreef sp3c het volgende:
Ik gebruik ze wel eens voor de bodem van een cheesecake
Koekiequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren
kree zoekt nog een reismaatjequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zou in een DTS meet als aanwezig staan maar heb mij nooit opgegeven en Tilburg is voor mij 2 uur enkele reis dat gaat sws niet gebeuren
Gezonde hemaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]gaat heel goed met worst samen
Haha gelukkig. Luik-Bastognekoeken-Luik de reden dat ze populairder en duurder zijn in Belgenland.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
@:StevenHyde in NL zijn ze ¤0,20 goedkoper per pak
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
@Harriequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja natuurlijk, dat is wat ik de hele dag eetquote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en jij? alleen bananen zeker
MoKootjequote:Op maandag 10 februari 2025 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heerlijk in kwarkquote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
heel lang geleden dat ik bastognekoeken had gegeten
🍌quote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is wat ik de hele dag eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |