Zellufquote:Op maandag 10 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met ham puree kaas uit de oven
Veel dingen zijn duurder in België hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha gelukkig. Luik-Bastognekoeken-Luik de reden dat ze populairder en duurder zijn in Belgenland.
Neem het maar zoals het komt.quote:
Klopt.. Adriaan doet nog wel die tentoonstelling. Maar Bassie heeft al heel lang gezondheidsproblemenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. wist ik van bassie en Adriaan. hoor laatste tijd weinig meer van hem trouwens.
Speelt echt boterzacht zo'n dingquote:
Ah joh, wat is nou 2 uur op een hele dag vol gezelligheidquote:
Ieuw nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met ham puree kaas uit de oven
Raarrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw nee.
Rauw met ketchup en mayo.![]()
Later vanavond warm eten.
Ketchup? ieuwquote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw nee.
Rauw met ketchup en mayo.![]()
Later vanavond warm eten.
Dank u zeer rare vogelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook dan... smakelijk eten daarvan gewenst
Hij was niet voor het vloeken de messe uitquote:Op maandag 10 februari 2025 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoooo zoooo
je komt net uit de messe en dan alweer vloeken
België is voor mij wel minimaal een uur rijden, dus ik word iig niet voorleid tot impulsaankopen in Belgiëquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel dingen zijn duurder in België hoor![]()
Ik vergelijk altijd de prijzen in de app van de Dirk, Aldi, Jumbo en AH met de prijzen van de Aldi in België voordat ik daarnaar toega.
Overigens is het naar Aldi Essen maar 10 minuten rijden.
Rijckevorsel 3 kwartier. Vind ik alleen de moeite waard als ik vanuit Duitsland kom.
Heb je zo'n hekel aan de kerk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |